Guest Jmuggi

Forsvinder I ?

36 indlæg i dette emne

Det er efterhånden længe siden jeg blev medlem her på BK.. og jeg kan jo tydeligt se, at der er sket en udskiftning af hvem der er mest aktive medlemmer, siden jeg startede herinde.

Så kom jeg bare til at tænke på om alle I super skønne tøser, der er herinde nu, mon også sådan forsvinder, når I nu er blevet gift?

Jeg håber det altså ikke.. for jeg føler efterhånden jeg kender mange af jer, og vil virkelig komme til at savne jer, hvis I bare forsvandt.

Dette er mere end bare et Bridezilla-forum... Det er dyrebare cyber-veninder (efter min mening)

Måske bare min kejtede måde at sige : I er for seje tøser, og jeg håber ikke, jeg skal undvære jer herinde efter I er blevet gift!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm jeg har et par gange "truet" mig selv med at stoppe -HAHA- .... både pga brud og andre ting ... men neeeej ... man vender da tilbage :bearhug: for som du også skriver jmuggi så kommer man jo med tiden til at føle man kender de pragtfulde kvinder/mænd der er herinde :heppe:

tror jeg hænger på til mit sølvbryllup også ... har jo også en del unger der sikkert med tiden skal giftes såååå .. en undskyldning for at blive kan man nok finde :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver hængende lidt endnu, skal jo først giftes næste år :bearhug::blush:-HAHA- men jeg ved faktisk ikke, hvordan det kommer til at gå, når jeg er blevet Fru??? Ender nok over på Babyklar!!!

Men det er rigtigt nok som I skriver: man føler man "kender" alle jer andre, der er flittige brugere, så der kommer til at mangle noget....så jeg håber da, at I holder ved!!

Svale

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet :blush: , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt -HAHA- For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet -HAHA- , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt :griner:- For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

Jeg har det nøjagtigt som Rikke. Jeg håber også, at kunne bevare kontakten med mange af jer bagefter, men det bliver nok ikke via Brullupsklar.

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen planer om at forsvinde herinde fra når jeg er blevet gift til næste år... Jeg har tænkt mig at dele alle mine erfaringer og så videre med de kommende brude...

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjahe, jeg bliver jo hængende i hvert fald et års tid mere.

Men tror også jeg nok lige så stille forsvinder herfra efter brylluppet.

Forhåbentligt går projekt mini jensen igang, så mon ikke jeg rykker over på babyklar !!!

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet :griner:- , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt :super: For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det nøjagtigt som Rikke. Jeg håber også, at kunne bevare kontakten med mange af jer bagefter, men det bliver nok ikke via Brullupsklar.

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg tror nu jeg har det lidt hen af det samme som Lea og Rikke... men der er jo et stk tid til ..... da jeg først ska giftes til april

-HAHA- Marie

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme at jeg allerede føler at jeg ikke rigtig hører til her længere :blush: Så jeg tror også at mit navn figurerer her mindre og mindre. Men jeg tror dog at jeg i lang tid vil følge med i og læse alle bryllupshistorierne... Glæder mig jo sådan til at se billeder af jer allesammen på jeres store dag -HAHA-

:bearhug: Anss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ALTSÅ, jeg er SKREDET den 31.juli!!!

Så der bli'r absolut INGEN billeder herfra!!!!

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

NEEEJDA, men må nok også være realistisk...

Har det præcist som Rikke og Lea, der kommer nok til at gå længere tid mellem besøgene herinde (hver 2.dag :blush: )

- men I slipper da ikke af med mig... -HAHA-

Der vil være mange herindefra, som jeg vil komme til at savne i min hverdag som FRUE... :griner:-

Når Martin får givet mig mere plads, så send mig en PM med jeres mail, så opretter jeg en mail-bridezilla-liste,

for dem der har lyst til at være på den - og sender den rundt...:heppe:

:bearhug: Khio - der straks suuuuser i sin indbakke for at "rydde op"... Postet billede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... Nu er det efterhånden over 1 år siden at jeg blev gift, og jeg hænger jo fast endnu. Men jeg kan også godt mærke at der hele tiden sker stor udskiftning, så det er nok mere reglen at man stille og roligt siver fra forummet, når man ER blevet gift.

Mange af mine venner fniser af mig, når jeg refererer til eet eller andet herinde fra forummet af. "Er du ikke kommet videre" - "Planlægger du at blive gift igen" - og lign kommentarer glider kærligt i hovedet på mig -HAHA- Så jeg har flere gange overvejet om det ikke skulle være NU at jeg skulle smide håndklædet i ringen og melde mig ud. Men... - så er der een eller anden herinde som LIGE savner mig, eller en som skriver om et problem som jeg "jo nok godt lige kunne skrive lidt til", eller nogle flotte buketter som jeg gerne vil have i min samling af billeder, eller...

Forummet her er for mig at se ikke kun for kommende brude - det er et forum hvor man kan skrive om ALT, og få svar som man virkelig kan bruge til noget. Det er nok derfor at jeg bliver hængende. Jeg ved ikke om jeg ligefrem "kender" en masse herinde, men jeg genkender da en del navne (og savner et par stykker), og så er det dejligt hvis jeg en gang imellem kan give en hjælpende hånd med til/for een eller anden.

Om jeg er herinde om et år? Det vides ikke, og jeg har heller ikke lyst til at stille nogle regler op for mig selv om min deltagelse. Tror at jeg bliver hængende så længe jeg kan "forsvare" det for mig selv; så længe at der er brug for mig af og til. Jeg læser ikke alle indlæg, men udser mig nogle som jeg synes virker interessante (ud fra overskrifterne). Så...

LÆNGE LEVE BRYLLUPSKLAR

- så længe interessen holder... :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hænger nok ved et stykke tid efter brylluppet, for at følge jer der skal giftes ½ års tid efter mig. Men efterhånden som der kommer nye ind, der først skal til at begynde planlægningen, kan det godt være jeg stille og roligt trapper ned.

Det kan jo være vi ses på babyklar i stedet for. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet :griner:- , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt :super: For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det nøjagtigt som Rikke. Jeg håber også, at kunne bevare kontakten med mange af jer bagefter, men det bliver nok ikke via Brullupsklar.

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

tror jeg er enig med Rikke og Lea, jeg tror jeg lige så stille vil forsvinde, også selv om det bliver en sørgmodig afsked ...men jeg håber da at jeg kan holde kontakten med nogen af jer - også efter brylluppet -.... og det bliver skægt at se hvormange der bliver at finde på babyklar efter deres tid på bryllupsklar ..

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne måske være at vi skulle foreslå Martin at lave en hjemmeside for Fruerne, så kan vi jo brokke os og glædes sammen over hverdagen som mand og kone

:bearhug: JAAAAAAAAAAAHHHHHHHH :blush:

En FRUE-KLUB... :heppe:

www.madammeklar.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg må da også indrømme at jeg har svært ved ikke at lokke mig på herinde, min kære mand spurgte hvad jeg ville gøre når vi var blevet gift... :blush: tror jeg ville have svært ved at stoppe helt, jeg tror jeg bliver hængende indtil de fleste som er meget aktive nu er blevet gift altså til næste år i august, så trapper jeg nok ned så småt -HAHA-

når i begynder at falde fra og rykker til babyklar følger jeg med :griner:- , skal da se jeres små poder. regner ikk med jeg skal have flere børn, men syntes det er fedt at kunne se hele bryllupsplanlægningen og derefter hvad der kom ud af bryllupsnatten :toot:

:bearhug: fra en som håber på meget mere tøse sludder i fremtiden, så jeg bakker op om en kone hjemmeside.. :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

når i begynder at falde fra og rykker til babyklar følger jeg med  :bearhug: , skal da se jeres små poder. regner ikk med jeg skal have flere børn, men syntes det er fedt at kunne se hele bryllupsplanlægningen og derefter hvad der kom ud af bryllupsnatten -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo faktisk også en portal der hedder barnets-abc ...for os der ikke regner med at få flere børn forløbig (har bare først lige opdaget den så er ikke medlem... endnu).

Der kunne man jo også mødes.

:blush: Anss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet -HAHA- , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt :griner:- For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

Sådan har jeg det også.

Tror lige så stille jeg forsvinder, selv om jeg nok kigger ind, en gang imellem.

Kontakten må vi bevare :super:

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne måske være at vi skulle foreslå Martin at lave en hjemmeside for Fruerne, så kan vi jo brokke os og glædes sammen over hverdagen som mand og kone

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: JAAAAAAAAAAAHHHHHHHH :blush:

En FRUE-KLUB... :heppe:

www.madammeklar.dk

<{POST_SNAPBACK}>

Khio..... Her er jo NAVNET!!!!! Den er jeg klar på.... Mændende er jo nok lige så håbløse når de blir "hr"!!! :griner:- Så mon ikke vi kunne bruge sådan et forum.....

Nå, men jeg kan da fortælle at jeg siden jeg blev gravid har været med i babyklubben via netdoktor - i dag 15 mdr efter, tjekker jeg ud i ny og næ hva der sker på terminssiden, men det er ikke ofte - til gengæld har jeg fundet en flok tøser derigennem som jeg ser somme tider... Tror det bliver det samme her - i starten efter man er blevet fru er der jo stadig meget at snakke om, så ebber det lidt ud, men nogen kommer nok til at følge med....

Man møder mange i livet - alle betyder noget! Nogen bliver et splitsekund og er blot et stref af oplevelse på livets vej, andre bliver venner for livet - dem som verden, lykken og livet drejer sig om!!! :super:

-HAHA-

Fra Sanna, der pt ÆLSGER bryllupsklar og blir hængende minimum et år endnu!!! :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

svært spørgsmål, jeg regner med sådan langsomt at trække mig ud, men jeg ville da savne jer utrolig meget. Omvendt ville jeg også føle det lidt mærkeligt at sidde herinde to år efter brylluppet :super: , og det er altså ikke en kritik af dem, der gør det, det er bare mere hvordan jeg selv føler. Dermed ikke sagt, at det ikke ville være hårdt :toot: For der er så mange herinde, jeg gerne vil bevare kontakten til, men så håber jeg vi kan gøre det på anden måde

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan har jeg det også.

Tror lige så stille jeg forsvinder, selv om jeg nok kigger ind, en gang imellem.

Kontakten må vi bevare -HAHA-

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er fuldstændig enig :griner:-

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer