Guest Willuc(Q)

Willuc fik sin mand.....igen.

62 indlæg i dette emne

Hej piger

Ja så har vi overstået vores store dag.

Bortset fra at jeg var millimeter fra at besvime i kirken, og lavede en mindre scene pga at jeg skule have bragt vand op til alteret...(i et kaffekrus... :denmarkflag: )....til at drikke, for ikke at gå i gulvet, jamen så førløb det hele ret godt.

Det var meget overvældende....og vi slap skam slet slet ikke for skandalerne.

Men men men det gider vi ikke tænke på nu.....nu skal jeg bare lige have dagen på afstand......så kan jeg begynde at glæde mig endnu mere over, at vi faktisk have en god dag....

Nå men jeg har ikke mange billeder.....men I kan lige få dem jeg har, så skal der nok komme flere.

Det første her er på vej ind i kirken, men min kære lillebror.

Knus Mia

post-10149-1116182704.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mia.

Tillykke med dagen, i ser bare så lykkelige ud.

Jeg håber ikke at skandalerne var alt for slemme,og at i huskede at nyde dagen i fulde drag.

Hvor er det bare dejligt at du er så hurtig med billeder.

Knus Christine.

0

Del dette indlæg

Hold da helt fest Mia, hvor ser det helt fantastisk ud! Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte... :bearhug: ups, måske med et

TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG :hjerte:

Du er virkelig smuk og stråler om kap med solen, din kjole er smadder flot og står godt til din nøddebrune hud - lige til at spise for manden, kan jeg tænke mig! :bearhug: Jeres kage er rigtig sød med hjerteformen og så kan jeg godt li jeres top!

Jamen... jeg kunne blive ved! Kirken virker rigtig sommeragtigt! Jeg håber, at du trods besvimelsen nær, har fået noget ud af vielsen og kan huske lidt, når du ser lidt flere billeder. Du kan glæde dig over, at gæsterne gerne deler af dem, og bringer et smil frem på læberne!

Tillykke igen! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mia og Jesper..........

Tusind tak for at jeg fik lov til at være en del af jeres store dag.......det var en meget specielt følelse at se dig Mia træde ind i kirken....det har jeg glædet mig til rigtig længe, og samtidig gav det lige en lille forsmag på, hvad der venter mig om 3 måneders tid............

Du så fantastisk ud, da du kom ind, du strålede som en sol............

I så så godt ud sammen, og efter at have set dig og Jesper sammen, så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at uanset hvad der venter jer.......det være sig godt og skidt, så kommer I hele igennem det, for jeres kærlighed til hinanden overvinder ALT......... det er jeg slet ikke i tvivl om......

Endnu en gang et stort tillykke med dagen.

Mange knus Trisse :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tillykke til jer og tak fordi vi måtte kigge med ... hvor ser du smuk ud i den kjole ... jeg tænkte på jer igår da solen skinnede flot her i det nordjyske ... jeg kan nu se på jeres billeder at I fik sol hos jer også ... hvor dejligt ... men solen havde da konkurrence .... I strålede jo om kap med den ...

Knus og tanker

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mia,

stort stort tillykke med dagen - og tusind tak fordi du vil dele jeres skønne billeder med os - hvor er du bare smuk i din kjole med din lækre kulør, smukke buket og flotte frisure ...og hvor I bare klæder hinanden, I stråler jo simpelthen når I står der sammen - uanset hvilke skandaler der har været så håber jeg at I havde en fantastisk dag - sådan ser I i hvert fald ud ...igen tillykke med brylluppet, og jeg glæder mig til at se og høre mere.

'

:denmarkflag: Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer