Britteren

Bare det snart var torsdag...

29 indlæg i dette emne

I fatter slet ikke hvor træt jeg er efterhånden. Som tidligere nævnt så har det her projektskrivning været op af bakke fra dag et. Og nu skal vi aflevere på torsdag og det føles kun som om at bakke netop er blevet belagt med brændende brosten.

Gang på gang ender jeg i en situation, hvor jeg intet har at lave fordi jeg skal vente på andre og vi arbejder noget nær i døgndrift (Ikke det fedeste når man i bund og grund er et A-menneske). Det er så pissefrustrende. Jeg så Flemming i omtrent 5 minutter i går før jeg væltede ind i seng. Vi har billetter til Star Wars på torsdag og lige nu frygter jeg mest af alt at jeg kommer til at sove under hele forestillingen.

Og så er der jo lige C. Som jeg startede ud med at være venner med på sidste semester, og som har behandlet mig som en spand lort under hele det her projekt. Gang på gang finder hun grunde til at kritiserer mig og gå bag min ryg. Og nu kan jeg snart ikke tage mere!

Projektet har indtil videre kostet mig 6 kilo, hvilket jeg sagtens kan undvære, men på sin vis så er det jo ligesom lidt forkert :bearhug:

Undskyld jeg læsser af, men det var faktisk lige hvad jeg havde brug for... at læsse af!

Selvom jeg måske ikke har været så aktiv herinde på det seneste. Så holder jeg øje med jer. Jeg skulle jo helst ikke gå glip af noget :bearhug:

:denmarkflag:

Jeanet den Trætte :sleepy:

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen sødeste Jeanet dog...pyhh, hvor jeg forstår dig. På seminariet var jeg på sidste år til gruppeeksamen med 2...den ene bagtalte, den anden lavede ikke en skid! Efter eksamen fik de min uforbeholdne mening om dem. Siden har jeg ikke talt med dem, men det er også fuldstændigt lige meget, for jeg har fået nok af dem.

Håber da bestemt, at du kan holde dig vågen til Star Wars (og se prinsesse Lea(h))...hvis ikke du kan, kan du jo altid tage ind at se den igen...

Mange tanker :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Din stakkel

sender dig lige et  :bearhug: og et par  :denmarkflag:  :bearhug: det trænger du vist til.

:bearhug: Stine

<{POST_SNAPBACK}>

iiih hvor jeg trængte til det.. Tak søde Stine :o

Håber da bestemt, at du kan holde dig vågen til Star Wars (og se prinsesse Lea(h))...hvis ikke du kan, kan du jo altid tage ind at se den igen...

Mange tanker :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har brugt alt for lang tid på at glæde mig til den. Så jeg gider altså ikke vente længere. Projekt eller ej. (Fed prioritering ikke sandt?) Nå ja - om end ikke andet så kommer den vel også på dvd.

En af mine "ruc"-venner bliver ved med at sige til mig, at jeg nok skal lære at finde den rette projektgruppe, men nøj hvor har jeg klokket i det denne gang. Kender du den - Man tror man er den vilde menneskekender og så får man en spand vand i hovedet. Øv!

:) :) (For dem kan man vist ikke få for mange af)

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv hvor har jeg ondt af dig!! Du får lige en masse ()():):):):)

Jeg har heldigvis ikke de voldsomme afleveringer og eksamner, men har prøvet at være i sådan en gruppe som du beskriver, og det var et helvede... :tosset: de skulle have nogle :slag:

Sørg for at få hvilet godt når du har mulighed for det og nyd samværet med Flemming på Torsdag

-HAHA- og kæmpe :) Maibrit

0

Del dette indlæg

Æv hvor har jeg ondt af dig!! Du får lige en masse  ()()  :)  :)  :)  :)

-HAHA- og kæmpe :) Maibrit

<{POST_SNAPBACK}>

Ih altså - taaark GP

Tingene ser som sådan ikke bedre ud i dag. I går endte det med en større uenighed om Syndefaldet (Ja I læste rigtigt). Jeg orkede ikke diskussionen og sagde at hvis de var så utilfredse kunne de bare fjerne det. Nu har vi netop haft vejledermøde - og selvfølgelig - var vores vejleder glad for netop vores [læs:mit] dristige forsøg på forklaring af Syndefaldet. Jeg tror ikke jeg får det med i den endelige udgave, men det var en stor sejr. Naturligvis hover jeg ikke overfor de andre nu - det vil kun skabe så meget mere vrøvl, men i mit stille sind sad jeg og glædede mig over det.

Det bliver rigtig rigtig sent igen i dag, og jeg kan efterhånden ikke fungere uden min kaffe. Hvad er det nu man siger - det som ikke slår dig ihjel gør dig stærkere?

:(

Jeanet, der savner anden kommunikation med Flemming end via ICQ HUUG

0

Del dette indlæg

Argh, jeg kender kun det med gruppearbejde alt for godt... Det kan være SÅ frustrerende! :)

Husk at passe på dig selv - det er trods alt KUN en opgave... Da jeg gik på handelshøjskolen, arbejdede vi i døgndrift på et gruppeprojekt, som skulle afleveres lige inden jul... 2 dage inden aflevering måtte jeg til læge med ondt i hjertet og problemer med at trække vejret - det var pga. stress! Det var virkelig ubehageligt, så pas på dig selv... :)

-HAHA-()()

0

Del dette indlæg

Du læsser bare alt det af du har lyst til. Det er jo det vi er her for. Håber at du får afleveret et godt projekt, nyder filmen i morgen og måske ud af sidebenene får sagt til din såkaldte veninde at du er skuffet over hende.

Du får lige nogle -HAHA-()():):):) med på vejen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du læsser bare alt det af du har lyst til. Det er jo det vi er her for. Håber at du får afleveret et godt projekt, nyder filmen i morgen og måske ud af sidebenene får sagt til din såkaldte veninde at du er skuffet over hende.

Du får lige nogle  ()()  :)  :)  :)  :)  med på vejen.

<{POST_SNAPBACK}>

ENIG, sender lige nogle -HAHA- til dig din stakkel, håber også du måske lige får taget en snak med "veninden", det kan hun simpelthen ikke være bekendt

Rikke

0

Del dette indlæg

Argh, jeg kender kun det med gruppearbejde alt for godt... Det kan være SÅ frustrerende!  :)

Husk at passe på dig selv - det er trods alt KUN en opgave... Da jeg gik på handelshøjskolen, arbejdede vi i døgndrift på et gruppeprojekt, som skulle afleveres lige inden jul... 2 dage inden aflevering måtte jeg til læge med ondt i hjertet og problemer med at trække vejret - det var pga. stress! Det var virkelig ubehageligt, så pas på dig selv...  :)

-HAHA-  ()()

<{POST_SNAPBACK}>

Desværre kom din advarsel lidt for sent. Jeg fik rejst mig lidt for hurtigt i toget, da jeg tog hjem i nat med det resultat at jeg dejsede om. Jeg mistede lige jordforbindelsen et kort øjeblik.

Men men men... Sidste dag før aflevering. Der kan ske hvad der vil. Jeg fortsætter gerne til langt ude på natten for i morgen er opgaven ude af mine hænder.

Mht. "veninden" tager jeg den nemme løsning. Jeg dropper hende helt og aldeles. Efter det her er der 3 måneders sommerferie og jeg skal ikke have nogen fag med hende til næste år. Så det er ganske enkelt nemmere bare at droppe hende og undgå konflikten. Det eneste jeg får ud af det er mere ballade og det er HUN ikke værd.

Tak for alle jeres dejlige hilsner. De er guld værd...

:)

Jeanet, der trods gårsdagens svimmelhed har det okay hertil morgen!

0

Del dette indlæg

Mht. "veninden" tager jeg den nemme løsning. Jeg dropper hende helt og aldeles. Efter det her er der 3 måneders sommerferie og jeg skal ikke have nogen fag med hende til næste år. Så det er ganske enkelt nemmere bare at droppe hende og undgå konflikten. Det eneste jeg får ud af det er mere ballade og det er HUN ikke værd.

Tak for alle jeres dejlige hilsner. De er guld værd...

-HAHA-

Jeanet, der trods gårsdagens svimmelhed har det okay hertil morgen!

Hej Jeanet

Det lyder faktisk heller ikke som om, at du har overskudet lige nu til den konfrontation. Hvis det skal være, så vent indtil du er på benene igen, og så giv hende hele lortet i hovedet igen...

Jeg føler virkelig med dig. Der er ikke ret mange ting i denne verden værre end gruppearbejde med mennesker som ikke laver en skid :angry1:

I morgen er det overstået. Sov et par timer og så nyd en aften med kæresten i biffen...

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af sympati og positive vibes fra mig til dig.

Der er bare ikke noget værre end en projektgruppe, som ikke kører. Det dræner en FULDSTÆNDIG.

Jeg ville gøre som Lea, hvis jeg var dig. Giv dem din mening, når I har afleveret.

Og pas så godt på dig selv og giv dig selv en masse ynk og selvmelidenhed, når det er slut.

Det lyder som om du trænger

- Og så læsser du bare af på os.. Vi kan ta' det

0

Del dette indlæg

Lige nu sidder jeg blot og venter på at de bliver færdige med deres dele. Har lige afsluttet 12 siders diskussion og kan derfor ikke gøre andet end at vente på det er tid til at finpudse.

Som sagt så skal vi nok blive, men for pokker hvor er jeg dog træt! Ellers må de jo skubbe mig ned af stolen når jeg begynder at sidde her og snorke :)

Og så glæder jeg mig til i morgen. Til at sove, til at være sammen med Flemming, til at skulle i biograffen, til at slippe for C. Til at slippe for at ligne en spand lort! Til at prøve hvordan det er sidde ned og spise et ganske almindeligt måltid mad.

Men tak for jeres opbakning de sidste par dage! Det har ganske enkelt været vidunderligt :lol:

:blush:

Britteren fra Fritteren :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som sagt så skal vi nok blive, men for pokker hvor er jeg dog træt! Ellers må de jo skubbe mig ned af stolen når jeg begynder at sidde her og snorke :denmarkflag:

Og så glæder jeg mig til i morgen. Til at sove, til at være sammen med Flemming, til at skulle i biograffen, til at slippe for C. Til at slippe for at ligne en spand lort! Til at prøve hvordan det er sidde ned og spise et ganske almindeligt måltid mad.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanet.

Så er der ikke længe til, og jeg vil bare ønske rigtig meget held og lykke med afleveringen, og så må I have en hyggelig aften - hvis det ikke lige når at blive iaften, så bliver det formentlig i morgen. ;)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så blev det torsdag...

Jeg var hjemme og klar til at putte i seng kl. kvart i to i nat. Men opgaven er færdig og den ER afleveret. En kæmpe sten, der faldt fra hjertet! Jeg fik sovet længe (helt til kl. 8 - hvilket er meget længe for mig :blush:) og har bare gået og hygget mig hertil formiddag. Total lykkelig over at det er overstået!

Og så kommer jeg her ind og finder en bunke søde beskeder.. Ih altså der var jeg skisme lige ved at tude. Dejligt at have nogen at dele sin glæde med :)

Jeg er så lettet.. Og vigtigst af alt så er Flemming rigtig glad for at have mig hjemme. Han sidder selv og kæmper med at få sin kandidatopgave færdig så jeg blev enig med mig selv om at jeg holdt mig lidt i baggrunden i løbet af dagen og så står den ellers på superhygge i aften. Med Star Wars, Eurovision og hele pivtøjet. Ih hvor jeg har savnet at hygge på sofaen :lol:

Jeg er håbløst bagud i jeres bryllupsforberedelser, bryllupshistorier osv. Meeen jeg når det jo ikke sandt ;) Nu er der en hel måned til eksamen!

Tak for jeres opbakning I skønne kvinder! Postet billede

Jeanet, den knap så trætte -HAHA-

0

Del dette indlæg

ih, godt at høre at du kom helskindet ud af det (mere eller mindre  :blush: ) og ja, tag jer en slapper dag og nyd Star Wars - den er simpelthen for fed - GLÆD  dig

:denmarkflag: Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Nå ja! Jeg synes jeg fik opsnappet et eller andet sted at du skulle ind og se den med den uhyggelige nabo med hollandske undertekster! Så den var altså god - hollandske undertekster og uhyggeligt selskab taget i betragtning? Jeg glæder mig hvert fald! :lol: Er bare lidt bekymret for jeg bliver skuffet når jeg nu har ventet i spænding så længe -HAHA-

:)

Jeanet

0

Del dette indlæg

tro mig - den er super super fed - også i en hollansk biograf - den er SÅ meget bedre end nr.2 - super kampscener, og super velspillende Anakin (og super HOT - glæd dig til at se vaskebræt! :jupi: )

jamen, jeg kan ikke juble nok - overvejer om jeg skal ind og se den igen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

tro mig - den er super super fed - også i en hollansk biograf - den er SÅ meget bedre end nr.2 - super kampscener, og super velspillende Anakin (og super HOT - glæd dig til at se vaskebræt!  :jupi: )

jamen, jeg kan ikke juble nok - overvejer om jeg skal ind og se den igen  :denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Uh det er jeg glad for at høre.. For jeg gik faktisk fra biograffen efter toeren med en lidt tom fornemmelse! :)

Min kærestes lillebror skal vist og se den for anden gang i aften - så du har INTET at skamme dig over :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer