Guest DiDDiS

Elsker min kjole...

12 indlæg i dette emne

Jeg købte min kjole allerede i oktober (skal giftes d. 2/7), og er meget glad for den. Men nu er jeg begyndt at se alle de andre smukke kjoler - jeg er herinde tit og BEUNDRER alle jeres smukke kjoler. Og nu er det så, det er sket... Jeg har fået lyst til at være min kjole utro!!! Jeg overvejer at prøve andre, fordi jeg har bildt mig selv ind 'at det jo ikke kan skade', men jeg ved jo godt det ikke går, for shoppe-genet er stort i min familie -HAHA-

Har I andre haft det på den måde? Tror lidt, at det er, fordi jeg ikke vil have den her bryllupsplanlægning til at slutte...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte min kjole allerede i oktober (skal giftes d. 2/7), og er meget glad for den. Men nu er jeg begyndt at se alle de andre smukke kjoler - jeg er herinde tit og BEUNDRER alle jeres smukke kjoler. Og nu er det så, det er sket... Jeg har fået lyst til at være min kjole utro!!! Jeg overvejer at prøve andre, fordi jeg har bildt mig selv ind 'at det jo ikke kan skade', men jeg ved jo godt det ikke går, for shoppe-genet er stort i min familie  :denmarkflag:

Har I andre haft det på den måde? Tror lidt, at det er, fordi jeg ikke vil have den her bryllupsplanlægning til at slutte...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det som dig, for der er godt nok mange flotte kjoler. Men inderst inde........... jeg er glad for min kjole. Kan alligevel kun have 1 på ad gangen. :blush:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har også købt min kjole, købte den allerede i august sidste år og skal først giftes til april næste år :)

Jeg fik min billig og havde også følelsen af at det var DEN.

Jeg har siden været ude og prøve andre kjoler, men ikke fundet den samme følelse, men det kan så sandelig være farligt og dyrt :lol:

Imorgen drager jeg afsted igen, da jeg drømmer om tyl kjoler, så nu vil jeg ud og be eller afkræfte om det har noget på sig.

og hvis jeg kender mig selv ret så er det sikkert ikke sidste gang :denmarkflag:

Knus Heidi

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får lidt ro i kroppen ved at læse denne tråd, for jeg har det nøjagtigt på samme måde.

Var igår til tilretning, hvor jeg var i min kjole for første gang i rigtig størrelse og farve. Synes da den er flot og den sidder perfekt, men jeg har slet ikke den der sugende fornemmelse, som nogle beskriver.

På vejen hjem kørte jeg forbi den nye House of Brides i København og var på vej ind for at se om de havde noget af det tilbehør, som jeg mangler, men på vejen ind i butikken, så jeg en pige i den smukkeste kjole og fik helt ondt i maven. Jeg vendte om og tog hjem for "jeg vil IKKE være min kjole utro".

Det kører stadig i hovedet på mig og jeg har supermeget lyst til at prøve flere kjoler, men jeg har allerede besluttet mig for en kjole og det må være nok. Ved inderst inde godt, at det er den rigtige kjole til mig, men tænk nu hvis.......og sådan kan jeg fortsætte.

Må nok bare erkende, at jeg på det punkt er som en lille pige, der helst vil have hele slikbutikken og derfor aldrig kan beslutte mig for én ting, for tænk nu hvis der er noget som smager bedre..........

:denmarkflag::blush::):lol:-HAHA--HAHA-

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer