Guest Solmusen

Ægteskabserklæringen

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Vi sendte den ind 10. maj, skal giftes 20. august 2005.

Så er vi på den sikre side. Som der også skrives må den bare ikke være mere end 4 måneder gammel. :denmarkflag:

Kan lige sige at vi ikke har fået den retur endnu...

0

Del dette indlæg

Hejsa

vi venter også i spænding, der er nu gået 14 dage og den er ikke kommet retur (vi skal giftes i august), så man skal nok ikke vente til sidste øjeblik med at sende den :blush: , tror der er stor forskel fra kommune til kommune hvor hurtige de er

:denmarkflag: Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Man kan lige så godt skippe den afsted så hurtigt som muligt, for man skal jo have den med til den samtale man skal til hos præsten inden brylluppet.

Vi afleverede den for 4 uger siden, fik den efter 14 dage og har i fredags været til samtale med præsten, og vi skal giftes d. 30. juli.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan lige så godt skippe den afsted så hurtigt som muligt, for man skal jo have den med til den samtale man skal til hos præsten inden brylluppet.

Vi afleverede den for 4 uger siden, fik den efter 14 dage og har i fredags været til samtale med præsten, og vi skal giftes d. 30. juli.

JA,JA - BARE TRAMP PÅ OS DER LIGGER NED, T... :slag: :slag: :slag:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle i dejlige tøser ......jeg takker for jeres svar, jeg vil da lige sige jeg også først lige har sendt vores ind, men grunden til dette var at vi ikke kunne finde kim s skildsmisse papir, da de også skulle sendes ind... så vi måtte lige ringe til statsamte og få en kopi*S*

KnuSser Solveig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer