Guest d.s.a

Alder ????

101 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bearhug:  Hejsa  :griner:-

Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor gammel I er når i blir gift???? Der er nemlig nogle der synes jeg er for ung og jeg er 22 år og min kommende mand 35 år når vi blir gift! Hvor gammel er I?

Knus Dorthe

Jeg er 24 år (fylder 25 kort tid efter) og Lars han når at fylde 36 år... Så du er da bestemt ikke for ung...

Desværre er der rigtig mange der har fordomme omkring alder... Det har vi bestemt også mødt meget af, men vi ved at vi elsker hinanden og det er det der betyder noget... Det er det samme vi siger til dem der argumenterer imod...

:o fra Monika

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol:  Hejsa  :huh:

Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor gammel I er når i blir gift???? Der er nemlig nogle der synes jeg er for ung og jeg er 22 år og min kommende mand 35 år når vi blir gift! Hvor gammel er I?

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg når at fylde 24 år og Lars han når at fylde 36 år... Så du er da bestemt ikke for ung...

Desværre er der rigtig mange der har fordomme omkring alder... Det har vi bestemt også mødt meget af, men vi ved at vi elsker hinanden og det er det der betyder noget... Det er det samme vi siger til dem der argumenterer imod...

:respekt: fra Monika

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for opbakningen -HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Til: Jmuggi

Vi kunne blive gift fordi vi fik kongebrev, du kan læse om det her:

http://www.statsamt.dk/site.asp?p=67

og vi fik det ikke pga. at vi var gravid eller religion, vi har ingen børn og har aldrig været gravide, og vi er ikke vildt religiøse, vi gjorde det af kærlighed, ja sikkert som største delen af resten af menneskeheden som vælger at giftes sig *S*

Mvh

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-  Hejsa  -HAHA-

Knus Dorthe

Jeg når at fylde 24 år og Lars han når at fylde 36 år... Så du er da bestemt ikke for ung...

:bearhug: fra Monika

Tak for opbakningen GP:):)

Det var da så lidt... Alder har intet med kærlighed at gøre... Du skal da bare følge dit hjerte...

Lars og jeg været sammen i 2 år og 4 dage når vi siger ja til hinanden og vi har fået at vide af en del, at det er for tidligt... Men de får pænt at vide, at det er vores valg og at vi følger vores hjerter... :hjerte:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må vi vidst lige ha´statistikken lidt op.

Jeg vil være 35 og min tilkomne 37.

Den er jeg med på. :bearhug: Jeg er 35, Niels-Henrik 34.

/Fru Larsen

Vi hopper med...

Jeg vil være 32 år 11 mdr. og han vil være 32......

ja okey.......ikke helt deroppe...men næsten!!!hihi

0

Del dette indlæg

:hug:  Hejsa  -HAHA-

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: fra Monika

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for opbakningen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blush:-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da så lidt... Alder har intet med kærlighed at gøre... Du skal da bare følge dit hjerte...

Lars og jeg været sammen i 2 år og 4 dage når vi siger ja til hinanden og vi har fået at vide af en del, at det er for tidligt... Men de får pænt at vide, at det er vores valg og at vi følger vores hjerter... :hjerte:

-HAHA- fra Monika

<{POST_SNAPBACK}>

Vi følger også vores hjerter. Vi har kendt hinanden i lidt over 3 år når vi siger ja til hinanden. -HAHA-

0

Del dette indlæg

-HAHA-  Hejsa  -HAHA-

Knus Dorthe

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Monika

Tak for opbakningen :blush:-HAHA--HAHA-

:hug: fra Monika

Vi følger også vores hjerter. Vi har kendt hinanden i lidt over 3 år når vi siger ja til hinanden. -HAHA-

Det er rigtig dejligt at høre... Det er også det bedste man kan gøre... Jeg ønsker Jer al lykke fremover... :bearhug:-HAHA-

-HAHA- fra Monika

0

Del dette indlæg

hej

Vi er begge 24 år. K bliver 25 år en måned efter.

Vi har været sammen i 8 år og 7 mdr. Vi har været forlovet i 5 år. Men det er først nu vi føler at vi er parate til at blive gift.

Jeg blev positiv overrasket, over hvor unge mange af jer er.

Jeg kender ikke nogen i min omgangskreds der er blevet gift, eller for den sags skyld er i fast forhold. Så det er min kæreste og jeg der føre an.

Så er det jo spændene og se hvor mange år der går før vores venner skal giftes.

Knus Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen vi blir begge to 34 år, 2 mdr før brylluppet........ jeg er 12 dage ældre end Peter.og vi har kendt hinanden i 4 år......boet sammen i 3 år.

Første gang jeg blev gift var jeg 19 og blev skilt igen 7 år efter.

Hilsen Jannie

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg når lige at fylde 24 inden bryluppet mens min gemal fylder 26, 14 dage efter brylluppet.

Har desuden en søster på 20, der er gift med en flink ung mand på 28....

mht til aldersforskellen så har det aldrig været noget problem hverken for vores venner eller for familien. Der er mange i vores omgangskreds, hvor der er 8 år eller mere i aldersforskel... Det fungerer faktisk ret godt.

Så hvis der er nogen der kigger skævt til jeres aldersforskel.... :denmarkflag:

Knuzzer Anna

0

Del dette indlæg

kære dorthe

jeg syntes ikke du skal gå så meget op i alder men i stdet tænke på hvor meget i elsker hinanden kærlighed har ingen alder jeg er selv 23 og min forlovede er 30 men jeg ved jeg elsker ham og det må være det vigtigste

knus lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når vi siger ja til hinanden d. 27. august, er jeg 25, og min kæreste fylder 27 fjorten dage efter bryllupet. :)

Vi har forøvrigt været kærester i snart 9 år, og boet sammen i snart 7 år.

Syntes forøvrigt selv at vi bliver et ungt brudepar :) , men kan se, at det hvist ikke er så galt... Det er nok bare i vores omgangskreds at de er lidt langsomme i optrækket. :boohoo:

Anja

0

Del dette indlæg

Vi blev gift på rådhuset 14. Maj 2004 og der var jeg 22 og gemalen 29. Han blev 30 i September 2004 (Så det var noget af grunden til rådhusbrylluppet)

Til vores velsignelse var vi så henholdsvis 23 og 30.

- Har kendt hinanden/været sammen i 8 år.

0

Del dette indlæg

Da vi blev gift for lidt over 3år siden var jeg 17 og min mand 23 *S*

Hvordan kan du blive gift som 17-årig ?? Så vidt jeg ved, skal man da være over 18 år..??

Nå men både Jesper og jeg er 23 år gamle, vi blev gift for 1 ½ uge siden. Jeg bliver så 24 år d. 18 Juni og Jesper bliver 24 år d.28 september.

(Vi har været sammen i 6½ år og boet sammen i 4 år)

TILLYKKE MED MØDSELSDAGEN IMORGEN :)
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer