malou81

Pinlig leg

11 indlæg i dette emne

En lille leg

Nævn 3 ting der har været pinlige i dit liv

Her er mine mest pinlige stunder

1. Da jeg stak fingeren i vejret i klassen og sagde

" Hvis der er nogen der har lyst er mine forældre ikke hjemme i weekenden"

2. Da min svigerfar tog en snak med thomas, fordi han troede at det gjorde ondt på mig, når vi havde sex, fordi jeg var rimlige højrøstet

3. DA jeg tabte et glas hvidvin ud over chefens fine kone.... til en stor reception.

Hvad har i lavet.... :bearhug:

Marie louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Da jeg til en bryllupsfest hvor jeg gik og stillede op kom til at sige: og det er måske brudens mor, og så var det hendes søster.

2. Da DJ Lillemand lige pludselig stod inde i soveværelset og kiggede på noget han ikke skulle have set. Jeg ved ikke hvor lang tid han havde stået der, men dagen efter sagde han at de slåssede. Far lå oven på mor og hun kunne ikke lide det.

3. Da jeg blev udsat for en ny medarbejder i det gamle revisionsfirma som lige kom til at låne min pc og svare på en forespørgsel fra en af partnerne: Hvad er det for noget L*** at lukke ud. Han troede ikke at han havde sendt den. PS. Jeg ser ham stadigvæk.

0

Del dette indlæg

hmmm.

1: da min venindes mor døde af en hjerneblødning, kom jeg til at sige av det må have gjort ondt. Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle sige fordi jeg var så chokeret, og så dum plejer jeg altså ikke være -HAHA-

2:"kom til" at skrive store kærlighedserklæringer på fransk på bordene til en fyr fra min parallelklasse, da jeg gik på gymnasiet. Min veninde gik i samme klasse og fem cm fra disse erklæringer skrev jeg hilsner til hende.. hmm ikke smart, når man ville være anonym :bearhug:

3:da jeg gik under til en forfest INDEN en gymnasiefest og brækkede mig ud over de fleste af mine veninder udenfor gymnasiet. Jeg fik blackout og har ikke kunne drikke ret meget alkohol siden... det værste var at jeg senere fik at vide at jeg også havde brækket mig i min fars bil, som er hans et og alt... Men det får jeg at vide til alle fester, at jeg gik under til min egen forfest.. surt

(en der er på lige fod med de tre andre er da min far kom ind og så mig og min kæreste i fuld gang.. havde desværre glemt at låse døren....)

Knuz Vinni

0

Del dette indlæg

1 Da jeg skulle til et brudemøde her fra siden, og ikke kunne finde vej og endte med at køre rundt i Toyotaen på en golfbane..

2. Da jeg sad fast i en rist udenfor et diskotek engang i firserne hvor høje hæle var et MUST !

3. Da jeg spurgte en venindes veninde om hvor langt hun var henne og hun ikke var gravid..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. da jeg nytårsaften tog den på r.... ned af en LAAAANG trappe på et diskotek

2. da jeg første gang var med en ny kæreste (nu x-) nede og møde han venner og fik en LILLE tår over tørsten og "dekorerede" gulvet på den mest ucharmerende måde

3. Hmm.... Kan ikke komme på nogen gode - enten er jeg god til at fortrænge, ellers har jeg bare svært ved at se det pinlige pga min overudviklede sans for selvironi! :bearhug:

0

Del dette indlæg

De tre mest pinlige stunder i mit liv.

1. Spurte jordmoderen til min første datters fødsel om hvornår hun tog vandet... der havde hun allerede taget det -HAHA-()():hug:

2. Besvimede til en begravelse... og slog hovedet godt og grundigt i gulvet ( stengulv) ... selv samme kirke som vi skal vies i :)

3. Da min yngste datter sku døbes.... ( i den kirke vi skal vies i) spør Præsten Emmas gudmor hva barnet sku hedde.... det fortæller gudmoren så og Emmas far udbrød HØJT "SKAL HUN HEDDE DET"..... PiNLIGT .... OG JEG kunne ha slået ham ihjel :angry1: :angry1: som straf fik han lov til at sidde i kirken en time mer til gudstjenesten. :bearhug:

:( Marie

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

1. Da jeg faldt OP af trapperne på handelsskolen.. (Fik ikke løftet foden højt nok, og endte med sparke foden ind i trinnet, istedet for op på trinnet)

2. Da jeg i fuld tilstand faldt ud af et vindue, og landede i en busk - hvorefter jeg skreg panisk.. troede jeg var faret vild i junglen

3. Da jeg i 8. klasse skulle analysere en Jolly cola reklame, og sagde at grunden til at der på billedet var 4 drenge og 5 piger, var at så kunne den sidste pige bruge flasken. (Mente jo mere at hun hellere ville drikke cola, end være sammen med drenge)

Redigeret af Jmuggi
0

Del dette indlæg

1. Da jeg i 5. klasse til svømning, blev informeret af en af mine klassekammerater om at min badedragt altså var gennemsigtig (hvilken den var) lige foran en af drengene.

2. hmmmm........ øv.. kan ikke komme på flere lige nu......................skriver de sidste to når jeg kan huske dem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Da jeg i 1. klasse slikkede på et metal gelænder i frost vejr, og min tunge sad fast... yes, yes et autentisk Dum og Dummere moment... :bearhug:

2. Da jeg til min fars 50 års fødselsdags reception nedgjorde frimærkesamling som noget af det mest lamme og nørdede, og ca. halvdelen af hans kolleger var passionerede samlere... -HAHA-

3. Jeg arbejder i check in i lufthavnen, og en dag efter at have været på job i 12 timer ( var mødt kl 05.00) kom til at sige til Hr og Fru Hansen: Må jeg se Deres patter tak.. Ville have sagt PAS og BILLETTER...heldigvis grinede de bare, mens jeg undskyldte tusind gange, og mest af alt havde lyst til at falde død om ()()

0

Del dette indlæg

1. Da jeg som 14-15 årig drak mig fuld i kirsebærvin og gik til skolefest. Blev smidt ud af lærerne og skulle gå lige langs en hvid streg. Det kunne jeg ikke.

2. samme fest, da jeg så endelig forlod stedet, kastede jeg op i grønnegården. Det blev til en "rød" klat, som skolen valgte at lade blive liggende i en uge, som morale for de andre elever.

3. Da jeg i 2001, 31 år gammel var til job samtale og pludselig fik et surt opstød, der larmede. Og det værste var at jeg havde "lyst" til mere af samme skuffe- så jeg turde ikke åbne munden herefter.

0

Del dette indlæg

1.

Da jeg til gallafesten i 2.G får drukket mig så banke lam at jeg først står oppe på bordet og bæller øl foran et hujende kor og den total hotte lærerstuderende.

For så senere at gå totalt i black out, kaste op, blive kørt hjem til min mor af min fysiklærer og min kemilærer, hvorefter min fysiklærer som er 5 cm MINDRE end mig måtte bærer mig op til 2. sal.

Desværre gik jeg på et meget lille gymnasium (150 elever I ALT), så alle vidste det om mandagen.. Jeg kan stadig ikk huske en skid !!!

2.

Da min gymnasieveninde og jeg sidder alene hjemme og ryger en kæmpe fed og det pludselig ringer på dørtelefonen.

Vi farer op og sprøjter om os med parfume og lufter ud i håb om at hash-dunsen vil fortage sig. Da vi svarer dørtelefonen finder vi ud af at det er min bror... PYHA... No probs..

Lige til min far kommer bag ham og af trapperne...

FU** !! Og vi var total skæve. Røde øjne og det hele. Vi sagde ikke en lyd mens de var der

Min fars kommentar: "Har I sprøjtet mod skadedyr ??"

Han vidste det godt og vi har siden grint meget af det.

3.

Da jeg på et disko sammen med en kæmpe veninde flok bliver antastet af en temlig fuld fyr, som gerne vil komme med en pæn bemærkning om mine store brune øjne.

Han ender med at få fremstammet foran alle tøserne:

"Du har bare nogle fantastiske øjne.. De er lige så smukke som en.. som en ko's"

Tror I tøserne de knækkede sammen af grin ???

Jeg kunen have gravet mig ned, men synes nu egentlig det var mere synd for fyren, som skyndte sig videre.

En periode efter hed jeg ikke andet end "MUH" i klikken

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer