Christina-J

Kysseri

42 indlæg i dette emne

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber I vil svare på.

Jeg har absolut ikke lyst til det der med, at samtlige mænd skal kysse mig :blush: , når Allan forlader lokalet. Kan man egentlig tillade sig, at frabede sig det, eller skal jeg bare "bide tænderne sammen" og lade som om at det ikke gør mig noget???

:bearhug: Christina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om hvad man kan, men hvis man ikke vil, så siger man FRA!!

det ville jeg gøre. Det jeg synes er klamt er når de tager læbestift på. Det skal mænd altså ikke have på ( lige med undtagelse dr. Franken i Rocky Horror) :bearhug:

Jeg ved ikke hvad jeg vil gøre, for der er to mænd i vores selskab som jeg ikke vil ahve til at røre mig. den ene har prøvet på at tage på mig for et par år siden, men han er jespers onkel, og vi ser aldrig noget til ham, så man kan jo håbe på at de blir hjemme :blush:'

Knuz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et eller andet sted synes jeg måske også det er en tåbelig tradition. Og der er flere mænd jeg bestemt IKKE vil kysses af. Men jeg tager det med. Vend kinden til! Det er vel også begrænset hvor mange gange i løbet af den ene aften at den tilkommende forlader bordet!

B*, der skal giftes med manden med verdens mindste blære :bearhug:

0

Del dette indlæg

Et eller andet sted synes jeg måske også det er en tåbelig tradition. Og der er flere mænd jeg bestemt IKKE vil kysses af. Men jeg tager det med. Vend kinden til! Det er vel også begrænset hvor mange gange i løbet af den ene aften at den tilkommende forlader bordet!

B*, der skal giftes med manden med verdens mindste blære  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det lidt hen af som B* har .... du over at Peter ikke vil forlade bordet så mange gange ,........han har en super blære :blush: så det er vel begrænset for hvor mange gange det kan lade sig gøre....

:) Marie

0

Del dette indlæg

B*, der skal giftes med manden med verdens mindste blære  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det lidt hen af som B* har .... du over at Peter ikke vil forlade bordet så mange gange ,........han har en super blære :o så det er vel begrænset for hvor mange gange det kan lade sig gøre....

:( Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Søren har heldigvis også verdens største blære, selvom han drikker 2 kander kaffe :blush:

Tilgengæld har jeg en mikro blære, så Søren kan rigtig blive kysset Postet billedePostet billede

Jeg har godt nok også nogen onkler som godt må holde sig væk....

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig kan man sige fra! Vi ville heller ikke have det, i vores øjne er det utroskab, og ikke ligefrem noget vi går ind for.. (Vi kysser og krammer heller ikke andre end hinanden dog med undtagelse af familiens børn, men ellers ikke hverken venner eller andre familiemedlemmer)

Heldigvis holdte vi kun en reception på 2 timer og smuttede derefter på hotel for os selv, så der blev intet kysseri der, men havde vi holdt fest, så er vi nu ret sikker på at alle gæsterne kender os så godt at de ikke kunne finde på det, men ellers ville vi også gå på wc sammen, bl.a. fordi jeg ikke ville kunne gøre det alene i den kjole *G*

Livet er for kort til at gøre noget man ikke har lyst til.. Det bliver sikkert den bedste dag i jeres liv, og den tror jeg næppe nogen har lyst til at huske som en dag hvor der skete en masse man ikke havde lyst til...

*S*

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vidundermidlet til at undgå for uønskede kys er bananer.....ja altså forstået sådan at hvis man f.eks. spiser bananer til frokost/kaffe, så holder de på vandet og man behøver ikke så ofte ud for sig selv.

Så spis gemalen af med bananer inden kirken og inden middagen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

nej nu må i lige tage jeg sammen det hører sig jo til og der er ikke nogen der er død af det endnu så tag det med et smil :blush:

Hilsen Kenneth

jeg støtter denne skrivelse 110 %.. det er jo ikke vildt fremmede mænd der skal kysse en forsigtigt på kinden...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at der er nogen, som ikk bryder sig om det.

Og jeg synes sagtens I kan frabede jer det... Sig det under velkomsten.

Jeg har været til bryllup, hvor parret havde frabedt sig alle de traditioner, der er.. Blandt andet den med at slå på tallerken og kysse traditionen.

Så kør på og sig fra

- Vil lige sige at jeg nu GLÆDER mig til en masse møsser af alle de dejlige mænner, vi har inviteret...

Det er jo absolut sidste chance for kys af andre end hr. tilkommende

0

Del dette indlæg

Jeg glææder mig skisme da til alle de myzzer jeg skal ha'... :bearhug: de sidste af slagsen *LOL* Men jeg vil dog sige, at mændene må acceptere at du ikke bryder dig om det. Stik hånden frem og vend kinden til. Det er vel ikke så slemt at blive kysset der???? Ellers må du snakke med din søde forlovede og frabede jer det ved velkomsten. Det synes jeg godt man kan. Det er jo dit/jeres bryllup ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som en gift kvinde vil jeg lige sige, at det altså ikke er så slemt.

For det første går det enormt hurtigt. Man når slet ikke at se hvem der kysser en *SS*

For det andet, kyssede de mig på kinden -HAHA- eller gav mig et kram :bearhug:

Ved der var enkelte gæster der ikke var oppe ved mig (fik jeg fortalt bagefter), men det var faktisk også dem som jeg ville have haft det underligt med.

Så jeg synes det er en god og hyggelig tradition.

Når jeg er til bryllup, kaster jeg mig jo heller ikke ned i gommens skød og "snaver", men kysser kærligt på kinden og klemmer hans skulder.

Vil man undgå det, kan man jo gå på toilet og tisse over kors :bearhug: så sidder der jo ingen tilbage, man kan kysse på og man behøver ikke at frabede det.

Slutteligt vil jeg sige at min mand var meget i mod det, men jeg var altså nød til at rejse mig to gange, og han synes faktisk ikke det var så slemt. ;)

0

Del dette indlæg

Hej

nej nu må i lige tage jeg sammen det hører sig jo til og der er ikke nogen der er død af det endnu så tag det med et smil :bearhug:

Hilsen Kenneth

<{POST_SNAPBACK}>

ENIG ENIG ENIG!!!! og alt andet lige blir gæsterne da i godt humør af det!!...

hvis jeg var til bryllup og bruden frabedte sig det ville jeg da tænke.. sikke en kedelig / sippet en, tror hun vores andre mænd er giftige eller smitter!!?? men sådan er vi nok så forskellige... :bearhug:

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Hej

nej nu må i lige tage jeg sammen det hører sig jo til og der er ikke nogen der er død af det endnu så tag det med et smil :lol:

Hilsen Kenneth

hvis jeg var til bryllup og bruden frabedte sig det ville jeg da tænke.. sikke en kedelig / sippet en, tror hun vores andre mænd er giftige eller smitter!!?? men sådan er vi nok så forskellige... :bearhug:

Jeg er hverken sippet eller kedelig & jeg er altså udmærket klar over, at de mænd som kommer til vores bryllup ikke er giftige -HAHA- Vi har alle en grænse, og her føler jeg altså at min bliver overskredet en smule.

0

Del dette indlæg

Hej

nej nu må i lige tage jeg sammen det hører sig jo til og der er ikke nogen der er død af det endnu så tag det med et smil :bearhug:

Hilsen Kenneth

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er hverken sippet eller kedelig & jeg er altså udmærket klar over, at de mænd som kommer til vores bryllup ikke er giftige :lol: Vi har alle en grænse, og her føler jeg altså at min bliver overskredet en smule.

Beklager hvis du følte at det var møntet direkte på dig.. det var det slet ikke.. sæføli er du ikke sippet eller kedeligt.. det var bare sådan generelt jeg mente at nogle nok ville tænke... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, undskyld, men jeg tror nu, at I er ved at gøre jer lidt for mange bekymringer over ingenting.

For det første sidder I med ryggen til mændene, når de kommer forbi. De skal være mere end almindeligt smidige, for at ramme munden. :bearhug:

For det andet, er "kyssene" dårligt mere end et strejf på kinden, hvis de overhovedet når så meget, da der jo er flere, der skal til.

Jeg er ikke helt klar over, hvad I har forestillet jer, men I er jo ikke mutters alene sammen med selskabets mænd. Alle deres koner, sidder altså også og kigger på.

:sugekop:

/Fru Larsen

0

Del dette indlæg

:bearhug:-HAHA- Jeg skal så absolut også kysses så det driver :lol::bearhug:

Jeg kan på ingen måde se "utroskabet" i det, hvor mange gange har man ikke givet en ven et KYZ på kinden, mere er det jo ikke, man skal jo hverken tunge-slaske eller slikkes op og ned ad nakken.

Alle de skønne mænner der kommer til vores bryllup kan bare komme an, jeg glæder mig at få et kyz eller flere, og desuden synes jeg i dén, grad Jakob fortjener at blive kyzzet af alle kvinderne, de er skønne og jeg ved han vil nyde det, så jeg skal nok finde vej til toilettet. :bearhug:

KH Camilla

0

Del dette indlæg

Vi har også snakket om det kysseri..

Men om vi frabeder det eller ej, vil det ikke blive respekteret da det gør man bare.. -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-:)

Men syntes også det er okay..

Vil bare helt ikke kysses af min venindes mand og min rigtige svierfar (hvis han lever)

Men tror ikke det røre mig.. Eller har vi besluttet at vi går på wc sammen

:)-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

Så kan de lære det -HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer