S+N

Bettys opskrift

6 indlæg i dette emne

Da min mormor skal lave kagen, printede jeg denne opskrift ud herinde fra. Den er til 60 personer. Men ifølge min mormor, siger opskriften ikke noget om hvor store bundende skal være.. nogen der ved det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er rigtig godt - faktisk så god, at den jeg lavede blev spist af bare 40 personer. Godt nok før middagen, men vær forberedt på, at den er GOD.

Til kage brugte jeg bare almindelige købte lagkagebunde; den brune og så den lækre svampede lyse fra Føtex. Den mellemste kage var på str med bundenes str, og den øverste lidt mindre og den nederste noget større, så jeg lavede lidt mere creme end hvad der stod i opskriften, så de blev flotte høje.

0

Del dette indlæg

Den er rigtig godt - faktisk så god, at den jeg lavede blev spist af bare 40 personer. Godt nok før middagen, men vær forberedt på, at den er GOD.

Til kage brugte jeg bare almindelige købte lagkagebunde; den brune og så den lækre svampede lyse fra Føtex. Den mellemste kage var på str med bundenes str, og den øverste lidt mindre og den nederste noget større, så jeg lavede lidt mere creme end hvad der stod i opskriften, så de blev flotte høje.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan fik du den nederste kagebund større? - du siger, at den i midten havde samme størrelse som kagebundene? Jeg har nemlig lige besluttet mig for selv at lave min bryllupskage, men jeg ved, at jeg ikke skal tage munden for fuld, så det med at bage bundene selv dropper jeg. :)

Hilsen Bryllupsmusen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer