Frk P
Medlem-
Antal besvarelser
43 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Street credit
0 NeutralAbout Frk P
-
Status
Ny bruger
- Fødselsdag
Kontakt
-
Hjemmeside
http://
Profile Information
-
Lokation
København
-
Frk P started following Mangler jeres hjælp..!!
-
Vi lejede duge, der var 210x210, og det så pænt ud synes jeg, har ikke lige et billede på denne computer, så jeg kan vise dig det. Frk P
-
Jeg har umiddelbart kun kunne finde dette billede, ved ikke om det er til nogen hjælp.Tryk her Frk P
-
De laver det i hvert fald her, Kagekompagniet Frk P
-
Når jeg læser dit indlæg er min umiddelbare bekymring, at du vil have kagen stående ude i alm. tempereret lokale i ca. 8 timer, inden i skal spise den. Jeg ville være bekymret for om dit fyld kan tåle det, især hvis den ikke har været i køleskab natten over. Men hvis du har et køleskab, hvor der er plads til kagen, kunne dette skab så ikke "laves om til" et svaleskab natten over, eller er det helt udelukket. Jeg har godt nok ingen erfaring med så noget, men man må da ku få temperaturen op over 10 grader. Mht til marcipanen har jeg desværre ingen gode råd, jeg har på fornemmelsen at du allerede kender det kageforum der findes, måske de kunne hjælpe dig. Ellers, som Tinna skriver, brug sp. -har nu set, at du har spurgt der inde Frk P
-
Vi har købt vores ringe hos dem som Lisbeth67 har sat link ind til, i Helsinborg. Vi har valgt nogle helt enkelte guldringe, 18 karat, uden sten eller noget, og vi gav 2500 dkr. inkl. anbefalet forsendelse. Ja og også inkl. indgravering. Frk P
-
Måske ikke så spændende forslag, men mon ikke posthuset har en æske der passer i størrelsen. Også kan du jo pakke æsken ind i noget flot papir. Og lige et tilllykke med på lørdag, håber i får en helt vidunderlig dag!! Frk P
-
Altså jeg har haft samme tanke som dig, at lave den hele klar også fryse den ned. Tage kagen op et døgn før den skal bruges, sætte den i køleskab, også tage den ud af køleskabet en time før den skal bruges. Jeg mener at have læst i Zunshine's tråd, at hun også frøs hendes kage ned samlet, måske hun har nogle tip. Jeg har også research'et på et kageforum, og i følge mange af brugerne, kan det lade sig gøre at fryse kagen ned samlet. Så jeg tror på, at det kan lade sig gøre, men har dog lige tænkt mig at afprøve det før selve dagen. Frk P
-
Det ser suverænt flot ud både dine roser og din bort Må jeg spørge hvor du har købt borten, altså formen, henne? Har ikke umiddelbart kunne finde den på hverken kagekompagniet.dk eller kagebutikken.dk. Du har virkelig givet mig mod på, at det kan lade sig gøre at lave en flot bryllupskage selv. Frk P
-
Ja, jeg er sådan set enig med dig, synes også folk har mange ønsker. Jeg ku bare godt tænke mig at se hvad folk ønsker sig ud over "nye gryder, vinglas osv". Dermed ikke ment at det er dårligt, det står såment også på vores liste. Jeg ville bare også gerne have nogle ønsker ud over de praktiske, altså ønsker der er lidt mere "spændende". Frk P
-
Er der ikke flere, der har lyst til at vise deres ønskeliste, jeg mangler nemlig stadig lidt inspiration. Frk P
-
Det kommer an på hvor mange gange, der er rentetilskrivninger i perioden, men mon ikke I vil end op med knap 60.000 kr. Frk P
-
Tak! Ja endnu en Rembo, synes nu ikke jeg har set så mange her inde. RCE: Jeg har fået en pris oplyst på 9300 kr. inkl slør, men har da bestemt tænkt mig at prøve at forhandle den pris. Har også skrevet til en forretning i Tyskland, for at se om der er noget at spare der. Frk P
-
Hej Piger!!! Ja, nu er jeg nået der til, hvor jeg også har brug for lidt hjælp og kommentarer. Har nu været ude og prøve kjoler 3 gange, og haft meget forskellige oplevelser. Første gang jeg var afsted, sagde jeg, at jeg gerne ville prøve nogle kjoler med farve, men ekspidienten puttede mig kun i hvide modeller, og fik mig faktsik overbevist om, at jeg sku i hvidt, på trods af at jeg startede med at ville i farvet. 2. gang jeg prøver, går der ikke lang tid, før hun finder de farvede kjoler frem, og hun finder faktisk en super flot en. 3. gang sker det samme, jeg får en hvid på, og hendes kommentar er, "nej det går ikke". Og der går ikke længe før hun finder den samme model frem, som var favoritten fra min 2.prøvning. Jeg kan ikke få billedet ind, men her er et link link Ved godt i gerne vil se billeder med mig i den, men det var tilladt at tage billeder, de steder jeg har prøvet, desværre. Jeg synes den er super flot, men jeg er sku lidt nærig, synes det er rigtig mange penge at gi for en kjole, men denne kan jeg jo bruge efter bryllupppet. Skal jeg få syet en der ligner, eller vil jeg blive skuffet, fordi den måske ikke ligner på en prik. Hvor finder man sko der passer? Ja, jeg er meget i tvivl, og fik skrevet en masse, men alt i alt. Hvad synes i om den ??? Frk P
-
Jeg har lige sendt dig en mail. Frk P
-
Kan udemærket forstå dine følelser om U'et!!! Men måske dette så kunne være en mulighed: Et U hvor armene er knækket af. Så kan i have nogen siddende overfor jer, og der bliver bedre plads mellem bordene(armene på u'et). I følge min hovedregning vil de der sidder ved armene dermed få 1,4 m til at rejse sig på, hvis bordene er 1,2 m bredde. Dog får de nok ikke et lige så godt udsyn til brudeparret, som hvis armene ikke var knækket af. Frk P - som håber du kan forstå min kringlede forklaring