Frk P
Medlem-
Antal besvarelser
43 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af Frk P
-
Vi lejede duge, der var 210x210, og det så pænt ud synes jeg, har ikke lige et billede på denne computer, så jeg kan vise dig det. Frk P
-
Jeg har umiddelbart kun kunne finde dette billede, ved ikke om det er til nogen hjælp.Tryk her Frk P
-
De laver det i hvert fald her, Kagekompagniet Frk P
-
Når jeg læser dit indlæg er min umiddelbare bekymring, at du vil have kagen stående ude i alm. tempereret lokale i ca. 8 timer, inden i skal spise den. Jeg ville være bekymret for om dit fyld kan tåle det, især hvis den ikke har været i køleskab natten over. Men hvis du har et køleskab, hvor der er plads til kagen, kunne dette skab så ikke "laves om til" et svaleskab natten over, eller er det helt udelukket. Jeg har godt nok ingen erfaring med så noget, men man må da ku få temperaturen op over 10 grader. Mht til marcipanen har jeg desværre ingen gode råd, jeg har på fornemmelsen at du allerede kender det kageforum der findes, måske de kunne hjælpe dig. Ellers, som Tinna skriver, brug sp. -har nu set, at du har spurgt der inde Frk P
-
Vi har købt vores ringe hos dem som Lisbeth67 har sat link ind til, i Helsinborg. Vi har valgt nogle helt enkelte guldringe, 18 karat, uden sten eller noget, og vi gav 2500 dkr. inkl. anbefalet forsendelse. Ja og også inkl. indgravering. Frk P
-
Måske ikke så spændende forslag, men mon ikke posthuset har en æske der passer i størrelsen. Også kan du jo pakke æsken ind i noget flot papir. Og lige et tilllykke med på lørdag, håber i får en helt vidunderlig dag!! Frk P
-
Altså jeg har haft samme tanke som dig, at lave den hele klar også fryse den ned. Tage kagen op et døgn før den skal bruges, sætte den i køleskab, også tage den ud af køleskabet en time før den skal bruges. Jeg mener at have læst i Zunshine's tråd, at hun også frøs hendes kage ned samlet, måske hun har nogle tip. Jeg har også research'et på et kageforum, og i følge mange af brugerne, kan det lade sig gøre at fryse kagen ned samlet. Så jeg tror på, at det kan lade sig gøre, men har dog lige tænkt mig at afprøve det før selve dagen. Frk P
-
Det ser suverænt flot ud både dine roser og din bort Må jeg spørge hvor du har købt borten, altså formen, henne? Har ikke umiddelbart kunne finde den på hverken kagekompagniet.dk eller kagebutikken.dk. Du har virkelig givet mig mod på, at det kan lade sig gøre at lave en flot bryllupskage selv. Frk P
-
Ja, jeg er sådan set enig med dig, synes også folk har mange ønsker. Jeg ku bare godt tænke mig at se hvad folk ønsker sig ud over "nye gryder, vinglas osv". Dermed ikke ment at det er dårligt, det står såment også på vores liste. Jeg ville bare også gerne have nogle ønsker ud over de praktiske, altså ønsker der er lidt mere "spændende". Frk P
-
Er der ikke flere, der har lyst til at vise deres ønskeliste, jeg mangler nemlig stadig lidt inspiration. Frk P
-
Det kommer an på hvor mange gange, der er rentetilskrivninger i perioden, men mon ikke I vil end op med knap 60.000 kr. Frk P
-
Hej Piger!!! Ja, nu er jeg nået der til, hvor jeg også har brug for lidt hjælp og kommentarer. Har nu været ude og prøve kjoler 3 gange, og haft meget forskellige oplevelser. Første gang jeg var afsted, sagde jeg, at jeg gerne ville prøve nogle kjoler med farve, men ekspidienten puttede mig kun i hvide modeller, og fik mig faktsik overbevist om, at jeg sku i hvidt, på trods af at jeg startede med at ville i farvet. 2. gang jeg prøver, går der ikke lang tid, før hun finder de farvede kjoler frem, og hun finder faktisk en super flot en. 3. gang sker det samme, jeg får en hvid på, og hendes kommentar er, "nej det går ikke". Og der går ikke længe før hun finder den samme model frem, som var favoritten fra min 2.prøvning. Jeg kan ikke få billedet ind, men her er et link link Ved godt i gerne vil se billeder med mig i den, men det var tilladt at tage billeder, de steder jeg har prøvet, desværre. Jeg synes den er super flot, men jeg er sku lidt nærig, synes det er rigtig mange penge at gi for en kjole, men denne kan jeg jo bruge efter bryllupppet. Skal jeg få syet en der ligner, eller vil jeg blive skuffet, fordi den måske ikke ligner på en prik. Hvor finder man sko der passer? Ja, jeg er meget i tvivl, og fik skrevet en masse, men alt i alt. Hvad synes i om den ??? Frk P
-
Tak! Ja endnu en Rembo, synes nu ikke jeg har set så mange her inde. RCE: Jeg har fået en pris oplyst på 9300 kr. inkl slør, men har da bestemt tænkt mig at prøve at forhandle den pris. Har også skrevet til en forretning i Tyskland, for at se om der er noget at spare der. Frk P
-
Jeg har lige sendt dig en mail. Frk P
-
Kan udemærket forstå dine følelser om U'et!!! Men måske dette så kunne være en mulighed: Et U hvor armene er knækket af. Så kan i have nogen siddende overfor jer, og der bliver bedre plads mellem bordene(armene på u'et). I følge min hovedregning vil de der sidder ved armene dermed få 1,4 m til at rejse sig på, hvis bordene er 1,2 m bredde. Dog får de nok ikke et lige så godt udsyn til brudeparret, som hvis armene ikke var knækket af. Frk P - som håber du kan forstå min kringlede forklaring
-
Rolig rolig!! Hvad er målene på bordene, lokalet og hvor mange skal der være plads til? Skal i sidde i E eller var det bare en antagelse? Frk P
-
Hej Britteren Min umiddelbare mening er at det lyder som meget lidt plads. Man rejser sig jo som regel nogle gange i løbet af sådan en aften, også er det meget irreterende at støde stoleryggen sammen med ham der sidder bag ved en, det synes jeg i hvert fald. Altså det jeg prøver at sige er at: Når folk sidder ned er det ikke noget problem. Men når folk skal rejse sig osv. vil jeg mene at 120 cm er meget lidt plads. Et løsningsforslag kan jeg ikke lige komme på, men nu har du i hvert fald hørt min mening. Frk P
-
Vil bare høre om jeg er den eneste der synes, at det er en mærkelig tradition at man bliver "giver væk" af ens far. Jeg er skilsmissebarn og har ikke boet sammen med min far, siden jeg var 5 år, men har været "hver anden weekend" barn. Jeg har altså boet hos min mor, til jeg fyldte 17 år, hvor jeg flyttede hjemme fra. Mine tanker går dermed på, at jeg synes det er meget mærkeligt, at min far skal give mig væk, frem for min mor, det er trods alt hende der har "taget det tunge læs" med mig. Min kæreste og jeg har boet sammen de sidste 5 år, så der er ligesom ikke så meget at "gi'" væk. Kan heller ikke vælge en bror i stedet, da jeg har 2 og hvem skal man så vælge, og tror heller ikke jeg har nerver til selv at gå op. Det ender dog nok med at min far følger mig op, for ikke at skuffe ham. Det blev en lang smøre, og pointen var jo bare egentlig om jeg er den eneste der gør mig de tanker??? Frk P
-
Jeg fik købt 4 billetter, til fredag, i formiddags kl 11.35, efter at have stået i kø fra kl 8.15, jeg havde nr 71 i køen. Min kæretse sad ved computeren, og han kom heller aldrig igennem på billetlugen.dk, utroligt de ikke har lært af erfaring. Hvem det så end er der har ansvaret for at billetlugen.dk ikke har virket, så godt som hele dagen. Frk P
-
I følge billetlugen.dk er det nu officielt at Robbie giver en ekstra koncert d.7 juli, så mon ikke der er en chance for at få en billet så. Jeg ville bare lige orientere, da jeg jo har opdaget, at der er mange Robbie fans her inde( inkl. undertegnede). Hilsen Frk P
-
HØRT HØRT!!!!!!!!! :drink2: :drink2: :drink2: :drink2: Frk P :champis2:
-
Jeg er fuldstændig enig Khio, dog må jeg lige komme med en lille rettelse. Det var i Horsens han gav den fuldstændige over fede intim koncert, hvor man at dømme efter billeder af publikum sku være model, millionær eller skuespiller for at få billetter Frk P - der glæder sig meget til at få fingre i en billet til hans koncert næste år
-
Hej Arno Det lyder helt vildt lækkert, jeg har aldrig prøvet sådan en raclette, men det lyder som om jeg har noget at glæde mig til. En ting har dog altid undret mig, kommer hele huset ikke til at "stinke" af mad? Hilsen Frk P Ps. Har du fået dine reoler?
-
Hej Arno Jeg synes det lyder som en god ide med de abc-reoler. Du kunne måske spare lidt penge ved at købe reolerne i ikea (bare et gæt), men jeg synes bestemt ikke at kvaliteten af ikeas reoler er lige så gode som abc-reolerne. Jeg ville købe den i classic white hvis det var mig, de bliver lidt hurtigt grimme synes jeg, også er de altså ikke sjove at male (ja jeg snakker af erfaring). Det eneste alternativ jeg ellers lige kan kommer på ku være stål reoler, men det kommer jo an på hvad for en stil du vil have i rummet. Det var min ydmyge mening. Hilsen Frk P
-
Hej Mia Jeg synes klart det skal af, ved ikke om "etiketten" er sådan, det er næsten det samme som ikke at klippe prismærkerne af synes jeg. Hilsen Frk P