FynboBredahl

Duge til runde borde!

5 indlæg i dette emne

:cowsleep:

Nu må jeg igen spørge efter jeres hjælp!

Vores feststed har runde borde med en diameter på 150cm. Vi skal leje dugene, men jeg kan ikke finde nogle runde duge - kun kvadratiske. Er det optimalt? Jeg mener, der kommer jo til at være meget stof i 4 "hjørner" af bordet. Men det betyder måske slet ikke noget?

Jeg havde tænkt på selv at sy dem, men man kan jo ikke få noget stof, der er så bredt - eller hvad? Det skal mindst være 2 meter bredt.

Håber på jeres fantastiske hjælp! :bearhug:

De bedste hilsner :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cowsleep:

Nu må jeg igen spørge efter jeres hjælp!

Vores feststed har runde borde med en diameter på 150cm. Vi skal leje dugene, men jeg kan ikke finde nogle runde duge - kun kvadratiske. Er det optimalt? Jeg mener, der kommer jo til at være meget stof i 4 "hjørner" af bordet. Men det betyder måske slet ikke noget?

Jeg havde tænkt på selv at sy dem, men man kan jo ikke få noget stof, der er så bredt - eller hvad? Det skal mindst være 2 meter bredt.

Håber på jeres fantastiske hjælp! :bearhug:

De bedste hilsner :thumbsupsmileyanim:

Hej

Hvad med at leje jeres duge, det kan gøres gennem serviceudlejning eller festudlejning, find det på nettet, det skulle være ret billigt og hvem skal bruge så mange duge bagefter????

God jagt

Knus Rikke

Tak... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Vi lejede stofduge gennem min kærestes tidl. studiejob. Vi skulle nemlig også have runde borde, og feststedet insisterede på, at velourduge da var meget eksklusive :thumbsupsmileyanim: . Vi gav en tier pr. stk, så det var ikke det, der væltede budgettet. Kan godt nok ikke være behjælpelig med størrelse el.lign. men min pointe er at I garanteret kender en, der kender en, der kender en, der har arbejdet/arbejder på café eller noget lignende og som kan gøre jer en tjeneste ved at bestille dem gennem deres arbejde. På den måde kan I nok gøre det lidt billigere end ved at leje gennem festudlejningssteder...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer