Britteren

Hvor langt mellem bordene?

10 indlæg i dette emne

Bordene der er på vores feststed volder en del besvær. Problemet er at det er gamle skoleborde - ganske charmerende, men de er kun 60 cm. brede, dvs der kan ikke sidde to over for hinanden. Planen er så at sætte dem op mod hinanden så der kun sidder to ved hvert bord, men det gør nu bordene ganske brede (120 cm).

Dette gør bordplaceringen til lidt af en udfordring og mit spørgsmål er nu. Hvis vi antager at de skal sætte i E form, hvor meget plads skal der så være mellem bordene sådan at folk kan rykke ud og ind med bekvem afstand til den der sidder ved næste bord.

Den løsning jeg umiddelbart er nået frem til giver 120 cm. mellem bordene, men er 60 cm nok til at folk ikke føler de sidder for klemt?

Kom frisk med nogle gode løsningsmodeller

:bearhug:

B*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Britteren

Min umiddelbare mening er at det lyder som meget lidt plads. Man rejser sig jo som regel nogle gange i løbet af sådan en aften, også er det meget irreterende at støde stoleryggen sammen med ham der sidder bag ved en, det synes jeg i hvert fald.

Altså det jeg prøver at sige er at: Når folk sidder ned er det ikke noget problem. Men når folk skal rejse sig osv. vil jeg mene at 120 cm er meget lidt plads.

Et løsningsforslag kan jeg ikke lige komme på, men nu har du i hvert fald hørt min mening.

:bearhug:

Frk P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et løsningsforslag kan jeg ikke lige komme på, men nu har du i hvert fald hørt min mening.

Ej. 60 cm pr. pers. er, efter min mening for lidt :bearhug:

Jamen jamen... Så HJÆÆÆÆLP! Jeg ender som en gråhåret brud over de forbandede borde og vi har bare ikke råd til at leje! Og hvis vi endelig fandt pengene så har vi ingen steder at opbevare de borde der allerede står i rummet, da der ingen ekstrarum er.. Sådan er det når man holder festen på et gammelt bibliotek/danseskole :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rolig rolig!! :unsure:

Hvad er målene på bordene, lokalet og hvor mange skal der være plads til? Skal i sidde i E eller var det bare en antagelse?

:bearhug:

Frk P

Rummet er 15 x 8 meter, men der ryger en 3 meter nederst i rummet til en scene. Der skal være plads til 51 og nej vi skal ikke nødvendigvis sidde i E, men hvis alternativet er et U hvor vi så blot kan sidde fra vores pladser og kigge ud i den tomme luft fordi der ingen sidder foran os så foretrækker jeg E.

Det lyder måske hårdt, men jeg nægter at sidde en hel aften uden andre at tale med end min mor og morfar, samt svigertigerne. Jeg vil have en sjov aften!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan udemærket forstå dine følelser om U'et!!!

Men måske dette så kunne være en mulighed:

Et U hvor armene er knækket af. Så kan i have nogen siddende overfor jer, og der bliver bedre plads mellem bordene(armene på u'et). I følge min hovedregning vil de der sidder ved armene dermed få 1,4 m til at rejse sig på, hvis bordene er 1,2 m bredde. Dog får de nok ikke et lige så godt udsyn til brudeparret, som hvis armene ikke var knækket af.

:bearhug:

Frk P - som håber du kan forstå min kringlede forklaring

Redigeret af Frk P
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan udemærket forstå dine følelser om U'et!!!

Men måske dette så kunne være en mulighed:

Et U hvor armene er knækket af. Så kan i have nogen siddende overfor jer, og der bliver bedre plads mellem bordene(armene på u'et). I følge min hovedregning vil de der sidder ved armene dermed få 1,4 m til at rejse sig på, hvis bordene er 1,2 m bredde. Dog får de nok ikke et lige så godt udsyn til brudeparret, som hvis armene ikke var knækket af.

:bearhug:

Frk P - som håber du kan forstå min kringlede forklaring

Hmm - knækket af? Jeg er bange for at jeg ikke forstår den forklaring :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer