Guest Jmuggi

Sygdom stinker..

38 indlæg i dette emne

Jeg sidder lige og ved ikke helt hvordan jeg skal tænke og føle..

Min lille niece på 4 år er blevet indlagt idag.

Hun har børnesår og stafylokok. Hendes hud falder simpelthen af for et godt ord.. hun er indlagt i isolation og får behandling via drop. Jeg er bare så bekymret for hende.. hun er min lille guldklump.

Hun ser ganske forfærdelig ud, og hun har SÅ mange smerter.. det er jo klart når huden falder af! Det er bare så forbandet belastende at lægerne ikke ville se hende noget før.. det startede allerede i søndags, men lægerne blev ved med at sige, at de ikke skulle komme ind med hende, det var nok ingenting. Så idag tog min søster hende med til lægen alligevel, for det var da slet ikke til at bære mere. Og så blev hun straks indlagt..

Det er bare så hårdt at se, når det rammer sådan et lille barn.. hun har så ondt i hele sin lille bitte krop. Åh.. hvad skal man dog gøre!

Min søster ringede og fortalte at min niece havde sagt at hun "savnede moster".. der var jeg nær ved at bryde sammen. Vi må jo bare ikke tage derop i og med hun er i isolation. Håber snart vi må komme og besøge hende..

Undskyld, men jeg skulle altså bare af med det.. er så bange og ked af det!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Joan

Jeg tror jeg forstår dig og dine tanker, mere end nogen anden........

Vores søn, fik ifbm sin fødsel sidste sommer, også stafylokkokker på barselsganegn........jeg var indlagt med ham i isolation, fra han var 3 dage gammel og en måned frem......

Han var jo helt ny, men nåede på sin første levemåned at blive stukket mere, end jeg er blevet det hele mit liv.

Da vi kom hjem, fik vores den store på dengang 2½ stafylokokker omkring et sår på knæet, så røg jeg ind med ham,.....men jeg havde jo den lille med, da han stadig blev ammet.

Stafylokokker er noget virkeligt L-O-R-T......................så jeg føler med dig og din nieces familie.

Pøj pøj og alt held og lykke.......jeg vil tænke meget på jer.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jmuggi

Du får også en masse medfølende :blush: herfra... Man føler sig så hjælpeløs når det er børn det går ud over især.... Specielt når man ikke må være der for dem i den svære stund! Håber snart hun er klar til at komme ud af isolation, så hendes søde moster kan hygge om hende igen!! :hjerte:

Tanker og :bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

:bearhug::blush::):o

Det er ikke nemt at trøste i sådan en situation ... men hvor er det synd for den lille ... håber snart hun får det bedre så moster kan komme på besøg ...

Må man heller ikke ringe eller hvordan er det.

Jeg er selv en af de stafylokok plagede ... døjer nu efter operation .. men det er jo småting i forhold til din lille niece .. men jeg ved hvor svært det er .. har selv været i isolation med min yngste da hun var 3 mdr gammel ...

sender en masse tanker og :(:bearhug::birthday:

og håber på en snarlig bedring for hende

knus

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, billederne er sgu skræmmende, men det er lige nøjagtig sådan det ser ud..

Det er forfærdeligt at se på.. Man får virkelig lyst til at græde så snart man ser hende, for man kan jo se og høre hvor ondt hun har.

Jeg håber bare hendes medicin virker hurtigt..

Og tak for jeres knus og tanker..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af :bearhug: herfra.

jeg kender ikke noget til den sygdom ,men jeg har været indlagt med min datter mange gange for astmatisk bronkitisk fra hun var 6 mdr til nu.. Og så var vi også indlagt da hun var 3mdr for at blive opereret. Så jeg ved hvordan det er når man er indlagt med et sygt barn og ikke rigtig kan gøre noget.

Knuz Vinni

0

Del dette indlæg

Vi var oppe ved hende idag.. hun er simpelthen så stærk en pige.. det er utroligt at se. Hun har så utrolig ondt, og så rigtig forfærdelig ud..

Hun havde kun underbukser på, da hun ikke kan holde ud at have noget på kroppen ellers. Og så bad hun mig holde elastikken i underbukserne lidt væk fra maven, så der kom luft ned til hendes underliv (som også var hudløs), og så siger hun, på trods af sine kun 4 år "Moster, du skal kun holde indtil du får ondt i ryggen"

(Jeg har som nogle måske kan huske en meget dårlig ryg, og har konstante smerter.. og tænk at sådan en lille størrelse ser ud over sine egne smerter i sådan en situation, og tænker på sin "gamle" moster - det var virkelig noget der fik mit hjerte til at hoppe en ekstra gang)

Til sidst var vi nødt til at skynde os at smutte, for jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se på hende med alle de smerter og de grimme store plamager af sår.

Åh, jeg håber snart hun kommer i bedring :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh altså............ :bearhug: Jeg sidder sq næsten med tårer i øjnene.... Hvor er hun dog en stærk lille pige, at hun tænker på mosters dårlige ryg, frem for hendes egne smertefulde sår.

Jeg håber inderligt, at de hurtigt får styr på det, og hun kommer i bedring hurtigt.

Mange knus til dig, din søster, og ikke mindst din niece.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jamen, kan kun erklære mig enig med Trisse, sidder en en kæmpe klump i halsen - og hvor er hun en fantastisk lille pige der trods sine ulidelige smerter formår at tænke på andre! sender dig og din niece et masse :bearhug::bearhug:-HAHA- og jeg håber inderligt at hun snart får det bedre.

:lol: Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer