Tiks

Makeup i Fredericia

7 indlæg i dette emne

Hejhej :jupi:

er der mon nogen, der kan anbefale mig en kosmetolog eller lignende i Fredericia eller omegn?

Jeg har bestilt frisør, men de lægger desværre ikke makeup.

Jeg har kigget på nettet; den eneste, jeg har kunnet finde en hjemmeside på, er Beauty Zone i Middelfart - til gengæld kan de det hele (voks af ben mm., makeup, etc.) Det ser ok ud, men er der nogen, der ved om deres service og pris er i orden? Det ser ikke ud til at de kører ud, det ville ellers lette det hele for mig (selvfølgelig eheh).

Nu kan jeg ikke huske reglerne for "reklame" her, men I kan vel altid sende mig en PM -HAHA-

-Tiks

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige med på en lytter da jeg også skal giftes i fredericia men ikke helt har styr på hvem der kan hvad og så har jeg jo heller ikke en million til at få ordnet hår og make-up -HAHA-

Halløj

Som jeg allerede har skrevet i en PM til Tiks, ville jeg i jeres sted prøve at kontakte Ditte Bertelsen, som har Klinik Cleopatra i Fredericia (tlf. 7593 1025).

Jeg er ikke klar over, om hun har udkørsel, men hun er rimelig fleksibel, så det koster jo ikke noget at spørge... og så er hun oven i købet rigtig sød, men det er jo bestemt ikke nogen ulempe... -HAHA-

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Lige som Jesper vil jeg også Anbefale Ditte. Har lige fundet prislisten frem og der står at en brude make-uk  koster 350 kr og det er inkl. prøve make-up 1 uge før.

Sille

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder jo til at være okay -HAHA- Har hun en hjemmeside?? Og hvor er hendes butik, for skal til Fredericia i morgen så kunne jeg jo lige hoppe forbi...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer