jesper-brock

Annoncør
  • Antal besvarelser

    929
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

jesper-brock last won the day on August 1 2012

jesper-brock had the most liked content!

Street credit

14 Good

About jesper-brock

  • Status
    Annoncør
  • Fødselsdag 09/26/1972

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://www.flashlight-gruppen.dk

Profile Information

  • Type vielse
    Det ender nok i kirken... :-)
  • Køn
    Mand
  • Lokation
    Spiller i hele Danmark (bor i Fredericia)
  • Interesse
    Jeg hedder Jesper, 42 år, bor i Fredericia, kæreste med Majbrit og far til Helle

    Til daglig advokatfuldmægtig hos Råd-Til-Advokat.dk i Fredericia. Speciale i familieret, strafferet, IT-ret og selskabsret.

    Mit "ærinde" på bryllupsklar.dk skyldes Flashlight-Gruppen.dk - mit lyd- og lysfirma, som jeg har haft siden jeg var 13 år. Laver hvert år cirka 200-250 diskoteksarrangementer samt en række lyd- og lysudlejninger og teknikeropgaver. Har blandt andet leveret til Mek Pek, Dodo & the Dodos, Rocazino, Sko & Torp, Henning Stærk, Jette Torp for nu at nævne nogle af de mere kendte... og herudover et hav af både store og små orkestre og artister.

    På diskotekssiden er vi et af landets største voksendiskoteker med ialt 11 DJs tilknyttet. Vore DJs er aldersmæssigt i 30'erne og 40'erne, så de lever op til konceptet "voksne, der spiller for voksne".

Recent Profile Visitors

1,907 profil visninger
  1. Hej Alle Jeg tillader mig lige at skrive ud i plenum, da det er den hurtigste måde for mig at nå alle på. Jeg har været væk fra forum (og computeren) stort set siden 1/11-2014 pga en operation, der løb løbsk, hvilket gav nogle uheldige følgevirkninger. Nu er jeg heldigvis ovenpå igen - jeg har det fint og der bliver ingen permanente bivirkninger, så jeg skal ikke klage. Jeg skal til gengæld BEklage, at jeg ikke har fået svaret på beskeder mv. i perioden, men jeg har simpelthen ikke orket at sidde på mit kontor, så alt er blevet udskudt til jeg kunne koncentrere mig igen. Det kan jeg nu - så som en berømt byggematador en gang sang på tv: "Her har i mig tilbage...."
  2. Jeg er enig. Jeg ser sådan på det, at en af de vigtige grunde til at hyre enDJ, er at man som gæst "lige kan smutte hen og snakke musik med DJen" - og det er alt andet lige lettere, hvis DJ'en ikke står oppe på en scene. Scenen vil i sig selv virke afskrækkende på mange "for man går jo ikke derop og forstyrrer"... det ville jeg som DJ personligt være ked af, for jeg er alt for meget selskabspapegøje til at kunne stå en hel aften uden at kunne komme til at tale med nogen. Så jeg vil helst ned på gulvet Her er jeg så til gengæld lodret uenig - jeg giver ikke meget for Trustpilot-systemet. Problemet ligger i, at anmelders incitament til at skrive på Trustpilot ofte ligger I, at han synes at leverandøren skal straffes (uanset om det er rimeligt eller ej). Allerede her opstår der altså en skævvridning, fordi de mange tilfredse kunder ikke i sig selv har incitament til at skrive på Trustpilot. Et andet problem er at anmeldelserne lægges op ukritisk - der er ingen, som vurderer sagligheden i anmeldelserne. Ganske vist kan en virksomhed klage over en anmeldelse, men ofte vil der blive svaret med "jamen oplevelsen er jo subjektiv", og dermed vil anmeldelsen blive liggende på sitet, medmindre det er en decideret falsk anmeldelse. For nylig blev en sjællandsk kollega ramt af netop det, da en kunde skrev en stærkt negativ anmeldelse "fordi han skulle betale afbestillingsgebyr". Enhver første-års-jurastuderende vil ganske vist kunne fortælle ham, at der i dansk aftaleret ikke findes nogen generel afbestillingsret, så allerde her er kritikken uberettiget... og det det bliver så endnu værre, når man hører historien, der i virkeligehden handler om, at den pågældende havde bestilt to djs, og derfor prøver at slippe af med den ene på selve dagen.... og det kunne han altså ikke bare gøre gratis! Et andet aktuelt eksempel er Jensens Bøfhus-navnesagen.... hvad var det nu lige, der skete på Trustpilot, da den sag eksploderede i Ekstrabladet? (som iøvrigt gengav sagens facts lodret forkert, det kan man læse mere om her: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/09/21/222534.htm - men det er så en anden snak). Glem Trustpilot! Forbrugerne, der anmelder, har alt for mange sammenblandede interesser til at give et korrekt billede. Men hvad skal man så gøre: Brug den sunde fornuft, lyt til din mavefornemmelse, og brug tid på at kommunikere med de udbydre, som du synes lyder interessante. Nu har jeg lige været sygemeldt i en længere periode, men ellers svarer vi normalt forholdsvis hurtigt... og det gælder også de andre seriøse leverandører. Sådan ville jeg finde den rigtige løsning til min fest.
  3. Vi kan også hjælpe, hvis det er ... stod faktisk lige på bryllupsmessen i Århus i går og kalkulerede et tilbud til netop Lemvig, så jeg har tallene i frisk erindring Jeg skriver gerne et tilbud til dig, hvis du sende mig din mailadresse... jeg giver også gerne et bud på hvilken slags musik, der skal spilles, men så skal jeg først vide lidt mere om festen, gæsternes sammensætning osv. Det kan vi tage i privat korrespondance.
  4. Jeg må også sige, at jeg aldrig har oplevet at det er en dårlig ide at have en toastmaster. Toastmasters vigtigste opgave er at sikre, at Onkel Jørgen ikke rejser sig og holder 20 minutters marathontale lige når køkkenet er på vej ind med stegen... det er i alles interesse, også dine svigerforældres
  5. Pjedsted Forsamlingshus får min stemme (og jeg har været der MANGE gange :-) ) Ikke så formelt, men maden er fantastisk og prisen yderst rimelig.
  6. Det kan jeg godt forstå, jeg er heller ikke selv helt tilfreds med, hvor længe I har måttet vente.... at få en ny kontrakt ud af døren må ikke tage 14 dage. Jeg kan kun beklage og håbe, at musikken bliver ventetiden værd :-) og jow tak, jeg tror der er styr på øjet nu... OUH har overtaget min behandling fra i dag, og hvis ikke de kan slå en inflamation i øjet ned, så ved jeg ikke hvem der kan... :-)
  7. Det kunne jeg da ikke have sagt bedre selv
  8. Det skulle du gerne have fået med posten i dag. Jeg skal selvfølgelig starte med at beklage den lange svartid - men dels har vi haft forrygende travlt og dels har jeg desværre måttet bruge en del tid på at rende diverse øjenlæger på dørene pga en øjenlaseroperation, som ikke gik helt efter planen, så jeg har været bagud med papirarbejdet, da mine øjne ikke har tilladt mig at sidde på skærmen så længe ad gangen.
  9. Vi holder til i Jylland og er et af de ældste og mest erfarne voksendiskoteker i Danmark (i al beskedenhed naturligvis )
  10. Hvis jeg skal komme med input, så vil jeg med fare for liv og lemmer vove at påstå, at der kun behøves fem hovedelementer i et godt bryllup: 1) kirke og præst, som man er tryg ved 2) et feststed man er glad for og som kan rumme det antal gæster, man har inviteret 3) god mad i rigelige mængder. Lad være med at gå efter gourmet-menuen den dag - en bryllupsdag er en lang dag, og man er sk*desulten, når man når til aftenstid, så hellere blive mæt af "almindelig" mad, end at få en gourmetmenu med et stykke kød på størrelse med et fingerbøl på en tallerken, der har samme størrelse som en underkop) 4) En god musikløsning (der er ikke meget underholdning i et anlæg der står og spiller ovre i hjørnet, det bliver hurtigt til ligegyldigt baggrundsstøj) 5) En god fotograf, som kan forevige dagen Med disse fem elementer på plads vil jeg vove at påstå, at basis er lagt for en god fest, og at resten er "kulisser" (ikke negativt ment!), som disse fem elementer skal udfolde sig i. Hvis jeg skulle spare poster på budgettet, så ville jeg spare på "kulisserne" fremfor de fem ovennævnte - for hvis de ikke fungerer, er det desværre det, festen vil blive husket for. Gæsterne vil huske de fire første og I vil selv ærgre jer over nummer fem resten af jeres dage.
  11. Jeg mener stadig at rekorden "i dårligste planlægning og rådgivning af kunder" tilfalder et bestemt feststed på Vestfyn, hvor man efter middagen sælger kunden ideen om at kaffen serveres i samme lokale, som selve middagen blev afviklet i. Baren er også her. Går man ud af dette rum, kommer man ind i et tilstødende rum, som er tomt... og går man videre herfra, er musikken inde i næste rum kaldet "dansesalen". Det sælger stedet med fuldt overlæg til folk som en god løsning.... men efter at have spillet flere gange i en tom sal det meste af aftenen, har jeg ved selvsyn kunnet konstatere at de mennesker INGEN glæde har af deres musikløsning, selvom de har betalt en del penge for den. Nu oplyser jeg derfor til alle, som har booket det pågældende sted, at de i egen interesse bør forlange, at festen holdes samlet, og at de ikke skal stole på stedets rådgivning i så henseende. Sørgeligt, at det er nødvendigt....
  12. Med fare for at være "ham den dumme uforstående mand, som ødelægger det hele", så vil jeg sige, at I måske skal overveje bryllupsplanlægningen igen - altså ikke ideen med at gifte jer, men hvordan I vil fejre det, og hvordan pengene til den del skal prioriteres. Jeg har fuld respekt og forståelse for, at budgetter skal holdes, men visse ting er det alt for risikabelt at gå på kompromis med, fordi det er dem, festen huskes for bagefter. Helt ærligt, hånden på hjertet - hvor mange vil bagefter huske festen for det fine bordpynt, hvis maden i øvrigt var piv-ringe...? Der findes mange skrækhistorier om et bestemt større catering-firma, som nærmest notorisk er kendt for, at der simpelthen er for lidt mad... jeg har selv oplevet det mere end en gang, og man får lige nøjagtig, hvad man betaler for, ja nogle gange faktisk mindre... Det ville jeg ikke turde satse på ved en af mit livs største fester, så hellere spare på DIY-bordpynt og lignende projekter. Husk på hvor stor en del maden egentlig udgør af den samlede bryllupsfest.
  13. Jeg har lige i lørdags spillet på Gl. Løgten Strandkro i Hornslet, som er en hyggelig gammel strandkro lige ned til vandet. Om det kan anbefales, afhænger dog MEGET af selskabets størrelse... hvis I bliver flere end 55-60 stykker, er lokalet for lille. Men ellers klart en overvejelse værd. Jeg har også været flere gange på Molskroen - denne skal også lige have en anbefaling med
  14. Tak for de pæne ord - jeg har allerede sendt dem videre til Rene, som spillede for jer Nu have I jo bestilt pianisten udenom mig og inden jeg overhovedet kom ind i billedet, så jeg fik ikke mulighed for at give jer følgende råd med på vejen: Om pianist-løsning under middagen er for stille, er i høj grad et spørgsmål om temperament. Pianister er jo forskellige, men dem vi arbejder mest med, er nok bedst betegnet som "egentlige pianister", der ikke laver sjov og skålesange, som det kendes fra den traditionelle suppe-steg-is pianist. Vi har valgt den tilgang fordi en bryllupsaften anno 2013 som oftest i forvejen er fyldt med sjove indslag og taler... og så er der ikke behov for en ekstra "tids-forbruger", som det hurtigt kan udvikle sig til, hvis tidsplanen i forvejen er presset. Mange giver i øvrigt udtryk for, at man netop vælger DJ/pianist-løsningen fordi man ikke ønsker en traditionelle spillemands-stil. Vil man gerne havde den lidt mere underholdende og "rapkæftede" løsning under maden også, formidler vi selvfølgelig gerne kontakt til en sådan
  15. Vi har samarbejdet med Hans Lynnerup i årevis, så ham siger vi gerne god for