tws

Hjælp

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har forgæves prøvet at finde nogle Roger la Borde billeder, som dem mange af Jer har brugt til invitationer. Jeg har dog fundet nogle MEN de er bare så små at jeg ikke kan bruge dem til et kort.

Svigerforældrene har 40 års bryllupsdag og derfor ville jeg helt vild gerne lave sådan et kort til dem!

Jeg har prøvet yndlings-Lea, men hun kan pga af puterproblemer desværre ikke sende nogle til mig!!

Er der en sød sjæl, som lige har overskud til at sende sådan et fedt billede til mig, så er jeg meget taknemlig!!??

:respekt:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Send mig din mail adresse og så skal jeg nok videresende alt hvad jeg har fået af super Yndlings-Lea. Håber hun synes det er ok :respekt:

Kh

Ditte

post-9009-1117733709.jpg

post-9009-1117733725.jpg

post-9009-1117733739.jpg

post-9009-1117733755.jpg

Redigeret af dmb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror vist nok det er mig, der har startet Roger la Borde-feberen, så jeg må hellere prøve at komme med et godt svar... -HAHA-

Okay, så du siger, at du vil lave et kort? Du er klar over, at billederne oprindeligt stammer fra nogle kort, ik'? De er bare scannet ind og blevet til invitationer og div. -HAHA-

Kortene kan bl.a. købes i Salling og Magasin, og jeg mener også at ha' set nogle hos en boghandel. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet, du bor...?

Jeg kan desværre ikke sende billederne til dig på mail, da jeg ikke kan vedhæfte så store filer - og laver jeg dem mindre, har du samme problem: for dårlig kvalitet.

Jeg vil gerne brænde dem på en cd og sende den til dig, men så får du den jo altså først efter weekenden? (med mindre du tilfældigvis bor i Århus??)

Håber du finder ud af noget!! :respekt:

0

Del dette indlæg

Tror vist nok det er mig, der har startet Roger la Borde-feberen, så jeg må hellere prøve at komme med et godt svar...  -HAHA-

Okay, så du siger, at du vil lave et kort? Du er klar over, at billederne oprindeligt stammer fra nogle kort, ik'? De er bare scannet ind og blevet til invitationer og div.  :lol:

Kortene kan bl.a. købes i Salling og Magasin, og jeg mener også at ha' set nogle hos en boghandel. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet, du bor...?

Jeg kan desværre ikke sende billederne til dig på mail, da jeg ikke kan vedhæfte så store filer - og laver jeg dem mindre, har du samme problem: for dårlig kvalitet.

Jeg vil gerne brænde dem på en cd og sende den til dig, men så får du den jo altså først efter weekenden? (med mindre du tilfældigvis bor i Århus??)

Håber du finder ud af noget!!  :respekt:

Åh, hvor er det sødt af dig!

Jeg har læst ALT om de fede kort, og jeg er bare blevet så vild med de motiver. Det kunne jo lige bruges til svigerforældrens 40 års bryllupsdag.

Men når de nu bliver lavet lidt om er de jo hjemmelavet, -HAHA- og jeg er bare blevet helt vildt inspireret af alle Jeres lækre kort (og andre ting)

Jeg bor i Sønderjylland og har ikke lige mulighed for at komme i magasin eller salling. Og du skal ikke gøre dig det besvær at brænde en cd og sende den, hvilket er utrolig sødt af dig, jeg finder blot på et andet motiv.

Tusind tak for Jeres hjælp!! Og Anne-Metchen du er :huh: , men jeg finder på noget andet hvis det ikke lykkes

-HAHA-

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer