Guest DD36

Bordplan i ramme

12 indlæg i dette emne

Jeg skriver bordplanen ud på naturpapir, det samme som jeg har brugt til indbydelser og skriver med brune / creme farver

Billede kommer når den er færdig..

Hvad gør i ??

havde ellers overvejet ikke at hænge noget op da vi kun bliver 44.. men alligevel.. er det jo nok meget godt så folk kan orientere sig mens de venter på at komme ind i salen..

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har lavet et bord på http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php

her har jeg ikke sat navne på, men bare gemt bordet som et billed. Herefter har jeg lagt billedet ind i publisher, og lavet små tekstbokse ud for hver stol.

Denne printer jeg ud på et almindeligt stykke papir, og derefter kopiere jeg den over på et stykke A3 karton i den farve jeg nu ønsker, dette klister jeg på et stykke pap, og sætter det i et staffeli.

Håber du kan bruge dette til noget

Knuz Kathe

0

Del dette indlæg

Hejsa

vi har gået og leget lidt med tanken .... og vi vil gerne ha noget lignende denne model....

:bearhug: Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver nok noget i den dur som Musen viser her.

Faktisk snakkede vi om måske på bordplanen at skrive lidt om hver person. Det manglede vi egentlig i lørdags da vi var til bryllup, vi kendte næsten ikke nogen af dem.

Pernille (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

vi har gået og leget lidt med tanken .... og vi vil gerne ha noget lignende denne model....

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver nok noget i den dur som Musen viser her.

Faktisk snakkede vi om måske på bordplanen at skrive lidt om hver person. Det manglede vi egentlig i lørdags da vi var til bryllup, vi kendte næsten ikke nogen af dem.

Pernille :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi gør på samme måde og vil ud for hver person lige skrive hvem de er.

Som ramme/ rundt omkring bordplanen, sætter vi billeder ind af os selv.

0

Del dette indlæg

Her er så et billede af min bordplan:

jeg vil lave en form for bord hvor der skal stå bordplanen, champagne glassene fra vores rådhusbryllup, vores scrapbog med billeder fra vielsen alt sammen pyntet med noget tyl...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da blevet :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif flot...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da blevet meget flot. Lidt anderleds - men meget speciel

:heppe: :heppe: :heppe:

Må jeg spørge hvorfor der er en lille firkantet bord i midten med tre personer? Er det til børnene?

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer