alicen

Min veninde er ved at føde

12 indlæg i dette emne

Uhha min bedste veninde er ved at føde i dette øjeblik, det er bare så spændende. Hun er den første af min omgangskreds der skal have en lille. Hendes kæreste ringe kl 6 og spurgte om vi kunne tage hunden, så lige nu har jeg to gravbasser jeg skal passe på. Ahh lige nu sover de, så det er ikke så slemt, men jeg tror katten er træt af at der er kommet en hund mere.

VH Alice (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Spændende, glæder mig til at høre hvad køn det bilver.

(y)  Christina.

De ved det bliver en dreng, så spædingen på dette felt er ikke så stor. Jeg håber snart jeg skal se ham, men det kommer nok lidt an på hvor træt hun er bagefter. Hvor lang tid bliver de på hospitalet?? Har i forøvrigt en god ide til barselsgave, jeg ved af gode grunde ikke hvad en nybagt mor vil blive glad for....

VH Alice

0

Del dette indlæg

De ved det bliver en dreng, så spædingen på dette felt er ikke så stor. Jeg håber snart jeg skal se ham, men det kommer nok lidt an på hvor træt hun er bagefter. Hvor lang tid bliver de på hospitalet?? Har i forøvrigt en god ide til barselsgave, jeg ved af gode grunde ikke hvad en nybagt mor vil blive glad for....

VH Alice

<{POST_SNAPBACK}>

Det er meget forskelligt, hvor lang tid de bliver på hospitalet. Det kommer også an på fødslen... Da min mor fik min lillebror, tog hun hjem allerede dagen efter (hun var der ikke engang i 24 timer). Da min veninde fødte for 2 år siden, blev de der i en uges tid, fordi hun havde fået lavet kejsersnit.

Mht. barselsgave... Jeg "plejer" at gi' et lækkert badehåndklæde med hætte, eller noget tøj som er meget for stort - de fleste kommer tøj som passer NU, så det er nok rart at kunne gemme noget til senere. (y)

0

Del dette indlæg

Hvis hun er førstegangs-fødende vil de formentlig beholde hende deroppe i ca 5 dage.

Hvis det er anden gang, så kan hun komme hjem allerede efter et døgns tid. Afhængig af om alt selvfølgelig er ok.

Gave ?!

Måske nogle bodystocking til den lille.. så vidt jeg kan forstå på min søster, så bruges der meget af sådan noget.

Ellers kunne du jo give et gavekort til en baby-butik..

0

Del dette indlæg

Hvis hun er førstegangs-fødende vil de formentlig beholde hende deroppe i ca 5 dage.

Hvis det er anden gang, så kan hun komme hjem allerede efter et døgns tid. Afhængig af om alt selvfølgelig er ok.

min vendinde fødte første gang her den 28 dec.. kl 6 om morgenen og hun sad derhjemme kl 13.. efter en fødsels på 31 timer, man bestemmer helt selv hvornår man vil hjem.. jordemoder kom bare til hende dagen efter og kiggede til mor og barn om alt var som det skulle være..

(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fødte 03.23 og var hjemme med musen kl 06.00!! Lå bare derinde og ventede på at min mor (der var min jordmor) blev færdig med at udfylde papirer, så vi kunne køre hjem!!! :bearhug:

Barselsgave??? Hmm.... Blev enormt glad for mit babybadekar fra min veninde - koster 80 kr i bilka! Og for barnets bog! Men det er der ofte mange der finder på! Derudover blev jeg virkelig glad for en anden veninde, der kome med en rigtig lækker skifteramme med plads til to billeder og en KÆMPE pose haribo og lidt tøj!!! -HAHA-

Ideerne er mange!!! (y)

Knus fra Sanna

Ps. Du må lige holde os ajour!!! :hearts:

0

Del dette indlæg

:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Nu har jeg været ude for at se den lille dreng, de er godt nok små hva??? Nå men han var rigtig fin og havde 10 fingre og 10 tæer...og mega lange negle

Barsels gaven blev noget legetøj fra BR , lidt uopfindsomt men lige pludselig skulle vi afsted. Men jeg tror også jeg vil give et 10 turs barne/hundepasnings kort, da de ikke har bedsteforældre herovre.

Alice

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer