Guest Anne-Metchen

Eminem-koncert

23 indlæg i dette emne

Efter at ha' siddet 2 timer ved computeren med tlf. limet til øret, var jeg næsten ved at gi' op, for det var fuldstændig håbløst at komme igennem... :bearhug: Jeg besluttede mig for at løbe hen til Fona (vi bor 2 min. derfra), og gæt hvad... DER VAR OVERHOVEDET IKKE KØ! Så i stedet for at stresse over billetlugen.dk, skulle man måske bare gå i Fona næste gang?

Nu skal jeg i hvert fald til koncert med Eminem og 50 Cent... Jiiippeeeee! (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad måtte i give for billetterne ?

<{POST_SNAPBACK}>

jeg gav 1050 pr billet med champange til velkomst drik og sensommer buffe med vin/øl/vand (alt hvad man kan drikke, ved ikke hvad det hedder) og kaffe med en lille en til.

Så er det V.I.P. billeter.

Det er d 2 sep 2005 i parken

Janne

P.S. Billetsalg startede idag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er jeg misundelig  :tosset: vi vil også gerne afsted - meeen, vi har lige et marathon 14 dage efter - så tror den står på træning og diæt på det tidspunkt - men måske skulla det overvejes fortsat - der komm erjo nok nogen til salg andetsteds (DBA osv)

<{POST_SNAPBACK}>

:crocodile: :crocodile:

Jeg ville også helt vildt gerne med til den konceret - men det ligger rimelig tæt på vores bryllup, og Jacob siger at han ikke gider hvis det ikke er mest E* og 50-cents. Er der nogle af jer piger der ved hvordan den konceret kommer til at foregå????

(y) Sus - som er meget misundelig på jer med billetter :bearhug:

0

Del dette indlæg

:crocodile:  :crocodile:

Jeg ville også helt vildt gerne med til den konceret - men det ligger rimelig tæt på vores bryllup, og Jacob siger at han ikke gider hvis det ikke er mest E* og 50-cents. Er der nogle af jer piger der ved hvordan den konceret kommer til at foregå????

:bearhug: Sus - som er meget misundelig på jer med billetter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg har forstået, er Eminem hovednavnet. De andre er "bare med" og deltager i nogle enkelte nr, laver opvarmning, osv. Du kan læse om det på www.billetlugen.dk - selvom det godt nok ikke er meget der står!

0

Del dette indlæg

hvor er jeg misundelig  :tosset: vi vil også gerne afsted - meeen, vi har lige et marathon 14 dage efter - så tror den står på træning og diæt på det tidspunkt - men måske skulla det overvejes fortsat - der komm erjo nok nogen til salg andetsteds (DBA osv)

<{POST_SNAPBACK}>

...der er faktisk allerede nogle til salg på dba til 1800 kr! Selvom der ikke er udsolgt endnu!!! :tosset: :tosset: :tosset: De billethajer er ikke for smarte, hva'!?

0

Del dette indlæg

:crocodile:  :crocodile:

:bearhug: Sus - som er meget misundelig på jer med billetter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg har forstået, er Eminem hovednavnet. De andre er "bare med" og deltager i nogle enkelte nr, laver opvarmning, osv. Du kan læse om det på www.billetlugen.dk - selvom det godt nok ikke er meget der står!

<{POST_SNAPBACK}>

:jupi: :jupi: :jupi:

Billetterne er blevet bestilt! Jeg skal også med til E* koncert :jupi:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt, den koncert er vidst gået hen over hovedet på mig, det gad jeg også godt, men datoen er ikke så god for os -HAHA- er lige kommet hjem fra bryllupsrejse :blush:

:bearhug: Rikke

ps og så er der lige min fordom: jeg tror jeg ville bliver alderspræsident til den koncert http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif er de fleste ikke mellem 15 og 20?????

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Ej hvor godt, den koncert er vidst gået hen over hovedet på mig, det gad jeg også godt, men datoen er ikke så god for os -HAHA- er lige kommet hjem fra bryllupsrejse :hug:

ps og så er der lige min fordom: jeg tror jeg ville bliver alderspræsident til den koncert -HAHA- er de fleste ikke mellem 15 og 20?????

<{POST_SNAPBACK}>

Ej kom nu Rikke - skal en lille bryllupsrejse forhindre dig -HAHA-

Jeg kan ikke huske helt hvor gammel du er men Jacob er 32 og han skal med - så der kan du vel snige dig ind under :blush:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Ej hvor godt, den koncert er vidst gået hen over hovedet på mig, det gad jeg også godt, men datoen er ikke så god for os -HAHA- er lige kommet hjem fra bryllupsrejse -HAHA-

ps og så er der lige min fordom: jeg tror jeg ville bliver alderspræsident til den koncert :hug: er de fleste ikke mellem 15 og 20?????

<{POST_SNAPBACK}>

Ej kom nu Rikke - skal en lille bryllupsrejse forhindre dig -HAHA-

Jeg kan ikke huske helt hvor gammel du er men Jacob er 32 og han skal med - så der kan du vel snige dig ind under -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- lyder godt sus, og så kommer jeg bare med rottehaler, så kan de nok slet ikke se jeg er 31 -HAHA-

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: lyder godt sus, og så kommer jeg bare med rottehaler, så kan de nok slet ikke se jeg er 31 :)

HOv hov, RIkke, hvad med os andre gamle.

Jeg ska´da os med, og jeg har ikke rottehaler. :bearhug:

:bearhug:

Christine

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- Jamen du ser jo også så ung ud på det billede dui har sat ind, så du behøver slet ingen rottehaler

:super: Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Ja her hvad der står i Ekstra Bladet...

Eminem aflyser koncert i Danmark

Den amerikanske rapkunstner Eminem har aflyst den Europa-turné, der bl.a. ville have bragt ham til Danmark i september, med henvisning til 'udmattelse og andre helbredsmæssige grunde'. Det oplyste hans pladeselskab, Interscope Records, i en erklæring tirsdag.

Eminems såkaldte Anger Management-turné, der også havde rapkunstneren 50 Cent på plakaten, skulle efter planen have startet i Hamburg 1. september og sluttet i Dublin 17. september. Fredag den 2. september skulle de to populære rappere have optrådt i Parken i København.

Turnéen synes definitivt aflyst. Den ventes således ikke at blive gennemført på et senere tidspunkt, hedder det videre i erklæringen fra Interscope Records.

En talsmand for pladeselskabet ønskede ikke at uddybe, hvilke 'helbredsmæssige grunde', der er årsag til aflysningen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer