Guest hyacinth

så har jeg fået lagt prøve makeup

15 indlæg i dette emne

Hej piger

så har jeg fået lagt prøvemakeup, og synes egentlig det blev ganske flot, men ...... der er et par små ting, som gør mig en smule i tvivl.

Vi var helt enige om farver og stil, så det er der ike så meget at sige til, men jeg synes slet ikke make uppen holdt særlig længe.

Nu ved jeg ikke om det er anderledes fordi det kun er en prøve makeup, men øjenskyggen holdt ikke mere end 4 timer selvom jeg hverken var ude i regnvejr, gned øjne etc. og hun sagde jo til mig, at det med garanti ville holde hele dagen?Hun tegnede så også en streg under nederste vippekant og på øjenlåget og den var helt visket ud efter nogle timer, så nu er jeg lidt i tvivl om, om jeg skal købe al makeuppen til at reparere med i løbet af dagen. Havde egentlig regnet med, at en læbestift var nok??

Er der andre der har fået lagt prøvemakeup der har samme erfaringer, eller har jeg været uheldig

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Rikke

Hvor er billede med prøve make-uppen :blush:-HAHA--HAHA-

du kan da ik bare skrive om det uden et billede :slag: jeg pusser Khio eller sus efter dig ... :bearhug: VI VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL SEEEEEE

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Marie

Marie der ikke har prøvet det endnu .... da hun først skal snakke med AYoe den 6 nov.

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Hey Rikke

Hvor er billede med prøve make-uppen  :hug:  -HAHA-  -HAHA-

du kan da ik bare skrive om det uden et billede  :slag:  jeg pusser Khio eller sus efter dig ... :blush: VI VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL SEEEEEE

-HAHA- Marie

Marie der ikke har prøvet det endnu .... da hun først skal snakke med AYoe den 6 nov.

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- åh marie, jeg vidste jeg ville få smæk. Det havde min mor og jeg glemt -HAHA- tilgiv mig, men læg lige mærke til Mariemusen, at jeg rent faktisk HAR fået taget billeder af kjolen, kan det ikke kompensere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Hey Rikke

Hvor er billede med prøve make-uppen  -HAHA-  -HAHA-  -HAHA-

du kan da ik bare skrive om det uden et billede   :slag:  jeg pusser Khio eller sus efter dig ... :blush: VI VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL SEEEEEE

-HAHA- Marie

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- åh marie, jeg vidste jeg ville få smæk. Det havde min mor og jeg glemt :( tilgiv mig, men læg lige mærke til Mariemusen, at jeg rent faktisk HAR fået taget billeder af kjolen, kan det ikke kompensere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- jepper og den er super smuk din kjole..... hva er den af har du glemt kamereaet :huh: RIKKE DOG .... det er da forkasteligt ...meeen jeg ved nu ikke rigtigt om det kan dække over billederne af make-uppet hmmmm den skal godt nok tænkes igennem ..... :hug:

går nok alt sammen smukke ...ved at du blir smuk på jeres store dag

-HAHA- Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:slag:  jeg pusser Khio eller sus efter dig ... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Antyder du der med at Khio & jeg skulle have voldelige tendenser :angry1: :angry1: :angry1: Du må hellere passe på Marie ellers er der :slag: på vej -HAHA-:hug:

Rikke!

Jeg kan godt forstå du er meget i tvivl - jeg tror ikke jeg ville føle at jeg kunne stole på det kvindemenneske :bearhug: Så jeg ville personligt nok prøve den anden der er i byen :blush: Jeg syntes da at den make-up jeg selv ligger, holder væsentlig længere end 4 timer, det burde hendes også :tosset:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

:slag:  jeg pusser Khio eller sus efter dig ... :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Antyder du der med at Khio & jeg skulle have voldelige tendenser :angry1: :angry1: :angry1: Du må hellere passe på Marie ellers er der :slag: på vej -HAHA--HAHA-

Rikke!

Jeg kan godt forstå du er meget i tvivl - jeg tror ikke jeg ville føle at jeg kunne stole på det kvindemenneske :bearhug: Så jeg ville personligt nok prøve den anden der er i byen :blush: Jeg syntes da at den make-up jeg selv ligger, holder væsentlig længere end 4 timer, det burde hendes også :tosset:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Sus ....NOPE det gør jeg ikke ..... -HAHA--HAHA- det kunne jeg da ikke finde på med jer to dejlige Divas .... -HAHA-

Men Rikke gir Sus fuldstændig ret ..... det burde ha holdt meget meget bedre end 4 timer...og at du nok burde finde en anden ....

0

Del dette indlæg

Hmm, Rikke...den burde da godt nok holde i noget længere tid. De gange, hvor min kosmetolog har lagt min makeup, har jeg (nærmest) stadig været smækker, når jeg væltede i seng stang-bacardi kl 05.30...

Ved ikke rigtigt, hvad man skal råde dig til. Måske ringe og sige det til hende, der lagde prøvemakeuppen...hvis hun stadig vil ha opgaven, må hun jo lægge en ny og mere holdbar prøvemakeup på dig -NÅR DET PASSER DIG!

Nu læste jeg nemlig også i din tråd, at hun er ret ufleksibel, -men det kan da ikke være rigtigt, at hun bruger en hel lørdag på en brud (og slet ikke, hvis makeuppen ikke holder), eller laver regnskab i 5 timer hver mandag. Hmm, jeg synes, at det lyder lidt underligt...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg blev gift i lørdags, prøvemake-uppen blev lagt en uge forinden, og den holdt også ca de 4 timer, men da jeg væltede i seng kl 5 på min bryllupsnat sad den præcis som da den blev lagt - akurat som den gode stylist havde lovet. Det selv om jeg havde været ude i strid vind, grint og grædt så tårerne sprang og danset så svenden drev af mig :bearhug:

De gør altså et eller andet for at det holder, så jeg ville stole "damen"...

KH Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Jeg blev også gift i lørdags - og min make up holdt perfekt. Et lille råd, der måske lyder lidt ulækkert, men hvis du bruger hårlak over din make up så holder den rigtig godt - altså bare en lille smule og sprøjt det på med god afstand og lukkede øjne :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :blush:

0

Del dette indlæg

Hej med jer

Tak for jeres raed http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif . Crm, er glad for at hoere om dine erfaringer, det goer mig lidt mere tryg. Den med haerlak havde jeg aldrig hoert, maeske den skulle afproeves inden brylluppet :blush:

og Lea, du har ret i, at jeg maeske skulle kontakte hende, tror faktisk jeg vil ringe til hende og spoerge, om det er fordi det kun var en proevemakeup, at den ikke holdt laengere

0

Del dette indlæg

Er der nogen der ved, hvad de gør, for make-up'en holder???

For det lyder da mærkeligt, man ikke også lige kan gøre det, når prøvemake-up'en bliver lagt???

Til den med hårlak...det er ikke sundt at få på huden...hvis de samme stoffer fandtes i en creme...var den nok blevet bandlyst, eller ihvertfald udskældt i div. forbrugerprogrammer

Redigeret af BIJ
0

Del dette indlæg

For det lyder da mærkeligt, man ikke også lige kan gøre det, når prøvemake-up'en bliver lagt???

Til den med hårlak...det er ikke sundt at få på huden...hvis de samme stoffer fandtes i en creme...var den nok blevet bandlyst, eller ihvertfald udskældt i div. forbrugerprogrammer

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Ja jeg ved ihvertfald at hun, dvs. make up damen, paa selve dagen bruger en saakaldt askepot ampul som makeup underlag, der skulle faa det til at holde bedre og ellers laegger de en masse base, bl.a i form af pudder paa oejenlaaget for at oejenskyggen ikke klatter, men det gjorde hun jo allerede til proeve makeuppen uden at det holdt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Du har nok ret i at det ikke er det sundeste for huden, men en enkelt dag i ny og næ har min hud ikke taget skade af... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg så i Magasin havde standen med mærket MAC noget fix-spray, der skulle få make-up'en til at holde bedre...prøvede det ikke (havde ikke lige lyst den den dag)

Men I kan jo selv udforske det...

Om det er bedre eller sundere en hårspray, skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Så havde de iøvrigt pudderpapir, uden pudder...så "fedtet" fra huden bliver fjernet, men så man ikke får pudder siddende i kager (behøver jeg at sige, jeg ikke prøvede det)

0

Del dette indlæg

Jeg så i Magasin havde standen med mærket MAC noget fix-spray, der skulle få  make-up'en til at holde bedre...prøvede det ikke (havde ikke lige lyst den den dag)

Men I kan jo selv udforske det...

Om det er bedre eller sundere en hårspray, skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Så havde de iøvrigt pudderpapir, uden pudder...så "fedtet" fra huden bliver fjernet, men så man ikke får pudder siddende i kager (behøver jeg at sige, jeg ikke prøvede det)

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet, jeg tror jeg vil fordi magasin en dag, det er da et forsøg værd

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer