Guest mariemusen

Min tale til peter

15 indlæg i dette emne

Ja så har jeg leget lidt med tanken om at skulle holde en tale for Peter....men det er kun en klade og skal sikkert rettes til mv....

Kære Peter

Jeg ved at du ikke regner med, at jeg holder en tale for dig, da du ved at jeg bliver nervøs bare ved tanken om at sku stå foran så mange dejlige mennesker, som er her for at fejre os i dag … Ikke som kærestepar men som mand og kone.

Jeg har ikke kunne beslutte mig for, om jeg ville holde talen foran alle sammen eller om det bare blev når vi var alene, så jeg springer bare ud i det enten på det ene eller andet tidspunkt, og så må vi se om jeg /vi kan holde tårerne tilbage og man kan forstå hvad jeg siger.

Jeg har valgt at holde talen for dig for at fortælle dig, hvor højt jeg elsker dig og hvor stolt jeg er for at stå her i dag, som din kone… Rollen som din kone vil være at jeg altid vil være ved din side lige meget hvad og lige meget hvilket tosset ideer du vil komme med i livet så vil jeg være her og støtte dig.

Da jeg så dig første gang blev vi bare venner, og vi snakket en del over sms og Messenger, men jeg viste hurtigt at der bare var mere end et venskab imellem os, som vi har snakket om mange gange, så aner vi ikke hvad der skete, men noget skete der siden vi står her i dag på vores lykkeligste dag.

Jeg tror der var mange der havde luret den før os, uden at nævne navne, at der var noget specielt imellem os og ikke mindste din fantastiske scorereplik ” vi har et problem” ja det må da siges, at vi havde et problem for vi gik ikke helt smertefrit igennem det hele, vi kom ud for en del prøvelser her i livet, men jeg kan kun sige at det har været med til at gøre vores kærlighed så stærk, som den er i dag.

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle finde sådan en kærlighed som jeg har fundet i dig, den er så stor at det slet ikke kan beskrives med ord, den kærlighed jeg har til dig fylder hele vores univers og jeg kan ikke finde et bedre sted at være end at være her sammen med dig og vores dejlige vidunderlige fire piger som vi har hos os her i dag.

Jeg har aldrig troet at jeg skulle her i dag som brud, hvor jeg ville stå og holde en tale til den mand jeg elsker i livet, men det gør jeg så nu og Peter jeg kan kun sige at du er min soulemade, du er MY ROCK, du støtter mig alt, du gir mig din ”brede” skulder når jeg har brug for den og ikke mindst er du min boksepude når jeg skal af med mine frustrationer og du lægger dine arme om mig når jeg har brug for det og så er du den person som jeg vil leve resten af mit liv med.

Jeg vil lige slutte af med et lille digt.

At vise at jeg elsker dig

At mit hjerte er dit

Det kan jeg aldrig vise dig for tit

Jeg tager ej dig

Og din kærlighed for givet

Jeg elsker dig nu

Og for resten af livet

Så derfor vil jeg nu bede alle om at rejse sig og tage et glas i hånden og udbringe en skål og et leve for min dejlige Peter … Det bedste der er sket mig …

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det smukt og kaerligt marie, han bliver roert til taarer, den er rigtig rigtig super god. Stor  :bearhug: til dig. Kanon godt gaaet

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:-HAHA- Taaaark Rikke.....nu håber jeg så bare at jeg kan holde dentil festen men blir der for mange nerver omkring det så venter jeg til vi er alene....da jeg ikke vil ha ødelagt min/vores dag

Dine ord betyder meget og de vamer meget i mit :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Marie.

Hvor det dog en fin tale.

Den skal han nok blive rørt over.

Det er et meget smukt lille digt( det låner jeg vist lige)

Held og lykke med at få den holdt og pøj-pøj med nervøsiteten.

:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blush:

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså Marie.. Suk - hvor er den smuk! Super super god!

Og du har jo masser af tid til at øve dig - så jeg tror sagtens du kan - også når du står på DAGEN!

Talen fortjener hvert fald at blive holdt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:bearhug:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Ih altså Marie.. Suk - hvor er den smuk! Super super god!

Og du har jo masser af tid til at øve dig - så jeg tror sagtens du kan - også når du står på DAGEN!

Talen fortjener hvert fald at blive holdt :blush:

:bearhug:

Jeanet

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Jeanet

Ja der er "lidt" tid at lære den i .....og jeg håber inderligt at jeg også kan holde den .... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaaark for al jeres rosen om min tale til Peter.... det er jo kun en klade indtil vidre ...så der kan jo blive rettet eller fjernet noget ... men det finder jeg ud af på et tidspunkt er jo også i rigtig go tid....

Endnu engang tusind tak for rosen det går lige i :hjerte: og det betyder rigtig meget for mig at i kan lide den

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hearts:  :hearts:  :hearts:

Det er bare så smukt og personligt. Jeg er helt vild med din tale.

Digtet du slutter af med er helt fantastisk, tror måske jeg vil bruge det efter min sang.

Men din tale - den kan du roligt holde - der vil ikke vær et øje tørt.

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for dine søde ord...det varmer dejligt i :hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer