Guest Gitte Petersen

Strømpebånd

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Eller har det på ned om anklen - så behøver du ikke at hive langt op :boohoo: Eller putte det rundt om hans ben - og når folk råber så viser han hans ben :(

Håber i finder en løsning.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller har det på ned om anklen - så behøver du ikke at hive langt op :bearhug: Eller putte det rundt om hans ben - og når folk råber så viser han hans ben -HAHA-

Håber i finder en løsning.

:denmarkflag: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor griner!!! Jeg har nemlig heller ikke den store lyst til at vise lår og regner egentlig med, at det skal ned på knæet og sidde, men synes da denne ide er kanon :birthday: Snydt

Svale

0

Del dette indlæg

-HAHA--HAHA-:birthday::bearhug: :heppe: :heppe:

Jeg havde ikke mit på under største delen af middagen. Det var først ved desserten jeg fik det på. Mit satte jeg lige over knæet på højer ben. Jeg er heller ikke så meget for at vise ben. Men der kom min mor mig til undsætning.

Hun syede et par hvide shorts til mig dagen inden. Det kan varmt anbefales hvis man er en lidt stor kvinde som jeg selv er. Det er med til at holde alle risene væk fra ens undertøj.

Man kan jo også sætte det fast med et par sting, men kan kun lade sig gøre hvis man ikke smider sig strømpebånd ud til alle singel fyrende.

Jeg har beholdt mit. Det har min mor også lavet til mig.

Nillemusen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Nu er jeg også en + pige, så jeg skal heller ikke lige vise min lårbasser frem. Men plan er at jeg har det liggende i tasken, så tager jeg det derfra når folk vil se det. Men måske skulle jeg prøve at høre min kommede om det ikke er ham der skulle have det på og vise det :bearhug:

:blush: Line

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Nu er jeg også en + pige, så jeg skal heller ikke lige vise min lårbasser frem. Men plan er at jeg har det liggende i tasken, så tager jeg det derfra når folk vil se det. Men måske skulle jeg prøve at høre min kommede om det ikke er ham der skulle have det på og vise det  :blush:

:loveboard: Line

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne faktisk være rigtig sjovt. Og så selv have boxershorts på. :huh::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Nu er jeg også en + pige, så jeg skal heller ikke lige vise min lårbasser frem. Men plan er at jeg har det liggende i tasken, så tager jeg det derfra når folk vil se det. Men måske skulle jeg prøve at høre min kommede om det ikke er ham der skulle have det på og vise det  :bearhug:

:denmarkflag: Line

Det kunne faktisk være rigtig sjovt. Og så selv have boxershorts på. :toot:-HAHA-()()

Ja det kunne altså være hylende sjovt ()()(y) Lade som om man leder efter strømpebåndet under kjolen - trække et par boxershorts frem - og så få manden til at vise strømpebåndet eller trække det op fra barmen -HAHA--HAHA-

Hilsen

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer