Guest Willuc(Q)

Jeg har fået den mest geniale idé......

19 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har fået den mest geniale idé, synes jeg selv i hvert fald..... :denmarkflag:

Nu er vores bryllup jo overtsået, og når jeg tænker tilbage, har glæden og succesen ikke været 100 %, da vi jo har haft voldsom modstand alle steder fra.

Men jeg har fået den her idé, og jeg vil knokle som et bæst for at få den ført ud i livet.

Vi har fået solgt vores hus......øv og trist, men det er for det bedste. Eftersom jeg jo ikke har kunnet få job i over 2 år, så kan vi ikke holde ud ikke at have penge mere.......så nu er det solgt, og vi skal flytte i løbet af sommeren.

Nogle af de penge vi får ud af huset skal bruges på at betale den gæld vi har fået oparbejdet i de år uden arbejde......men der er penge i overskud......og dem skal vi til Paris for UDEN børn til foråret.....og vi glæder os meget allerede.

Så var det jeg tænkte......hvorfor ikke overrakse min mand......simeplthen en dag nede i Paris, tage ham i hånden, gå en tur på Champ Elyssé, og så svinge forbi den Danske Kirke.......lade ham gå ind.....skal lige på toilettet fx.....og så have lavet en aftale i forvejen om, at jeg kommer ind i min brudekjole, og vi så får endnu en kirkelig velsignelse........dernede, vi 2 alene.......uden folk der ved noget og kan skabe problemer for os........ville det ikke være den ultimative romantik ???

Er jeg for plat, eller lyder det som en idé....???

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh ja, det er en kanon idé........vil da arbejde hårdt på at den lykkes.......

Det skal lige nævnes at Paris er VORES by.........vi var dernede sammen, lige efter vi havde mødt hinanden......

Vi ELSKER Paris.......

Damn det kunne være det ultimative......og helt uden at han ved noget.

Hi hi hi

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. Jeg er ked af at være lyseslukker, men man kan ikke blive gift i den danske kirke i Paris. Jeg undersøgte det for 2½ år siden, da vi ville stikke af og gifte os i hemmelighed. Begrundelsen var at der simpelthen var for mange der ville og det blev for meget til sidst. Så jeg er bange for at der skal være meget tungtvejende grunde til at føre det ud i livet. Du skal vist også have en eller anden form for tilknytning til kirken i Paris. SORRY!!!!!!!

Staufeldt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ideen er eller så godt og du ville have fortjent det ed alt den planlægningsmøj du var igennem. Men hvis du fortæller alt det - så skulle det jo gælde for gode grunde. JEG SIGER - KÆMPE FOR DET. DET LYTTER SUPER

:denmarkflag: Sandra

0

Del dette indlæg

Til Staufeldt og I andre

Nu er det jo ikke, at vi skal giftes dernede........vi er jo gift, 2 gange endda.... :heppe: :heppe: ...(rådhus-kirke)

Men mon ikke de er lidt modtagelige for en romantisk idé..........altså det er også kun en idé, som jeg da stadig, vil kæmpe for.

Jeg giver ikke op, før end alle muligheder er afprøvet.

Men ellers tak.........

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en vildt dejlig og romantisk idé, og guderne skal vide, at I trænger til at tænke på noget andet...........

Go for it..........

Knus Trisse :denmarkflag: ......som også ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSGER Paris, og som meget gerne ville være en flue på væggen. :birthday:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øhhh hvordan vil du ubemærket snige din brudekjole med?????

lyder ellers ret romantisk.  :bearhug:

h&l Alice

<{POST_SNAPBACK}>

Den tanke havde jeg også! Hvordan vil du få den med???

Det lyder ellers til at være alle tiders ide, som jeg synes at du skal kæmpe for!!

:blush: Nancy

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer