sannaw

flytning af bryllup...

23 indlæg i dette emne

Hej piger....

Skal lige have dette ud..... Vi er måske nødtt til at flytte brylluppet til august i stedet for april..... Grunden: En lille spire har meldt sin ankomst præcis 2 måneder før vi har planlagt at gå ned af kirkegulvet sammen!!!! :blush: Tjaaa.... Vi har besluttet at vente med at gøre noget drastisk før jeg har rundet de 12 uger.... MENNNN..... :)

Trængte bare til at få det ud!!!! :boohoo:

:)

Sanna

Redigeret af sannaw
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ihhhhhh....TILLYKKE.

Fra Mullepigen

<{POST_SNAPBACK}>

Tak.... :heppe:

STOR TILYKKE

:)  :)  :boohoo:

For den grund overvejer man da sikker gerne at flytte bryllup

:blush: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg skal jo gerne nå at komme i form igen, så jeg kan passe min fantastiske brudekjole der allerede er købt!!! :hug:

Jamen det var da en dejlig begivenhed. Stort tillykke med det

:blush: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg glæder mig!!! Håbede sådan jeg kunne få den glæde igen! Men manden ville jo ikke have flere børn! Vi har tre i alt... Men han er nu taget "med bukserne nede" og er selvfølgelig klar til at vi skal have dette vidunder sammen!!! Sårn går det jo somme tider når man ikke beskytter sig ordentligt!!! (y)-HAHA-

:hug::hug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var dog en dejlig ting, og også en ting, man gerne flytter et bryllup for!!

:) Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Kent grinede også i går, og sagde, at han ikke havde troet der var noget jeg ville have ryllet brylluppet for OVERHOVEDET!!!! :boohoo::blush:

0

Del dette indlæg

Eeeeeeejj stort tillykke...  :hjerte: ja sådan noget må der jo tages højde for, når det vupti sker ;)  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaaaaaa. Så må vi bare håbe, at feststed, kirke og kjolemanden er med på at datoen skydes nogle måneder!!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Girls.....

Taaarrrkkkk for alle jeres søde respons..... :hearts: Er rigtig glad!! MEen vi er nu enige om at vi lige skal runde de 12 uger, inden vi flytter noget ved kirke og feststed.... :boohoo:

:):)

Sanna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer