yndlings-Lea

50 billeder af min kjole

92 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg er ret sikker på at det er det rette valg du har truffet vedr. sløret....  :hearts:  :hearts:  under alle omstændigheder så blir du GUUUUUUUUUUUUUUUDESKØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØN så smuk at Jan laver den klassiske Frederik..... i stor stil ...

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra din prøveopsætning ..... og med det smukke smukke slør i håret  :hearts:  :hearts:

Mange tak Marie :loveboard: Jeg har lige ringet til kjolebutikken, som har lovet at bestille og sende sløret til mig inden prøveopsætningen...håber, at de når det for det er jo på mandag...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

slør og det hele

Hej Lea.

Hvor den kjole klæder dig super godt.

Han bliver meget rørt jeg tror det bliver en Frederik... :hearts:

:heppe: :heppe: :heppe: :bearhug:

Knus Rinaldo

Mange tak Rinaldo...ja, jeg håber jo, at Jan synes, at jeg er lidt smålækker i kjolen :iloveyou:

:loveboard:

0

Del dette indlæg

topmaven tjekkes

<{POST_SNAPBACK}>

slør og det hele

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. nu siger du lige topmave!?!?! Der er da vist ikke skyggen af topmave der!? Shit du får en flot figur.. du ser jo gudeskøn ud.

Og billedet med slør og det hele.. ja, det gav mig sgu en klump i halsen. Sådan som du ser ud der, giver mig helt lyst til at være med til jeres bryllup! Du er simpelthen bare så smuk.. jeg er helt mundlam.. :bearhug:

Du ser bare så ligevægtig ud.. så naturlig skøn og smuk.. kan slet ikke beskrive det.

Kan kun sige : flot flot flot !! :yeah:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

topmaven tjekkes

slør og det hele

Okay.. nu siger du lige topmave!?!?! Der er da vist ikke skyggen af topmave der!? Shit du får en flot figur.. du ser jo gudeskøn ud.

Og billedet med slør og det hele.. ja, det gav mig sgu en klump i halsen. Sådan som du ser ud der, giver mig helt lyst til at være med til jeres bryllup! Du er simpelthen bare så smuk.. jeg er helt mundlam.. :bearhug:

Du ser bare så ligevægtig ud.. så naturlig skøn og smuk.. kan slet ikke beskrive det.

Kan kun sige : flot flot flot !! :yeah:

Nøhj, sikke et skønt indlæg. Du aner ikke hvor meget, det varmer! Tusind tusind tak :loveboard: -Og du er bestemt velkommen til globryllup :heppe:

Og jo, topmaven er der, men bliver bare holdt pænt inde af kjolen... :iloveyou:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ smuk kjole og hvor du bare stråler Lea... WAUAAAAWWW

:) Lambada Bamse

Rigtig smuk - ord er vist temmelig overflødige når man ser dig i kjolen  :hearts:

:blush:

1000 tak! Jeres ord varmer rigtigt meget.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Fede buketter du har fået lagt ind andetsteds - hvordan er status på blomster?!?! Glæder mig til at se sessen med blomsterkrans - det bliver rigtig lille-pige agtigt på den søde måde!!! Hvad siger hun selv til det?!?

Hey fra knirke, som glæder mig til at se de rigtig flotte billeder... de kan sgu ikke blive andet -HAHA-

0

Del dette indlæg

Fede buketter du har fået lagt ind andetsteds - hvordan er status på blomster?!?! Glæder mig til at se sessen med blomsterkrans - det bliver rigtig lille-pige agtigt på den søde måde!!! Hvad siger hun selv til det?!?

Hey fra knirke, som glæder mig til at se de rigtig flotte billeder... de kan sgu ikke blive andet  :boohoo:

Tak! Status på blomster er, at Jan skal bestille dem på mandag.

Blomsterkransen bliver lavet af olivegrene med et smalt cremefarvet silkebånd på. Silkebåndet ender så i to spidser, der går lidt ned af ryggen....

...altså hvis det står til mig :bed:

Jan har fået en guideline, der handler om hvide eller mørkelilla callaer. Hvis det bliver de mørkelilla, vil jeg gerne have grønne brombær i.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, hvor bliver du fin fin http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Kan rigtig godt lide dit slør!

Mange tak :cheerleader3: Og jeg er også ret vild med mit slør...glæder mig til at få det på igen!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer