yndlings-Lea

50 billeder af min kjole

92 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lea

Hvor er du bare GUUUUUUUUUUUUUUUUUUDESKØØØØØØØØØØØØØØØØN i din kjole....der blir ikke et øje tørt når du trisser op til din kommende .... som er på det  tidspunkt..... din mand ...

Tak søde! -Det kan være, at jeg skal tage en pakke kleenex med, som jeg kan dele ud til gæsterne på vej op til Jan. :kiss:

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig tom for ord, om som skolelærer ved du, at det er sjældent, at det sker. :loveboard:

Du ligner jo en drøm. :blush:

:heppe:  Go Lea Go Lea Go Lea Go Lea Go Lea :heppe:

Så får du lige lidt taletid igen.... :loveboard:

Tak for komplimenternene....og ja, jeg er også selv ret glad for min kjole...

:)

0

Del dette indlæg

:bearhug:

:yeah: smuk smuk smuk, du er gudesmuk i den kjole...

Og hvilken figur du har, man er da slet ikke jaloux :)

Tak Camilla :loveboard: -Noget af det gode ved kjolen er nemlig, at den skjuler de dårlige ting ved min figur (Stor røv, lår, topmave og laaaaaange bryster :loveboard: )

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der slør passer jo bare PERFEKT TIL. Tror helt sikkert gemalen vil tænke: "Mums en lækker kvinde"!!!!!! :hearts:

Tak søde...

Er lidt i tvivl om længden af sløret...tror, at jeg vil have det hel-langt. Kjolen er så enkel bagpå, at det ikke kommer til at virke for overfyldt, -tror jeg!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er  :loveboard: ud!!!!! Rigtig flot. Og kjolen er vildt smuk.... Er stadig en smule bitter over den ikke sad godt på mig, for den er så elegant og klær dig rigitg godt :loveboard:

:blush: Stina

Tak Stina!

Sandt at sige har jeg ikke prøvet andre kjoler end den, så jeg ved ikke, om andre sidder bedre på mig.

Men jeg er rigtig glad for min kjole, og har ikke set andre, som jeg kunne tænke mig i samme grad.

:)

0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk også, at jeg var sårn lidt halvlækker i den :super:

:banned: LIDT lækker ????? :banned:

DU er da ALT FOR SINDSYGT SMÅÅÅÅÅÅK! Du vælter ALLE af stolene i kirken ... og der bliver masse-misbrugt lommetørklæder til den STOORE guldmedalje!

:hearts:

Tak søde :):loveboard::loveboard:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer