Mullepige

Mullepigens opsamlingstråd

226 indlæg i dette emne

Nå ja, det er vel ikke for sent, at lave sådan en planlægningstråd som alle i andre har vel?

Det bliver måske nok lidt mere en opsamlingstråd, da vi skal giftes om (nu) 8 dage !

Men synes nu at jeg er ved at miste overblikket, så jeg tror det her er en god måde til at (forhåbentligt) finde det.

Så here goes....

Redigeret af Mullepige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men hvordan starter man så sådan en tråd.

Hvordan vi mødte hinanden var måske en idé.

Jamen vi har som så mange andre herinde, mødt hinanden via Dating.dk.

Det er lidt over fem år siden, at jeg sad i min lejlighed og surfede lidt på dating. Jeg spottede lige en profil (med billede på) som jeg liiige var nød til at læse. Den var nu ikke særlig informativ, men manden på billede var :hearts:

Nå men jeg skrev lige en kæk lille besked og fik faktisk ret hurtig svar. Vi skrev lidt frem og tilbage, hvorefter vi fortsatte på ICQ (som det jo hed dengang- ak de tider) Nå men via ICQ'en fik jeg så hans tlf. nr. Og allerede samme aften ringede jeg og vi snakkede rigtig længe.

Efter dér snakkede vi sammen stort set hver dag og også nogle gange flere gange om dagen. Og så kom det jo til at vi skulle mødes og han skulle komme hjem til mig til en kop kaffe.......eller what ever. Nå men han ringede så på og han var bare lige så lækker som jeg havde forestillet mig.

Og søreme om han ikke, istedet for at købe blomster, havde han købt et armbånd til mig ! Kan i huske de der armbånd man kunne købe led til ? Jeg kan ikke huske navnet, men i et af leddene sad mit stjernetegn.

Men ihvertfald var det stort set kærlighed ved første blik :bearhug:

0

Del dette indlæg

Efter vores ganske udemærkede første møde, begyndte vi at ses nogenlunde fast. Vi var begge to kun lige kommet ud af et fast forhold nogen måneder i forvejen.

Kim boede sammen med en kammerat og gik en hel del i byen.

Desværre efter nogle måneder måtte vi holde en pause og hvorfor vil jeg ikke komme nærmere ind på her.

Men jeg savnede ham frygteligt, men der skulle gå et halvt år før jeg så ham igen.

Der skete det, at jeg sad på dating og så opdagede jeg, at han var omline. Jeg besluttede mig lige for, at høre hvordan det gik ham. Han svarede at han havde det godt og han havde købt sig en lejlighed og var faldet lidt til ro.

Aftenen endte med, at vi igen snakkede i telefon og jeg tog derefter ud og så hans nye lejlighed.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg flyttede så ind til Kim i hans lejlighed og vi boede på 46 kvadratmeter i ca 4 år. Derefter solgte vi lejligheden og fik en 3 vær. i Københavns nordvestkvarter. Vi var ikke særlig glade for at bo dér, så allerede 15 måneder efter købte vi et rækkehus, som vi flyttede ind i den 5. marts 2005.

Behøver jeg at fortælle, at vi ikke var særlige populære hos vennerne, da vi fortalte at vi skulle flytte igen.

Vi har fået en del kommentarer om det nu kunne betale sig, at pakke flyttekasserne ud og videre i den dur.

Men vores dejlige nye rækkehus trængte gevaldigt til en modernisering, så vi har knoklet en hel del her i foråret oveni bryllupsplanlægningen.

Men det er skønt !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieriet :bearhug:

Sommeren 2004 bestilte vi en rejse til Kreta. Vi er begge rigtig vilde med Grækenland.

Den første aften efter vi havde været ude og spise, sad vi på balkonen til vores lejlighed. Vi havde købt noget Bailey og sad rigtig og hyggede. Kim begyndte at snakke om, hvor dejligt vi havde det og han snakkede lidt om alt det der var sket for os. Og pludselig lagde han sig på knæ og rakte en ring frem mod mig og spurgte om jeg ville gifte mig med ham.

Han havde endda været hos mine forældre og spørge om lov !! Jeg har rent faktisk en skriftlig erklæring med begge mine forældres underskrift, hvor han får lov til at gifte sig med mig......mod at jeg selvfølgelig siger ja. :bearhug:

Og det gjorde jeg jo

Billedet her er taget 3 dage efter vi kom hjem fra Kreta. Vi skulle til bryllup hos nogle af vores venner.

post-8123-1120206919.jpg

Redigeret af Mullepige
0

Del dette indlæg

Datoen for brylluppet blev hurtig fastsat til den 6. august 2005.

(Kim friede den 5. august 2004).

Men hvor skulle brylluppet stå. Vi ville helst ikke giftes i den lokale kirke, som vi ikke rigtig havde noget tilhørsforhold til og vi var som tidligere nævnt ikke særlige glade for at bo dér.

Men Kim er døbt i Ballerup kirke og jeg er født og opvokset i Ballerup (men jeg er ikke døbt i Ballerup Kirke) Så vi prøvede at ringe derud, for at høre om det var muligt. Kordegnen var nød til at spørge præsten (vi boede jo ikke i sognet) og et par dage efter ringede han tilbage og sagde at det var i orden.

Så vi skal giftes i Ballerup kirke den 6. august klokken 13.

post-8123-1120198655.jpgpost-8123-1120198692.jpg

Redigeret af Mullepige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter vielsen skal vi holde reception hjemme hos os selv.

Vi har en udestue på ca 30 kvadratmeter. planen er at der i hver ende af udestuen skal stå et langt bord.

Vi har købt lys gråt velour som dug. Jeg har lånt 2 "sølv"-lysestager af en kollega.

De skal dog lige pudses først. Det er måske et fif : lån dine lysestager ud og få dem retur ny-pudset !! :bearhug:

post-8123-1120203527.jpg

Det er så meningen, der skal stå en på hvert bord med hvide lys i. Men det er altså ikke sikkert de bliver tændt ! De skal bare pynte....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Følgende ting er altså på plads:

Kirken : Ballerup Kirke klokken 13.

Præsten : vi skal til samtale den 19. juli

Prøvelsesattest : er hentet

Reception :

Lysestager : mangler at blive pudset :bearhug:

Vaser : er købt

Sandwich : skal bestilles

drikkevarer : skal købes

Tallerkner, glas, servietter : skal købes

Fotograf : er booket

Musik til middagen og dansen : er booket

Bordkort : er i masseproduktion

Menukort : er i masseproduktion

Menuen : er fastlagt

Bordplanen : var forbavsende let at lave - der må være noget galt

Kørsel : har vi booket en lækker mercedes

Tøj

Til gommen, forlover, brudens far og gommens far: er bestilt og skal hentes den 4. august - det er lejet

Sko til gommen : skal købes

Brudekjolen : er bestilt og skal prøves den 20. juli

undertøj til bruden : er købt

sko til bruden : er købt

smykker til bruden : er i orden

det lånte, det blå, det gamle og det nye : er i orden

Frisør : er booket

makeup : klarer jeg nok selv

Vielsesringe : er købt

Brudebuket og brystbuketter : bliver bestilt torsdag den 6. juli.

Bryllupsrejsen : er købt :jupi:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejsen

Som tidligere nævnt er vi jo ret vilde med Grækenland, så der skal bryllupsrejsen også gå til. Vi har bestemt os for Santorini - som jeg efterfølgende har fundet ud af er ret populær som bryllupsrejsemål.

Vi rejser den 13. august, altså lørdagen efter brylluppet.

post-8123-1120206533.jpgpost-8123-1120206626.jpg

Redigeret af Mullepige
0

Del dette indlæg

Kim har været så smart at allierede sig med min gode veninde, når han skal ud og bestille brudebuket. Hun har set min kjole og alt tilbehøret.

Men jeg har da alligevel ikke kunne lade være med at give et par billeder til inspiration. Min yndlingsblomster er liljer og roser - men allermest liljer.

post-8123-1120216440.jpg

post-8123-1120216474.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer