Smukberg

I morgen...

20 indlæg i dette emne

Monstro jeg ikke kommer på BK i morgen?

Monstro vi ikke skal arbejde i morgen?

Monstro min søster kommer på besøg?

:super::bearhug::)-HAHA-:bearhug:

Kæresten og jeg har leget agenter og har næsten regnet ud, at vi bliver afhentet i morgen. Hvor er det spændende :drink2:

For det første er en af familiemedlemmerne kommet til at sige "polterabend" lidt for mange gange, og vedkommende har meget hurtigt snakket om noget andet :bearhug:

Min søster skal sjovt nok i byen i morgen og har fortalt mig det 20 gange.

Mine forældre er ved at flække sammen af grin, når vi spørger om noget.

Og vores kollega var sikker på, at han skulle arbejde i morgen i stedet for os....

SPÆNDENDE....

Jeg håber bare, at de har sørget for pasning til Lillehunden. Ellers ved jeg ikke helt, hvad vi gør. Den kan ikke være alene mere end 2.5 time indtil videre. Men mon ikke de har sørget for det også?

:bearhug: Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo spændende om det bliver i morgen og om de har tænkt på alt.

Men det eneste jeg kan sige - er i nok bare skal vente og tage det som det kommer.

:bearhug: Sandra

Glæder mig at høre fra dagen hvis det er i morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi klar. Stod tidligt op, har været i bad, lagt makeup og drukket kaffe. Nu må de gerne komme :bearhug:

Hvor kunne det være sjovt, hvis det slet ikke var i dag. Så må de få sig et godt grin. Her sidder vi - i fineste tøj og venter. Det kan gå hen og blive en lang dag, hvis de ikke kommer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi klar. Stod tidligt op, har været i bad, lagt makeup og drukket kaffe. Nu må de gerne komme :bearhug:

Hvor kunne det være sjovt, hvis det slet ikke var i dag. Så må de få sig et godt grin. Her sidder vi - i fineste tøj og venter. Det kan gå hen og blive en lang dag, hvis de ikke kommer....

<{POST_SNAPBACK}>

:super::) Ja Anna det kunne gå hen at blive en meget meget lang dag hvis de ikke dukker op...... meeen mon ik at de gør det ......

0

Del dette indlæg

Hrm.... Det tyder på, at de alligevel har taget :bearhug: på os.

Kærestens forældre har bedt os gøre nogle ting i dag, som er ret vigtige (= som ikke kan vene), og det betyder vel, at det ikke bliver i dag.

Men hvornår så? Jeg troede lige, at jeg var så smart. Og så var jeg så dum :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug: Jeg sidde raltså også her og griner lidt på jeres regning. Der sidder i og vil tage :super: på dem i jeres fine tøj og så var det ikke. Men hvis i gør det hver weekend fra nu af til bryllup så er i jo på den sikre side :):bearhug:

Nå held og lykke at det går bedre næste gang

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer