Guest DD36

et enkelt billede

9 indlæg i dette emne

Hej alle..

Tak for de fine lykønskninger.. vi kan stadig ikke komme på nettet men jeg er ude hos min far nu og har lige taget et enkelt billede fra vores store dag med til jer på diskette..

Alt forløb bare helt perfekt og vi havde alle tiders mest suveræne dag.. Jeg skal nok vende tilbage med flere billeder når jeg blir online igen..

Knus DD36

post-10668-1120404032.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Henrik tog rigtig fusen på mig.. han havde fået sin søn til at "tale" over sig og sige at han skulle have sorte bukser på og da han så stod inde i kirken i et flot lyst sæt med lang jakke og håret var farvet, så det matchede, så var jeg lige ved at smelte..

buketten var også bare superflot...!!

Der var gospelsang og trompet spiller i kirken og det var bare så flot alt sammen.. koret sang flot.. hjemmeværnet stod espalier udenfor kirken da vi kom ud...

alt var bare perfekt perfekt.. en masse flotte taler og gode indslag.. gode gaver og dejlig mad og vin.. kagen smagte godt.. musikken spillede rigtig godt og vi gik først fra festen 03.30.. og der var der stadig nogle tilbage :-)..

glæd jer tøser.. det er bare kanon .. alt besværet værd.!!.. vi havde video mand på hele dagen og vi har allerede siddet og set en masse billeder i dag..

vi har stillet alle gaverne i stuen og er først nu ved at få overblik over det hele...

det er ganske overvældende og en masse indtryk...

henrik holdt en flot tale og min tale til ham var også perfekt.. hans forældre og moster sad og stortudede og flere i selskabet fældede en tåre..

henrik blev kanonglad for morgengave.. så alt var bare perfekt perfekt..

Knus DD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor lytter det som en perfekt dag. Godt det blev sådan efter alle anstrengelser med planlæggning. Super billede men glæder mig til mere. Men for det første nu og her - TILYKKE.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer