Tiks

Min kjole

16 indlæg i dette emne

Så, nu er min kjole også færdig, og jeg har fået taget et billede af mig i den. Jeg har fået den syet ved en utrolig sød skrædder lidt uden for Fredericia. Jeg syntes priserne på de færdige kjoler var så høje, at jeg gerne ville lægge et par tusind ekstra, og så få min helt egen kjole :)

Sløret er ikke det rigtige, det er først blevet syet til mig efter billedet blev taget. Det bliver dog meget lig det jeg har på. Der er tynde grønne bånd på sløret, på mit slør bliver de i den samme farve som blomsterne på korsagen og kanten på nederdelen.

Redigeret af Tiks
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Grunden til jeg fik taget billedet er, at jeg ikke kommer til at se kjolen før dagen inden brylluppet. Vi har ikke plads til, at jeg lige kan skjule en brudekjole her :) Og mine forældres store Rasmus-hund har sort pels...

Anyway, billedet er taget for at jeg kan gå og vende mig til tanken om at skulle ha' kjolen på foran alle de mennesker. Puha, er ved at være nervøs.

Nå, men så kom jeg til at tænke på alle de billeder, jeg har set af jer andre, og hvor nysgerrig jeg bliver, når der endelig er et nyt emne her i Brudekjolesnak.

Mine sko:

post-8276-1120584472.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er sørme en flot kjole - nærmest en dronning værdig!!! Den er virkelig elegant!! Må man være så nysgerrig at spørge hvad den har kostet?

Virkelig flot!! Den kan du godt glæde dig til at hoppe i foran alle dine gæster!

Hej fra knirke :):)

0

Del dette indlæg

Det var godt nok værd at få det syet - JEG ER HELT VILDT MED TOPPEN - WOW HVOR DEN FREMHÆVER DE DEJLIGSTE FORMER.

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Sandra

0

Del dette indlæg

Aj, hvor er I søde allesammen :hjerte:

Jeg har lige taget et billede af de stofprøver, jeg fik med fra skrædderen.. og igen snyder billedet lidt, de er ikke helt så blege i virkeligheden.

Den kommer til at koste ca. 10.000 kr., men da jeg bestilte den, var jeg lige blevet ansat i min nuværende stilling, så der skulle ikke mangle noget :)

Toppen er syet af det samme stof som nederdelen, bare med et tyndt lag tyl over med de der små roser broderet på. Det lille stykke bånd, er det der sidder hele vejen rundt på kanten af slæbet.

post-8276-1120661415.jpg

Redigeret af Tiks
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og fordi I var så søde, tør jeg nu også vise et billede bagfra tihi

Der er snører i ryggen, og skrædderen sagde, at når jeg havde haft den på i et kvarters tid, så ville jeg kunne få den strammet mere ind .. endnu mere figur ... yay! :)

(skal bare lige huske at jeg skal kunne trække vejret.. hmhm)

Slæbet kan ikke tages af, men kan hægtes op, og så er der en smart løkke, der kan trækkes igennem, så jeg kan holde slæbet, når vi skal danse.

Mit slør bliver lidt længere end det her, og uden blondekant.

post-8276-1120661990.jpg

Redigeret af Tiks
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer