Guest Krak

Frimærker

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror du virkelig, at folk ville lægge mærke til, hvilket frimærke du bruger? Om det er dronningen eller en gråspurv (?!), det tror jeg ikke man lægger mærke til.. det vigtige er jo indbydelsen!  :heppe:  :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hi Hi.. Nej det tror jeg nu ikke rigtig.. Men syntes det kunne være sjovt med nogen sjove frimærker på indbydelserne,.....

Bare en sjov tanke...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Er der nogen som ved om man kan købe specielle frimærker ???

Da jeg ikke har lyst til at skulle putte dronningen på mine indbydelser...  :angry1:

Der er vist en der har set bryllupsprogram på Tv Danmark :)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig :super:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Er der nogen som ved om man kan købe specielle frimærker ???

Da jeg ikke har lyst til at skulle putte dronningen på mine indbydelser...  :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er vist en der har set bryllupsprogram på Tv Danmark :bearhug:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig -HAHA-

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hi Hi ja også det.. Syntes bare det kunne være sjovt... :toot:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har næsten lige sendt vores indbydelser afsted - og vi afleverede dem bare på posthuset. Her havde de sat nogle rimelig store frimærker på med H.C. Andersen. Dette var IKKE noget vi havde bedt dem om - men det har åbenbart været positivt for mange af de indbudte, for der er en del der har kommenteret at det næsten var som et eventyr at åbne indbydelsen. Sådan kan tingene jo ske ret tilfældigt...

KH Køge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har næsten lige sendt vores indbydelser afsted - og vi afleverede dem bare på posthuset. Her havde de sat nogle rimelig store frimærker på med H.C. Andersen. Dette var IKKE noget vi havde bedt dem om - men det har åbenbart været positivt for mange af de indbudte, for der er en del der har kommenteret at det næsten var som et eventyr at åbne indbydelsen. Sådan kan tingene jo ske ret tilfældigt...

KH Køge

<{POST_SNAPBACK}>

:denmarkflag: H.C. Andersen som i et eventyr.. Det kunne da en rigtig sød og sjov ide :bearhug::toot:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer