Guest MadameJensen

Brudgommens tøj

22 indlæg i dette emne

Min kæreste vil gerne giftes i et jakkesæt, som kan benyttes bagefter, har I nogle gode butikker i Københavnsområdet, hvor vi kan kigge ? Og hvor de er hjælpsomme med at finde den rette størrelse og model ?

Han er vild med Hugo Boss, men andre pæne mærker er han også interesseret i at kigge på.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I Hellerup er der kommet en helt ny butik der hedder Jean de Renouard, og den er bare super-god!!!! :loveboard:

Både min kæreste, hans far, og formentlig også min far har købt/skal købe deres tøj der. Det er bare den bedste service jeg nogensinde har oplevet, de er helt utrolig søde, og så ved de bare ALT om tøj, og hvad der klæder en! Jeg kan bare ikke rose dem nok! Og så er de ikke engang dyrere end f.eks. Troelstrup m.fl. faktisk tror jeg at de er lidt billigere (dog ikke meget).

http://www.derenouard.dk

Her kan du se en lille smule af hvad de har.

:bearhug: Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

min kærestes tøj bliver købt i næste uge og det bliver købt i Jardex.

Har købt både smoking og jakkesæt der før og har aldrig haft noget at klage over. Som det også bliversagt får man en utrolig god service og efter min mening også nogle rigtig gode priser.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste vil gerne giftes i et jakkesæt, som kan benyttes bagefter, har I nogle gode butikker i Københavnsområdet, hvor vi kan kigge ? Og hvor de er hjælpsomme med at finde den rette størrelse og model ?

Han er vild med Hugo Boss, men andre pæne mærker er han også interesseret i at kigge på.

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Min Mand købte sit i Din tøjmand på Hvidovrevej.

Det var en kanon betjening og der manglede slet ikke noget.

Håber i finder noget

janne

0

Del dette indlæg

Aner det ikke og får hellere ikke noget af vide, men regner med han får det syet på en tur til Thailand..

Men det er jo ikke sikkert. Han tager ikke så meget initiativ lige for tiden til at booke den rejse, så som den kontrolfreak man er, blir jeg en smule nervøs...

0

Del dette indlæg

hej

min kærste har det på sammen måde han ville og have noget han kunne bruge bagefter.

vi var i Kaufmann i Glostrup centeret og købe tøj til ham.. det var egentlig lidt tilfældigt men de havde et godt tilbud også gik vi ind, ekspedienten var utrolig sød til at hjælpe med den rigtige størrelse og med at finde skjorte osv osv han fandt de rigtige størrelser i første forsøg og vi fik lagt bukserne op så de passede perfekt.. en rigtig god oplevelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min fik sit lidt forskellige steder:

Først blev jakkesættet købt i Illums Hugo Boss afdeling og skjorte, vest, slips og manchetknapper blev købt samme sted som Charlie nævner i Hellerup - de Renouard ( www.derenouard.dk) og jeg giver Charlie helt ret, jeg har vist aldrig fået så god en service, kan helt klart anbefales!!!

:hug: Rikke

0

Del dette indlæg

I Hugo Boss i nærheden af Strøget. Tonsvis af arrogante ekspedienter, men lækkert tøj :hug:

Andenpladsen gik til en anden butik i Kbh. Jeg mener den hed Saran eller noget i den stil.

0

Del dette indlæg

Vi kom tilfældigt forbi "Torben" på Amagerbrogade og endte nærmest med at købe hele butikken.

Han fik sig en Hugo Boss smoking + jakkesæt + sko + skjorte - jeg tror ikke det var billigere end andre steder, men servicen og rådgivningen var virkelig virkelig god... Han havde virkelig tjek på materialer, og hvad det betyder for pasform og rens osv. samt hvordan tøjet skal sidde osv. Så den kan varmt anbefales.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer