Guest Rikkefyn23

er der ikke nogen af jer

12 indlæg i dette emne

hejsa alle Tøzer

jeg kan bare ikke finde nogen i odense der kan klare mit hår og min søsters +make up til mit bryllup næste år :angry1:

jeg synes det er i overkanten at jeg skal give(læs grundigt) 900 for at få ordnet mit håt når jeg kun har kort pjusket hår. oven i den pris skal jeg så lægge make up prisen

så jeg tænkte er der ikke en af jer der kan hjælpe lille mig, jeg vil selvfølgelig gerne give noget for det, jeg er ikke nærig :bearhug:

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har mod på en tur til Ringe - Men der fik jeg at vide da jeg fornyligt spurgte ved den ene frisør at de tager 550 kr. (og jeg har altså langt hår)....Så send mig en Pm hvis du er interesseret så kan du få telefonnr. og adresse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan også prøve at ringe til Marlene Rosenlund  Hun skal sætte både mit hår og min brudepiges hår plus lægge makeup på os begge for 1250,- Og så kommer hun hjem til mig og gør det.

(men måske har du heller ikke kort pjusket hår til den tid??  :iloveyou: )

Go´ jagt!

Mvh. Novemberpigen

<{POST_SNAPBACK}>

jo det har jeg godt nok , læs : jeg skal ALDRIG have langt hår igen.

jeg er en af dem der ikke bare har tykt hår , men nærmest bliver frarådet at få det fordi det er umuligt at holde. så jeg har valgt at have mit helt kort. min søster har langt hår pt , og hun kæmper en daglig kamp, hvis hun ikke bruger balsam og hrkur mindst 4 gange om ugen så kan den bette godt glemme alt om at rede det ud( tak far som vi har fået det efter :loveboard: )

så jo kort pjusk er vejen frem herhjemme... eller ikke sjov skal klippes hele tiden

:bearhug:

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Rikke

jeg vil meget varmt anbefale dig SALON DESIGN ved Merethe Schæfer i Munkebo. Hun er super dygtig og ville aldrig tage så meget for, at sætte dit hår lidt smart på dagen, og tager heller ikke mere bare fordi, der skal et (smukt :-) ) slør på!

Jeg vil tro at hun for 900,- både sætter hår og lægger make-up.

Mange hilsner fr aLinda som selv brugte Merethe til sit bryllup

0

Del dette indlæg

:) Hej rikke, prøv at gå ind på www.aaimage.dk her finder du priser og billeder. Hun hedder Mette og skal ordne mit hår og makeup om 12 dage.

Knus fra Prut

hejsa alle Tøzer

jeg kan bare ikke finde nogen i odense der kan klare mit hår og min søsters +make up til mit bryllup næste år :angry1:

jeg synes det er i overkanten at jeg skal give(læs grundigt) 900 for at få ordnet mit håt når jeg kun har kort pjusket hår. oven i den pris skal jeg så lægge make up prisen

så jeg tænkte er der ikke en af jer der kan hjælpe lille mig, jeg vil selvfølgelig gerne give noget for det, jeg er ikke nærig ()()

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer