bimmerdal

Brudebuket

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min mand bestilte vores buket, jeg vidste ingenting, det var en tradition vi godt kunne lide så den holdt vi, og da manden også har mere forstand på sådan noget end jeg, så var det jo ret oplagt..

Synes I skal gøre som i har lyst til og som i har det bedst med *S*

0

Del dette indlæg

:balloon: Jeg har selv bestilt min, men ville ikke have skrupler ved at overlade det til Bjarne, da han godt ved hvilke blomster jeg elsker.

Men han bad mig selv bestille min buket, så den ville passe til kjolen.

Men jeg tror man skal stole lidt på de kære mænd, de er ikke så håbløse til blomster, som de selv mener.

Knus Ingelise

0

Del dette indlæg

Min mor lavede min buket.. helt uden min mands mening. Han havde selv ytret at han var ret ligeglad med buketten, og jeg havde det egentlig lidt på samme måde. Så min mor lavede en super flot brudebuket, og på den måde blev den mere personlig og betød meget mere for os.

Så jeg fortalte hvordan den gerne måtte se ud, og Jesper holdt sig helt udenfor det af egen fri vilje.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

kan faktisk godt følge dig for har det selv lidt på samme måde... jeg har dog ( tror jeg nok ) valgt at han får lov at bestille og hente den MEN jeg laver ham et stykke papir hvor på jeg skriver hvilke blomster der meget gerne ( SKAL GG) indgå i buketten og hvilke der helst ( IKKE SKAL GG) bør undgås... også finder jeg nogle billeder fra nette som han kan tage med i butikken så blomster damen kan se hvordan den gerne skulle bindes....

hvilket han har det helt fint med og faktisk selv siger at jeg skal gøre.

men det kan da godt ske jeg fortæller blomster damen lidt om kjolen så hun får lidt indflydelse gg.. men nu skal den jo lige købes først ()()

jeg har fundet en liste med en masse blomster og deres betydning og sendt til min kærstes mail, så kan han jo tænke lidt over det... vi har dog aftalt at mørkerøde roser ( som dem han friede med ) SKAL indgå da brudepige kjoler og bordkort mm er bygget op over de røde roser.

Redigeret af nuserk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer