Guest hellejimmi9

Gæstebogens førsteblad

15 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg skal til igang med gæstebogen - hvad kunne indledningen være, hvad skriver man på første side??? Skal jeg skrive lidt om os selv med foto, bryllupsdato osv - eller hvad kunne være en ide (jeg ved godt man ikke SKAL) :loveboard:

HAR I NOGLE IDEER, ELLER HVORDAN GØR I???

Knus Helle :bearhug:

Redigeret af hellejimmi9
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt at det nok ikke hjælper det store, men jeg har altså tænkt mig bare at ligge gæstebogen frem uden at skrive noget, og så regner jeg med at folk selv ved hvad de skal gøre...

Hvis jeg endelig skulle skrive noget, ville det nok være en overskrift med vores navne og datoen for brylluppet, og så måske en hilsen til gæsterne om at de meget gerne måtte skrive i bogen, så man har et lille minde. Men nu hvor jeg tænker over det, tror jeg faktisk at jeg har set engang at alt dette var skrevet på et kort som lå/stod ved siden af gæstebogen, og det tror jeg egentlig jeg synes er en god ide... Så bliver gæstebogen ligesom forbeholdt til gæsternes hilsner...

Se, bare ved at svare på denne tråd fandt jeg så ud af hvordan jeg vil gøre det :balloon:

Nå, men håber I finder en løsning der passer jer.

:balloon: Charlie

Redigeret af Charlie-B
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores gæstebog lavede jeg en side med overskrifen :

Pernille & Jim

14. august 2004

Så det gennemgående billede der blev brugt til indbydelser, menukort etc.

og herunder

I denne bog er du velkommen til at skrive en hilsen/tegning til os, så vi kan huske denne dag for altid

De kærligste hilsner

Pernille & Jim

Bag den sidste del af teksten var så vores monogram i vandmærkeform.

Håber du kan bruge det til noget..

Pernille

0

Del dette indlæg

Er planen, at du kun skal bruge den til bryllupet?

Vores gæstebog - som ikke har noget med bryllup at gøre endnu - ja der bliver der skrevet hvilken begivenhed det er og datoen på en hel side for sig selv!!!

Men ud over, hvad du skal starte med at skrive i den - ja der kan jeg ikke hjælpe dig!!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skriver følgende i vores:

Vores glæde vil være rigtig stor,

hvis I vil fylde siderne med ord.

Skriv en hilsen i bogen her,

som vi altid vil have kær.

Så kan vi mindes denne fest,

og alle Jer som her er gæst.

:boohoo:

Sandie

0

Del dette indlæg

Vi har skrevet:

Nu vi samlet er er til fest

derfor be'r vi hver en gæst

skriv et ord, en hilsen, et rim

vi sætter så et foto med lim

dagen vil vi gerne mindes

denne bog vil altid findes

Så har vi sat et billede af os selv fra dagen (selvfølgelig kom det først i bagefter)

og så har jeg givet alle sider overskrift. De første var beregnet på reception, og på de resterende sider skrev jeg gæsternes navn på hver anden side, så jeg kunne sætte billeder af dem på de andre. Billederne har jeg fået fra engangskameraerne som jeg havde på bordet. Der var billeder af alle gæster. Et godt påfund.

Tina

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Vi har det samme vers i vores gæstebog, som ynglings-lea har brugt. Derudover tager vores fotograf et billed af alle gæsterne inden de går til bords, så vi har et rigtig godt billed af alle at sætte i gæstebogen - og ikke et der er taget mellem blomster og bordpyndt.

:bearhug: Zoey

0

Del dette indlæg

Vi havde tænkt os at tage et billede når folk ankommer til kirken. Så vil vi på første side skrive lidt om bryllup m.m. samt billede af os, m.m.

På de følgende sider vil vi så sætte billederne ind, så hvert par7person kan skrive under/rundt om deres billede.

Synes egentlig også det var smart med alle de digte, det vil vi/jeg overveje.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ligger bogen frem når vi ankommer og så vil min dejlige kommende mand byde velkommen osv. og der siger han så lige et par ord omkring det.

Vi har dette som "åbning":

Sådan en dag som denne

Den vil vi aldrig glemme.

Derfor skal hver en gæst til orde

Skriv dine tanker - små som store

Og hjælp os altid at kunne erindre

Den smukkeste dag - ja, intet mindre.

De kærligste hilsner fra ......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer