Guest Smukbrud

Stropløs WONDER-hejs-op Bh?

13 indlæg i dette emne

Hej Skønne piger!

Ja, ja, ja, nu er den gal igen med mig og min manglende kavalergang. Jeg skal have halterneckkjole på, og den sidder stramt i overdelen, som bare pokker! Mine bryster bliver ret flade, og der er ikke meget at se over kanten af udskæringen (snøft) :):)

Jeg har en Triumph Romantic emotion corsage, og den sidder ok, men giver ikke noget push-up eller kavalergang...

Nu vil jeg hellere finde en stropløs BH (måske, eller hvad?) Meeeen i min lokale lingeriforretning, siger damen at man ikke får push-up i en stropløs, da det er stropperne der går forskellen (løftet).... :baa:

Kan det passe?

Hvordan filan får jeg barmen til at strutte, og kunne ses lidt over kanten af overdelen? :hearts:

:band: :balloon:

Håber på jeres hjælp :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hünkemøller har en model med puder i, den er ikke stropløs, men kan laves om, så den samles i nakken i stedet. Måske det var en mulighed.. Har selv købt den, og gav inkl. g-streng 189 kr.

Alternativ kan du have den på helt uden stropper under din corsage, den holder så BH-en på plads. Det er netop den model jeg bruger (hvad man ikke gør for at holde figuren på den store dag) og når så vi kommer hjem smider jeg BH-en og tilpasser corsagen :balloon:

Susanne

Redigeret af johepota
0

Del dette indlæg

Jeg har købt en stropløs (stropperne kan sættes på) hos Hunkemøller og den løfter rigtig flot, men kavalergang giver den ikke. Men det er der vidst ingen bhér der kan give mig, efter at have ammet to børn. Jeg er godt tilfreds med sådan som den holder på sagerne under min kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sværger selv til wonderbra, men de forhandles ikke længere i DK.

De kan købes via nettet og på hjemmesiden er der flere forskellige stropløs modeller (også med push -up). Jeg bruger selv den der hedder Stretch foam Strapless - det er godt nok ikke en push up, men den giver en fantastisk flot barm.

Nå men jeg kan ikke længere få den i min størrelse, da jeg har en meget lille omkreds.

Ret surt for jeg har heller ikke kunnet find en god stropløs til brylluppet.

Er selv endt med en stropløs fra Femilet, som hedder Farao. Den er supergod og giver mig en flot barm.

Ellers er der Change som også laver en del stropløse.

Håber du finder noget du kan bruge.

:balloon:

Ditte

Redigeret af dmb
0

Del dette indlæg

Jeg har engang set sådan nogle skråkiler i gele som man enten propper ind i en dertil indrettet lomme i bh'en - under barmen - eller løst under brystet i skålen... det mener jeg løftede rigtig pænt.

Ved slet ikke om man kan få den slags mere... men ellers de der gele-bh'er - altså hvor der i skålen er indlagt noget gelesubstans - kunne det ikke virke?

:balloon: knirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Det er en halterbeck kjole, du skal have på, ik?

Hvorfor køber du ikke en push-up bh med aftagelige stropper. Så kan du tage den ene strop af og bruge den anden til at fæstne foran også - altså så stroppen fæstner i hver sin side foran. (Som også Johepota beskriver).

Det giver en kanon kavalergang - bruger det selv, når jeg har halterneck-toppe på.

/W2B

0

Del dette indlæg

Hej,

Hvorfor køber du ikke en push-up bh med aftagelige stropper. Så kan du tage den ene strop af og bruge den anden til at fæstne foran også - altså så stroppen fæstner i hver sin side foran. (Som også Johepota beskriver).

Det giver en kanon kavalergang - bruger det selv, når jeg har halterneck-toppe på.

/W2B

KANON - Det var da et råd der var til at tage og føle på!!!!!
0

Del dette indlæg

Hej Piger

Har selv en meget lille barm...

jeg sværger til en BH som betegnes som usynlig. Man kan købe den på sejesild.dk til ca 179kr.

Den er bedre end hollywood tape...

Hilsen Rinaldo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

/W2B

<{POST_SNAPBACK}>

Det samme gjorde jeg til mit bryllup.... Det fungerede :boohoo: og jeg har ellers ret "tunge" babser... :boohoo:

post-5670-1121630352.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer