morpige

Hvornår er han for træls?!

44 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne piger

Nu ved jeg godt at det hele er kærlighed og li´r i det her forum, for det meste :-)

Men jeg tror ikke der findes nogen der ikke engang imellem kan blive noget så irriterede på modparten derhjemme, og det siger jeg med ironi i stemmen, for vi holder jo af dem alle af samme årsag, ikke? !

F.eks. for mit vedkommende, så er jeg jo lige blevet gift med min dejlige Thomas.

Han er god som dagen den er lang, og noget af det bedste ved ham er at altid er forstående når jeg er sur og ked af det. Han holder om mig og smiler.

Til gengæld så er han sjældent ligeså begejstret som jeg er når noget går op. Hvorfor filen hopper og danser han ikke når jeg begejstret siger at jeg fik dispentation for at komme ind på uddannelsen jeg gerne ville. Og jeg ved godt hvorfor, det er fordi han så tænker - nå færre penge i fælleskassen, hvad med huset og alt det der?

Og det er selvom jeg har fixet det så vi næsten ikke for færre penge. :lommeuld:

Det er ikke første gang sådan en situtation opstår, det er hver eneste gang.

Men jeg elsker ham selvfølgelig alligevel.

Hvad gør jeres bedre halvdel som bare er møjirriterende? :heppe:

Knus

Pernille

Redigeret af morpige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kære Hr. Tilkommende er det mest fantastiske menneske, jeg kender - ellers ville jeg nok ikke gifte mig med ham.

Men han er oss mega klog og kan en masse fremmedord, som jeg ikke fatter en pind af og det bruger han nogen gange mod mig, når vi skændes.

DET DRIVER MIG TIL VANVID !!!

Mit counter-move: At hive min indre Hvidovre-tøs frem og snakke rigtig havnearbejder. Det kan han slet ikke klare.

Ellers kunne han godt have nogen flere nuancer i livet, så det hele ikke kun er sort og hvidt, men det er blevet meget bedre.

0

Del dette indlæg

Jeg ville for alt i verden, heller ikke undvære min dejlige kommende mand!

Det der til tider kan irritere mig er, når jeg ved at han skal møde om eftermiddagen, og at han så slet ikke har lavet noget derhemme (sker lidt ofte).

:balloon: Nancy

0

Del dette indlæg

Min kæreste har nogle gange svært ved at grine af sig selv...det er skide irriterende, at der altid følger en forklaring om, hvorfor noget går galt i stedet for bare at grine...jeg elsker ham...også alle hans fejl, så derfor behøver jeg ikke nogle undskyldninger hvorfor han er så pisse dårlig til at danse brudevals el. lign. Det ville være federe, hvis han bare kunne grine af sine fejl.

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er lige et par ting ved gemalen der kan være iriterende. ex kunne jeg godt tænke mig at han havde sådan en lampe som blinkede når han var seriøs, for det kan skisme være svært at finde ud af!

og så hans manglende evne til at vise oprigtig glæde. det ville jeg godt have at han kunne engang imellem. især når lillesøster hulker over at hun tror han ikke blev glad for hendes gave, selvom han gjorde

0

Del dette indlæg

:jupi:

Ih det er så hyggeligt det her. Og det der er sjovt at nogen af de ting man bliver irriteret over og som man alligevel elsker var nogen af de ting man faldt for i første omgang :-)

Jeg er glad for at I er med på den (Hvis man ikke finder noget, efter man har været sammen i et par år, så tror jeg man lyver) :)

:balloon::balloon::)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Det der er mest træls ved min mand, er hans manglede hukommelse når det kommer til praktiske ting/aftaler, hans evne til at "lukke ned" dvs. ikke høre efter og så hans "jeg-kan-ikke-se-opvasken-briller" - det er hans eneste "egne" opgave herhjemme.

Jeg skal hermed sige, at jeg elsker ham på trods af ALT :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... hvornår er Christian træls... -HAHA-

Når han ikke stiller kaffemaskinen på plads efter brug, så den står og flagrer midt ude på køkkenbordet... selv om jeg har spurgt ham 117 gange, om han ikke nok vil være sød og huske det... :fight:

eller...

Når vi skændes... så er han lige så god som jeg til at bruge alle de ting man siger imod én... alle mine andre kærester har været rigtig dårlig til at debatere og skændes... men Christian er RIGTIG god til det... :crocodile: til at vende og dreje ordene... :crocodile: :fight: så han gør én total mundlam... og det er der sgu aldrig nogen, der har kunnet gøre mig før :)-HAHA-

eller...

Når han glemmer at huske mig på ting, som jeg selv glemmer... ;) Det er SJÆLDENT, at jeg glemmer ting... det er som regel altid mig der er 'kalender' og 'huskeseddel' her i huset... og når så jeg skal huske noget meget vigtigt... så beder jeg ham om at huske mig på det... når han så glemmer det, så får han skæld ud... :)-HAHA-

Der er sikkert nogle flere ting, men jeg kan ikke lige komme i tanke om dem... især ikke fordi han står og kysser mig i nakken lige nu... :balloon:

Men på trods af hans irriterende sider... så elsker jeg ham overalt på jorden... :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:balloon: Rikke

Redigeret af Lovebear
0

Del dette indlæg

åååhhh hvor skal jeg starte :boohoo: ej jeg er en meget heldig kvinde meeeeeeeeeen der SKAL jo være nogle ting der små irriterer og hos Christer er det hans evige perfektionisme.... den kan drive mig til vanvid :angry1:

Da vi renoverede lejligheden var det ligefør han fik lov til at lave det hele selv for han tjekkede mig HVER GANG jeg havde lavet noget og så sagde han ikke noget men lavede det så lige en gang selv, så det jo liiiiiiige blev som han ville have det :boohoo: ..... men han er blevet bedre... og jeg er nok også blevet bedre til ikke at kravle over hvor gærdet er lavest :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hmm... hvornår er Christian træls...  :boohoo:

Når han ikke stiller kaffemaskinen på plads efter brug, så den står og flagrer midt ude på køkkenbordet... selv om jeg har spurgt ham 117 gange, om han ikke nok vil være sød og huske det...  :fight:

Hér har vi så lige har et genialt eksempel... jeg havde vist ham mit indlæg i denne tråd, og han smågrinede lidt... da jeg så kom ud i køkkenet igen, så jeg at han havde ladet kaffemaskinen stå og flagre ude på køkkenbordet... og at det var derfor han grinede, da jeg viste ham tråden!!!! :angry1: :angry1: :crocodile: :fight: :boohoo:

0

Del dette indlæg

hvad der er det værste ved Dennis? det er nok noget af det samme som ailahE skriver om

Dennis kan være meget genert og siger ikke ret meget når han er sammen med andre mennesker , det kan simpelthen være så :boohoo: men det er blevet meget bedre den seneste tid.. men overfor fremmede kan det være lidt grumt engang imellem

og ja hvis han har det dårligt eller spekulere over et eller andet , så lukker han tit af istedet for at dele det med mig, så skal man næsten :slag: det ud af ham , detvar især slemt lige efter vi havde fået sander, han lukkede af og var så trist ... og mig der selvfølgelig havde de typiske tude dage :boohoo::boohoo: efter fødslen troede han havde fortrudt den lille og ikke holdte af ham

istedet var det fordi han ikke troede han gjorde det godt nok..... men jeg fik det ud af ham og vupti så fik han det 100 gange bedre da jeg fortalte ham at ingen kunne være en bedre far

og tja så elsker jeg ham jo bare og ville ikke undvære ham

knus

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så de der paprør fra toiletrullen  :angry1:  - han må være blind overfor at der står en lille spand til det samme brug på toilettet - han "glemmer" dem næsten 99% af tiden  :boohoo:

:boohoo: Jeg tror, at der en klassiker...samt at glemme at hente nye ruller, når han tager den sidste i brug...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Og så de der paprør fra toiletrullen  :angry1:  - han må være blind overfor at der står en lille spand til det samme brug på toilettet - han "glemmer" dem næsten 99% af tiden  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

:boohoo: Jeg tror, at der en klassiker...samt at glemme at hente nye ruller, når han tager den sidste i brug...

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det må være noget der ligger i generne :boohoo:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hmmm - min mand irriterer mig skam aldrig - han er perfekt :boohoo:

Nåhhh jo der var jo den gang da han ....

:angry1: inviterede sine forældre til at holde en uges sommerferie hos os, uden at konferere med mig

:angry1: når han taler i flere timer om (undskyld mig) den skide 2. verdenskrig i flere timer, midt i en spændende film :angry1: :angry1: :angry1: i får lige lidt flere af de gale hoveder...

:angry1: Når han siger - "nu skal vi gøre rent så her er dejligt"! hvorefter han går ned for at rydde op i sit værksted for at "rydde op", mens jeg klarer hele resten af huset og finder ud af at han leger med et eller andet ondsvagt stykke værktøj...

I siger bare til piger - jeg kan blive ved i flere dage!

:hjerte: MEN GUD HVOR JEG ELSKER HAM :hjerte:

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg sagde jo i min tale til Jesper på vores bryllupsdag :

"Jeg vil elske dig betingelsesløst i medgang og modgang - også selvom du næsten altid sidder foran computer, og ikke lige får vasket op!"

Det viser vel også, at man er opmærksom på hvilke "fejl" man synes gemalen har. I dette tilfælde er det en smule overdreven hengivenhed til computeren, samt skræk for at få våde hænder når det drejer sig om opvask, rengøring osv.

Men ja, som I alle andre siger.. Jeg elsker ham jo super højt alligevel, og heldigvis er det problemer som vi bliver bedre og bedre til at tackle. (Desuden kunne det jo også ske, at han tænkte på samme måde om mig på visse områder?!?! :boohoo: )

0

Del dette indlæg

Som alle I andre skriver, elsker jeg jo også min kæreste sindsyg meget, men han har jo både dårlige og gode sider.

En rigtig træls ting er at han kan bruge RIGTIG mange timer foran hans computer, og især når han får et nyt spil :angry1: F.eks lige for tiden, hvis jeg skal i kontakt med ham siger han "lige et øjeblik" og jeg gider ikke vente et øjeblik... :angry1:

Også minder han lidt for meget om hans far til tider :tosset: , men det prøver jeg at få pillet af ham, og det skal nok lykkes :boohoo:

:hjerte: Men jeg elsker når han kommer og siger han elsker mig og at jeg er vidunderlig og kigger mig dybt ind i øjnene :hjerte:

Jeg VED så tilgengæld at Søren er rigtig træt af at jeg glemmer at sætte en ny toiletrulle ud, hvis jeg har taget det sidste :boohoo:

Pernille :boohoo:

0

Del dette indlæg

En rigtig træls ting er at han kan bruge RIGTIG mange timer foran hans computer, og især når han får et nyt spil  :angry1:  F.eks lige for tiden, hvis jeg skal i kontakt med ham siger han "lige et øjeblik" og jeg gider ikke vente et øjeblik...  :angry1:

åh ja den med computeren kender jeg godt! det er bare et bestemt spil nemlig "diablo 2" over nettet.. "ellers taler jeg jo aldrig med mine venner!" er hans argument- hvad med at tale lidt med mig???

han har dog givet mig lov til at sige "SÅ sukker vi computeren, og så kommer du over og sidder hos mig!" meget rart at have lov til

0

Del dette indlæg

Hejsa. :boohoo:

Jeg vil som alle jer andre ikke undvære min dejlige mand for alt i verden.

Men en af de ting som virkelig kan pisse mig af er hans skide højttalere og hifi bras. ( det skal så lige siges at han laver højttalere til daglig) :boohoo:

Det er hvar dag at han kommer hjem og fortæller om hvilken højttalere han har lavet idag og hvilken forstærker han har lyttet til idag.

Nogle gange har jeg bare brug for et øjebliks stilhed når jeg kommer hjem.

Han er fanstastisk på alle andre områder. Han vasker tøj, ordner køkkenet, laver mad, hænger tøj op og mange andre ting. Der ud over har han den evne at få mig helt ned på jorden når jeg er op og flyve over et eller andet.

Ikke nok med det, så kan han få mig til at smile uden nogel grund.

Så i bund og grund tror jeg ikke at jeg skal klage over min mand. Men det er hvad han kan tænde mig helt af på.

Det må så lige nævnes at jeg har lært efter 5 år sammen at vende det døve øre til når han begynder på det.

Jeg ved godt at jeg lyder som en dum kælling. Men sådan har vi det bedst.

Nillemusen :crocodile:

P.s han gør det samme overfor mig. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Thomas foreslår lige nu at han skal starte et emne der hedder "Kvinder og deres små finurligheder" ævl og kævl - altid - bare fordi jeg sidder og griner lidt herinde :boohoo:  :boohoo:

Nå ja, men det kunne da være meget spændende at høre, hvordan de mænd egentlig opfatter os "hysteriske kvinder"... -HAHA-

Jeg skal hilse fra Thomas og sige at hans kvinde bare er skøn og ikke har nogen trælse sider, for hvis han sagde andet, så ville jeg bare blive træls :boohoo:
0

Del dette indlæg

Thomas foreslår lige nu at han skal starte et emne der hedder "Kvinder og deres små finurligheder" ævl og kævl - altid - bare fordi jeg sidder og griner lidt herinde :boohoo:  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå ja, men det kunne da være meget spændende at høre, hvordan de mænd egentlig opfatter os "hysteriske kvinder"... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal hilse fra Thomas og sige at hans kvinde bare er skøn og ikke har nogen trælse sider, for hvis han sagde andet, så ville jeg bare blive træls :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

he he.. jamen, var der ikke en der sagde at sådan et udsagn kun kunne være løgn?? he he.. ;)

Narh..det er nok godt nok at de "mænner" ikke udtaler sig for højt..

0

Del dette indlæg

Nå ja, men det kunne da være meget spændende at høre, hvordan de mænd egentlig opfatter os "hysteriske kvinder"... :)

he he.. jamen, var der ikke en der sagde at sådan et udsagn kun kunne være løgn?? he he.. ;)

Narh..det er nok godt nok at de "mænner" ikke udtaler sig for højt..

-HAHA-:) Ja lidt nede skal de jo holdes:-) (Man kan godt høre at vi har fået det med papirerne iorden, hva' ? :-)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer