pernillek80

Polterabend

6 indlæg i dette emne

Jamen, så blev det endelig min tur til at blive poltet. Jeg havde gættet inden, at min kæreste ville blive poltet den dag (en af hans venner havde antydet det ret kraftigt i en brandert "jeg kan kun være i Italien til fredag, da jeg skal hjem til dit om lørdagen").

Jeg havde en aftale med en veninde i byen 10.30, og jeg var ret sikker på, at den ikke blev til noget - vi ville nok blive hentet sammen inden. Kl. 10 var der ikke sket noget, så jeg tog ind til byen overbevist om, at alle veninderne ville stå derinde sammen med veninden kl. 10.30. På vej derind sagde jeg til mine forældre, at jeg bare ikke gad, hvis der var arrangeret dildoparty.

Kl. 10.30 mødtes vi så, og der var kun hende. Det skuffede mig egentlig lidt, men jeg tænkte okay, så tager i byen.

Men efter ½ time kom vi så "pludselig" forbi Kildeparken (Aalborg), hvor alle veninderne (søster og 5 studiekammerater) havde dækket op til picnic. Jeg blev godt nok noget overrasket og lidt rørt, tænk at de havde arrangeret noget for mig.

Men vi skulle ikke have picnic. I stedet skulle jeg fotograferes til en kalender til manden i bl.a. bikini og Playboy Bunny outfit, hvilket gik fint. Veninderne havde forudset store kvaler her, da jeg er meget blufærdig, men det gik fint. Ydermere kan jeg da lige oplyse, at jeg faktisk kunne passe min gamle konfirmationskjole endnu (den er 11 år gammel), og da følte jeg mig ret sej. :boohoo:

Efter 8 billeder kom min søster med sandwich til alle, og vi holdt en lille picnic i parken (vejret var bare helt perfekt).

Da billedserien var skudt færdig, gik vi hjem til søster, hvor vi hyggede os, inden vi skulle videre. Jeg lukkede øjnene, og da jeg åbnede dem igen, stod jeg i et lydstudie. Jeg elsker at synge (og meget genre karaoke), så jeg var fyr og flamme. Jeg skulle synge en del af "Den jeg elsker, elsker jeg", så ville manden komme senere, mens tøserne sang kor. Koret var rigtig godt, der var to bærende kræfter, som synger mere end blot i bruseren, mens jeg fik tips om at skulle bruge kroppen noget mere, når jeg sang. Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvad manden mente med det.

Derefter sad vi hjemme ved søster, og kl. 4 ringede en dame med en astronomisk kuffert på døren. Hun spurgte mig, om jeg kunne tænke mig at dykke i havnen, og jeg var helt klar. Det var dog ikke planen, for hun kom fra et firma, der solgte sexlegetøj. Er I gale, hvor blev jeg rød i hovedet :boohoo: , men det viste sig faktisk at være ret skægt - også fordi hun var stille og rolig. Besøget sluttede af med, at jeg blev fotograferet i latexkjole (om jeg fatter hvorfor nogle folk tænder på den slags, de er stramme og ubehageligt varme).

Om aftenen mødtes vi med mændene på restaurant, hvor jeg hørte om Tims polterabend. De havde glemt at hente ham til morgenmaden, så en af vennerne måtte tilbage og hente ham. Men det havde været en rigitg god dag med paintball, sang og nøgenbadning i Limfjorden. Efter maden bowlede vi en time, inden vi endte i Gaden (hvor alle pigerne til mændenes + et par lokales store begejstring endte med at synge "den jeg elsker, elsker jeg" på Musikkælderen). Kl. 4.30 var vi hjemme glade, men dødtrætte.

Så det var utroligt skægt, og vores venner, hvoraf mange ikke kender hinanden i forvejen snakkede rigtig godt sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej det lyder bare som en kanon god polterabend!  :heppe:  :heppe:

Hvor er det sjovt at læse om de steder man selv kender helt vildt godt.. jeg er selv fra Aalborg, så det er lækkert ikke altid at læse om hvad der foregår i Kbh eller Århus  ()()  :heppe:  :band:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kender jeg godt. Det er som om, at man kan se for sig, hvad der er sket den pågældende dag, når man kender de steder, folk har været.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer