Mullepige

Se min kjole...

38 indlæg i dette emne

For jeg glemte jo liiiiiiige at tjekke kameraet for batterier !!!! :tosset:

Så min veninde kunne kun tage dette ene billede.

Desværre står jeg og vader i den foran, men nu får den lige den sidste tilretning og så kan jeg hente den, den 1. august. :heppe:

post-8123-1121920673.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow - den er super flot - og det kan også ses på kun et billede.

Når de sidste tilretninger er lavet og den sidder endnu bedre så tror jeg vi kan allesammen kun stirre med åben mund.

Super super flot er du i den.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOT KJOLE :bearhug:

Den minder en del om min :) , den er også med halterneck, og det giver bare en så flot ryg! Den er virkelig smuk til dig. :band:

Hvilken BH skal du have på, hvis jeg må spørge?? Jeg har jo haft en del BH-kvaler pga den halterneck, men har nu valgt en stropløs, som (måske) kan laves om til halterneckBH. Håber bare den ikke kan ses i udskæringen...

0

Del dette indlæg

For jeg glemte jo liiiiiiige at tjekke kameraet for batterier !!!!  :tosset:

Desværre står jeg og vader i den foran, men nu får den lige den sidste tilretning og så kan jeg hente den, den 1. august. :heppe:

post-8123-1121920673.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

........ den er godt nok flot til dig. Men hvor er det sjovt, at i spejlet bag ved dig, hvor vi kan se din ryg --- der bøjer du dig, mens vi foran ser dig oprejst !! :):):bearhug:

0

Del dette indlæg

FLOT KJOLE :bearhug:

Den minder en del om min :) , den er også med halterneck, og det giver bare en så flot ryg! Den er virkelig smuk til dig. :band:

Hvilken BH skal du have på, hvis jeg må spørge?? Jeg har jo haft en del BH-kvaler pga den halterneck, men har nu valgt en stropløs, som (måske) kan laves om til halterneckBH. Håber bare den ikke kan ses i udskæringen...

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Smukbrud

Først tak for dine søde ord.

Angående BH, så har jeg valgt denne her :

post-8123-1121932846.jpg

Det er en push-up BH fra Change, hvor "puderne" kan tages ud, hvis der bliver for meget "push". Den sidder rigtig godt.

Min BH kunne man se i udskæringen efter kjolen var blevet rettet til, men skrædderen der skal lave tilretningerne bukkede min BH ind og satte 2 nåle i. Så rier hun den lige, så den bliver siddende. Ri-stingene er lige til at pille ud bagefter.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-8123-1121920673.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

........ den er godt nok flot til dig. Men hvor er det sjovt, at i spejlet bag ved dig, hvor vi kan se din ryg --- der bøjer du dig, mens vi foran ser dig oprejst !! :)-HAHA-:)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er så ikke et spejl, men en anden kommende brud der står bagved.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Wow Mullepige, hvor er det bare en super flot kjole! Den klaeder dig rigtig godt, tillykke !  GP

Hav en dejlig dag,

Kimmi

<{POST_SNAPBACK}>

Det er virelig en smuk kjole du har valgt :heppe:  :heppe:

Den klæder dig bare :)

:bearhug: Karina

<{POST_SNAPBACK}>

super flot kjole - kan rigtig godt lide lukningen bagved nakken.

-HAHA-

Lene

<{POST_SNAPBACK}>

wauv den er bare smuk. super valg

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Wow - den er super flot - og det kan også ses på kun et billede.

Når de sidste tilretninger er lavet og den sidder endnu bedre så tror jeg vi kan allesammen kun stirre med åben mund.

Super super flot er du i den.

:) Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Wow, hvor er den smuk til dig.

<{POST_SNAPBACK}>

WAUW! Den er da virkelig flot til dig!

Hellere et billede, end slet ingen!  :jupi:

-HAHA- Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Den er bare såååå  :)  :( flot til dig

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal i have, alle sammen.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

post-8123-1121932846.jpg

Det er en push-up BH fra Change, hvor "puderne" kan tages ud, hvis der bliver for meget "push". Den sidder rigtig godt.

Min BH kunne man se i udskæringen efter kjolen var blevet rettet til, men skrædderen der skal lave tilretningerne bukkede min BH ind og satte 2 nåle i. Så rier hun den lige, så den bliver siddende. Ri-stingene er lige til at pille ud bagefter.

<{POST_SNAPBACK}>

Den ser bare rigtig god ud, jeg har jo ledt efter en pushup, så måske jeg lige skal kigge på den der istedet. Hvad koster den??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-8123-1121932846.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Den ser bare rigtig god ud, jeg har jo ledt efter en pushup, så måske jeg lige skal kigge på den der istedet. Hvad koster den??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nok jeg gav 299,- for den.

Glemte vist lige at nævne, at det er en almindelig BH, hvor stropperne kan tages af, så har jeg taget den ene strop af og den anden har jeg ført op om nakken.

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Super flot kan jeg bare sige - den er nemlig magen til min :)

Men den klæder dig bare rigtig godt....

Må jeg spørge dig hvor du fandt den henne?? Og hvad du gav for den? For jeg ledte hele nettet igennem, og der var en forskellig pris for hvert sted jeg fandt den.. :)

:bearhug: Stina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Super flot kan jeg bare sige - den er nemlig magen til min  -HAHA-

Men den klæder dig bare rigtig godt....

Må jeg spørge dig hvor du fandt den henne?? Og hvad du gav for den? For jeg ledte hele nettet igennem, og der var en forskellig pris for hvert sted jeg fandt den.. -HAHA-

:bearhug: Stina

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stina

Ej, hvor sjovt, at vi har den samme kjole. Og tak for dine søde ord.

Den er købt hos House of Brides og jeg tror nok at den kostede 7300,-

Jeg er ikke sikker, for jeg har ikke selv betalt den :)

Hvad har du givet for din ? Og kan man se den et eller andet sted her på BK?

0

Del dette indlæg

post-8123-1121920673.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

........ den er godt nok flot til dig. Men hvor er det sjovt, at i spejlet bag ved dig, hvor vi kan se din ryg --- der bøjer du dig, mens vi foran ser dig oprejst !! -HAHA-:):)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er så ikke et spejl, men en anden kommende brud der står bagved.

<{POST_SNAPBACK}>

.... det ved jeg da godt ..... jeg synes bare lige selv det var lidt sjovt at skrive... men øv... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer