Guest Nitte

Endelig

7 indlæg i dette emne

Ja, så blev mit hjerte lettet betydeligt. Jeg har endelig fundet en :) morgengave til min kommende mand, som jeg synes er noget han kan bruge tit og for evigt (eller i hvert fald i mange år) og noget han vil blive glad for, og ikke mindst noget som holder sig indenfor vores budget for morgengave. :heppe:

Jeg har købt en kortholder, hvor jeg har fået indgraveret vores dato og to hjerter på indersiden af låget :hjerte:

Og så har jeg købt bogen: Jorden set fra Himmelen. en kæmpebog med fantastiske billeder af jorden taget fra oven. :) Den passer super godt til os, da vi elsker at rejse, og har rejst en del rundt i verden. -HAHA-

Hvor er jeg lettet over endelig at have fundet den perfekte morgengave. :bearhug:

Redigeret af Nitte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så har jeg købt bogen: Jorden set fra Himmelen. en kæmpebog med fantastiske billeder af jorden taget fra oven. :hug:

Hej hvor har du købt den henne???? Vi så udstillingen i Paris for 3år siden og er helt vilde med hans billeder???? :jul8:

Skal nemlig finde en god gave til min kærestes fødselsdag.

Super gaver du har fundet :)

Hilsen rinaldo

0

Del dette indlæg

Og så har jeg købt bogen: Jorden set fra Himmelen. en kæmpebog med fantastiske billeder af jorden taget fra oven. :bearhug: 

Hej hvor har du købt den henne???? Vi så udstillingen i Paris for 3år siden og er helt vilde med hans billeder???? :jul8:

Skal nemlig finde en god gave til min kærestes fødselsdag.

Super gaver du har fundet :bearhug:

Hilsen rinaldo

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt den i Bog og Ide. Men jeg tror de fleste boghandlere har den. Jeg var inde i nogle stykker og kunne ikke finde den på hylderne, men spurgte så. Ekspedienten var ude bagved at hente den - den var lige kommet hjem. Så det er nok en efterspurgt bog. Den koster 425 kr. :bearhug:

Ja, jeg er også super glad for mine valg af morgengaver til kæresten.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer