monster

Morgengaven næsten på plads

7 indlæg i dette emne

Så, nu tror jeg endelig, at jeg har bestemt mig for morgengaven til min kommende mand.

På den ene side ville jeg gerne give ham et eller andet personligt, som han kan have som et minde mange år fremover. Men synes sgi det er svært at finde på noget til en mand...

På den anden side, tænkte jeg, det kunne være dejligt at give ham en eller anden oplevelser. Men min kærste har ikke nogen særlige insteresser, så som fodbold, golf osv.

Men nu har jeg altså bestilt to billeter til Den Eneste Ene - musical i Horsens. Vi var ovre og se den da de spillede i Forum i foråret, og snakkede begge om, at vi godt kunne tænke os at se den igen. Så jeg synes egentlig, det kunne være en lidt romantisk morgengave til MIN eneste ene. :hearts: (Han skal selvfølgelig tage mig med)

Desuden tror jeg nok jeg vil købe et ur til ham. Det bliver ikke et vildt dyrt et, men man kan vel også finde et til rimelige penge. Tænker på at få graveret bag på det, men så er spørgsmålet bare: HVAD, hvad skal der stå, har I nogle gode forslag?

Hvad mener I om mit valg af morgengave - er det helt hen i vejret?

Det blev godt et langt indlæg, men have lige brug for at dele min belutning med nogle - håber det er ok! :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da en rigtig romantisk ide og passer godt til bryllup - da i jo lige har sagt ja til hinanden/den eneste ene.

Super ide det skal han nok blive glad for - også hvis han selv har sagt han kunne tænke sig at se den ige. Og med uret ville du jo have noget hvor han bliver mindet om dig når han ser den.

God ide. :bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Så, nu tror jeg endelig, at jeg har bestemt mig for morgengaven til min kommende mand.

På den ene side ville jeg gerne give ham et eller andet personligt, som han kan have som et minde mange år fremover. Men synes sgi det er svært at finde på noget til en mand...

På den anden side, tænkte jeg, det kunne være dejligt at give ham en eller anden oplevelser. Men min kærste har ikke nogen særlige insteresser, så som fodbold, golf osv.

Men nu har jeg altså bestilt to billeter til Den Eneste Ene - musical i Horsens. Vi var ovre og se den da de spillede i Forum i foråret, og snakkede begge om, at vi godt kunne tænke os at se den igen. Så jeg synes egentlig, det kunne være en lidt romantisk morgengave til MIN eneste ene. :hearts:  (Han skal selvfølgelig tage mig med)

Desuden tror jeg nok jeg vil købe et ur til ham. Det bliver ikke et vildt dyrt et, men man kan vel også finde et til rimelige penge. Tænker på at få graveret bag på det, men så er spørgsmålet bare: HVAD, hvad skal der stå, har I nogle gode forslag?

Hvad mener I om mit valg af morgengave - er det helt hen i vejret?

Det blev godt et langt indlæg, men have lige brug for at dele min belutning med nogle - håber det er ok! :bearhug:

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig god ide.

Du kan f.eks. få ingraveret : Til minde om mit livs bedste dag. (og så evt. datoen)

Eller - "til dig fra mig"

eller - "til min kære mand"

eller : et hjerte som symbol på dagen, med dato i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bl.a. købt en kortholder til min kommende (skal faktisk hente den hos guldsmeden idag... :hjerte: )

På indersiden af låget har jeg fået indgraveret vores dato, 30.07.05, og så står der "Elsker dig" nedenunder datoen. :bearhug:

Redigeret af Nitte
0

Del dette indlæg

Der har tidligere været diskuteret det med ingraveringer bagpå ure og jeg synes at det bedste var at få noget graveret som havde relation til tid:

Din for evigt

Tæller sekunderne til vi er sammen

Din hvert sekund

Selv ville jeg nok tage den første, eller skrive "Din for altid. Rikke"

Håber du finder noget passende - fine gave ideer, synes jeg.

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer