Guest Thessie

morgengave

10 indlæg i dette emne

Jeg har længe gået og grublet over hvad jeg dog skal finde på til morgengave til Steffen - han gider ikke fodbold, drikker ikke, har som sådan ikke rigtig nogen hobbyer.

Han elsker at læse mens hans yndlingsforfatter er ikke en der er til at komme i nærheden af.

musik og film er noget han nyder meget - men det er jo ikke ligefrem det mest personlige.

Så derfor er jeg kommet på den ide at jeg inviterer ham til julekoncert med Stig Rossen - vi er begge vilde med hans stemme så hvorfor ikke give ham/os den oplevelse - det er noget vi ville have lyst til, men ikke ville kunne finde pengene til...

Er det en ok gave - pengene er små så han ville ikke få andet end det (og så mig) men er det nok? eller har i en anden ide?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes da det lyder som en rigtig god idé! :)

Stod selv i lidt den samme situation; en kæreste der ikke har en egentlig hobby, men elsker hygge, afslapning og oplevelser. Så i dag har jeg lige bestilt to billeter til "Den eneste ene" musical i Horsens. Vi har godt nok set den i København, men har begge snakket om, at vi godt kunne tænke os at se den igen. Så det synes jeg var en den perfekte morgengave til MIN eneste ene..... :hearts:

Tror nu også jeg købe et (ikke alt for dyrt) ur til ham, men det er mere for at han minde i årene fremover.

Men god idé med biletter til julekoncerten - er sikker på det bliver en succes. Så, held og lykke med det - og god koncert når I når så langt!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Du kan jo altid købe billetterne og så kontakte Stig Rossen - eller dennes bureua og ytre ønske om et møde - en autograf eller et eller andet i forbindelse med koncerten!

B*

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig god idé.

<{POST_SNAPBACK}>

super ide, evt. lav en lækker middag den dag og lav det til en forkælelsesaften for jer 2..

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer