Guest Mau

Hvor kan man købe diademer

11 indlæg i dette emne

Det er godt nok længe siden jeg har været her inde og kigge, forberedelserne har stået lidt stille. men nu er det ved at være tæt på og de sidste ting skal nås.

Jeg leder efter et diadem med blå sten eller perler. håber nogen af jer kan hjælpe mig med forretninger i københavnsområdet.

KH. Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok længe siden jeg har været her inde og kigge, forberedelserne har stået lidt stille. men nu er det ved at være tæt på og de sidste ting skal nås.

Jeg leder efter et diadem med blå sten eller perler. håber nogen af jer kan hjælpe mig med forretninger i københavnsområdet.

KH. Mau

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv www.somethingblue.dk - de har lidt af hvert :bearhug:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt mit diadem hos YP Dress i Brøndby. Jeg havde på forhånd set på deres hjemmeside og fundet et der måske var en mulighed, så min søster og jeg tog derud... Vi gik lidt rundt og kiggede, og spurgte lidt til dem de havde fremme, da ejeren (tror jeg nok - i hvert fald en kinesisk dame med styr på det hele) pludselig fandt to kasser ekstra frem med andre diademer - der var bare mange!!!!! Og lige pludselig i den ene kasse lå DRØMMEDIADEMET der bare! :hearts: Inden jeg tog derud havde jeg ledt overalt på nettet, og havde været ude hos Irenes skrædderi på Amager, og de havde også flere pæne - bare ikke lige DÈT...

Og det bedste af det hele er, at de ikke koster en formue! Jeg gav 300 kr. for mit, og det var vist et af de dyreste... Og der var altså indtil flere med blå sten...

Så jeg kan kun anbefale dig at tage derud!

:bearhug: Charlie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer