jazzmine

Louise og Matthews planlaegning

216 indlæg i dette emne

Glemte helt at fortælle at der overhovedet ikke skulle gøres noget ved den, passede som den var syet til mig, men de skulle lige beestille en ny top hjem til mig, da der var faldet lidt perler af den. Men ellers kunne jeg have taget den med hjem i dag. Det var nu en dejlig fornemmelse :kiss: :carrot: :kiss: :carrot:

:blush: Louise

:bearhug: Velkommen hjem til DK :heart:

Hvor er det en smuk kjole du har købt - virkelig mange flotte detaljer på den - og så skal der slet ikke laves noget om på den?? :kiss: . Har set kjolen hos Lilly - og den er endnu flottere i virkeligheden... hmm - tror jeg kører til globryllup d. 8.7, hvis ikke vi er på ferie.

Er tøjet til mænd'erne klaret hos Kennedy's?

Der er ikke lang tid til nu :loveshower: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte helt at fortælle at der overhovedet ikke skulle gøres noget ved den, passede som den var syet til mig, men de skulle lige beestille en ny top hjem til mig, da der var faldet lidt perler af den. Men ellers kunne jeg have taget den med hjem i dag. Det var nu en dejlig fornemmelse :kiss: :carrot: :kiss: :carrot:

:blush: Louise

:bearhug: Velkommen hjem til DK :heart:

Hvor er det en smuk kjole du har købt - virkelig mange flotte detaljer på den - og så skal der slet ikke laves noget om på den?? :kiss: . Har set kjolen hos Lilly - og den er endnu flottere i virkeligheden... hmm - tror jeg kører til globryllup d. 8.7, hvis ikke vi er på ferie.

Er tøjet til mænd'erne klaret hos Kennedy's?

Der er ikke lang tid til nu :loveshower: .

-Lisbeth

Tak tak for de dejlige ord. Har ikke fået ordnet mændenes tøj endnu, da de jo ikke ankommer til Danmark før end d.28 juni. Men regner nu ikke med at det bliver de store problem, især ikke efter hvor nemt det gik med mig.

Du er meget velkommen til at komme ud at kigge!!! Nu håber vi vejret holder den dag!!!!

:kiss: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ude at kigge på en stropløs BH i dag, men kan ikke rigitig finde nogle gode nogen til om dagen. Vil gerne have en med lidt push-up, da jeg ikke har for meget at gører med til at starte med. Er der nogen der kan anbefale en god butik at gå ind og kigge i? Var i Hunkemøller i dag, men synes bestemt ikke der var meget.

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Jeg har været ude at kigge på en stropløs BH i dag, men kan ikke rigitig finde nogle gode nogen til om dagen. Vil gerne have en med lidt push-up, da jeg ikke har for meget at gører med til at starte med. Er der nogen der kan anbefale en god butik at gå ind og kigge i? Var i Hunkemøller i dag, men synes bestemt ikke der var meget.

:biggrin: Louise

Hejsa.

Jeg har selv været ude og kigge efter tilbehør i dag, og fandt en masse i Panayotis. De har nogle rigtig gode tilbud, blandt andet 50 % rabat på undertøj. Jeg fandt selv en corsage til 50 kr.!

Held og lykke med at finde en http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Ja der er altså sket meget siden sidste, men har ikke haft tid til at skrive herinde. Er blevet poltet, og fået Matt herop og resten af familien kommer i morgen. Har fundet id af hvor meget der skal laves, især når man kun har en måned til at gøre det i, men mon ikke vi bliver klar til på lørdag......uha det er lige om snart......Skal nok ligge nogle billeder ind så snart jeg får 5 minutter. Nu er klokken sent og jeg må hellere i seng.....ville bare isge hej til jer alle.

:bearhug: Louise

Fandt forresten en stropløs BH der sidder godt, så det er dejligt.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det hele er ved at være på plads - det er jo om meget snart :biggrin: .

Fandt du ud af at lave monogram i kirkehæfterne? Og hvilket monogram endte det med? Synes ikke rigtigt vi har set billeder af det? -HAHA- - fyy, skam dig -HAHA- .

Ved stadig ikke om jeg kan komme til glo-bryllup, men håber da :biggrin: - HVIS jeg kommer, må jeg så lægge paparazzi-billeder af jer, her i dette forum?

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Saa er jeg tilbage i Australien efter 2 fantastiske maaneder, skal nok proeve at saette nogle billeder ind i aften, og fortaelle mere om vores magiske dag. Ville bare sige hej til jer alle, og tak til Downfall for hjaelpen i Billund lufthavn :super:

:griner:- Louise

0

Del dette indlæg

Okay, proever at starte uden billeder, da jeg egentlig er paa arbejde.

Vaagnede klokken 7.30 og var frisk som en oern, ikke nervoes eller noget. Tog til frisoer, hvor alle brudepiger, min mor, Matts mor og jeg var sammen. Vi fik rundstykker og hyggede os, min frisoer Freddy, proevede meget ivrigt paa at goere mig nervoes, men det virkede ikke. Fik lagt makeup og sat haar, og var hjemme kl 11.30. Saa begyndt min mor, kusine Jane og bedste veninde Stine (begge brudepiger) at klaede mig paa. De havde koebt et lille firekloever til mig, som vi satte paa mit skoert. Imens vi alle tudede paa tur.

Saa jeg var klar til at koere kl. 12.30, min storebror Kenneth og far koerte til kirken sammen. Var ikke spor nervoes, men bare glad og spaendt, men da jeg saa Matt maa jeg indroemme at taarene trillede, han var saa flot.

Alt i kirken gik fantastisk, min moster og onkel havde pyntet kirken og den var saa flot.

Vi vidste ikke hvordan vi skulle komme fra kirken til mine foraeldre, men da vi kom ud fra kriken, ventede der en hestevogn paa os, er og bliver en hestepige, saa det var en droem for mig. Det var saa hyggeligt at Matt og jeg lige havde 20 minutter bare for os selv , inden vi moedtes med alle igen.

Derefter gik turen til fussingoe soe, hvor vi skulle have taget vores billeder, vore brudepiger og brudesvende, var ogsaa med, og vi havde det bare saa sjovt. Min onkel koerte med os, derfra koerte vi til Svostrup Kro, hvor festen blev holdt.

Vi havde simpelthen den bedste fest, alt gik perfekt, min svigerinde sang for os, Rod Stewarts "Have I told you lately", og saa skal jeg love for at der blev lukket op for hanerne. Midt i hovedrette blev der danset tog igennem hele salen og udenfor og ind igen til "Waltzin Matilda". Vi havde en del sange fra familie og venner.

Vi fik danset brudewalz inden klokken tolv, og festede videre intil klokken 02.30, hvor vi fik natmad og gaesterne blev koert hjem i bus. Et par hold var selv koert og blev indtil klokken 3.30, saa Matt og jeg gik i seng kl 04.15 til fuglesang!!!!

Saa alt i alt den bedste og mest fantastiske dag, alt gik som planlagt!!!

Skal nok saette nogle billeder ind saa hurtig som jeg kan.

Bryllupsrejse og polterabend historien skal I ogsaa nok faa, men synes bryllups var det vigtigste indtil videre.

:griner:- Louise

0

Del dette indlæg

tak til Downfall for hjaelpen i Billund lufthavn

Jamen det var da så lidt :balloon: Det sjoveste var næsten at se dine forældre og Matt i hovederne da jeg lige pludselig vidste hvem du/de var :bearhug:

Håber I havde en dejlig honeymoon (omfattende var den jo da :denmarkflag: ) og så glæder jeg mig selvfølgelig til at se alle billederne!! :)

*kram*

Birgit :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer