Guest susanne_79

Lise & Jons Bryllup

269 indlæg i dette emne

Herligt med de mange vidunderlige billeder - beviset for, at I havde en vidunderlig dag. Du ser fantiastisk smuk ud og kjolen er super flot. Tusinde tak fordi jeg måtte kigge med.

KÆMPE STORT TILLYKKE HERFRA.

Tusinde tak skal du ha', BESEN... :yay:

Tak fodi du VILLE kigge med! :drink2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hearts:  :hearts: WOUW!!!!

Sikken en brud - og hvilket bryllup. Det ser fantastisk ud; alt sammen.

Billederne i sort hvid er fantastiske - nu ønsker jeg mig ligefrem regnvejr til mit eget bryllup :td: Det ser så smukt, filmisk ud :hearts:

Hjerteligt tillykke  :denmarkflag: Dikus

Tak - Tusinde tak for dine søde ord, Dikus... :griner:-

Regnen var ikke bestilt - men HELT SIKKERT med til at gøre vores bryllup ENDNU MERE spændende - og fantastisk! :loveshower:

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:  :td:  :(

Khio - det er umulig ikke å bli i godt humør av deg!!! :(

Du er herved stjålet, kidnappet og presset til å være min personlige, fantastiske og søte humørspreder.

Du er vidunderlig!

:) Anita :)

:)'ow're U duuuuuing, babe *Joey Tribiani-stemme* :)

Jeg er herved stjålet, kidnappet og presset til å være DIN personlige, fantastiske og søte humørspreder -

I'm YOURS, baby... :yay: :griner:-:)

Takk, vennen min - du sier bare fra - deg og meg og en masse rødvin... :champis2:

0

Del dette indlæg

Ved snart slet ikke hvad jeg skal sige, det meste er vist efterhånden sagt i denne tråd.. Jeg vil bare berige dig med, at du har ramt min smag med alt du har rørt ved...

Du har godt nok GO' smag... :)

Brudebuketten er LIGE præcis det jeg har gået og ønsket mig, har bare ikke fundet det rette billede endnu - men det har jeg nu - tusinde tak for det, håber at jeg må tyvstjæle det ... FEDEST!!! !!!

Skal sende komplimentet videre til manden :wee:

Og stjæl du alt det, du vil - JEG har selvfølgelig ALDRIG selv gjort noget ligende herinde... :)

Jeres billeder: SUK SUK SUK! Hvad har I dog gjort for at få så dygtig en fotograf??? Han/hun har simpelthen ramt plet i det, det hele handler om - nærhed og kærlighed, billederne siger bare ALT! Jeg håber af hele mit hjerte, at jeg kan få bare en snert af så lækre billeder, ih hvor ville det redde dagen for mig.

Ja, ham Søren er da en knag... :)

Han klarede det til UG - det var godt nok lidt af en af prøve han blev sat på med den haltende krykhusar af en gom

og den gennemblødte brud uden frisure... (y):td::)

MEN VI KLAREDE DET! :loveshower:

Din skøre påfund: fantastisk underholdning og eminent håndværk, der får enhver gør det selv mutter til at rødme...  Jeg er selv meget, meget kritisk, men du formår at imponere mig i DEN grad - wauw!! SÅ lækkert med de små udsagn omkring ægteskab, lige min humor, jeg elsker børn og kan til enhver tid beriges med deres dejlige humor...

TUSINDE TAK! :( *Ekstrem-rødme-smiley* :(

Din kjole, jeres feststed, din mand - jamen altså, DEJLIGT DEJLIGT at se på - tak for det hele...

Tak - og i høj grad selvtak da... :griner:-

Håber det gav dig et billede af min beundring... Og så mange gange tillykke med jeres dejlige dag, nu er det snart min tur  :bearhug:

Ihhh, hvor det varmer - TUSINDE, TUSINDE TAK, Kathrine! :)

Og RIGTIG HJERTELIG TILLYKKE når det bli'r jeres tur... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I MORGEN KOMMER DEN VIDERE FORTÆLLING OM:

- MIDDAGEN

- INDSLAGENE

- BRUDEVALSEN

- GÆSTERNE DER GÅR AMOK

- OG MAJET, MAJET MERE ...

:griner:-:denmarkflag::td::(:(:):):)

GÅ IKKE GLIP AF DETTE ...

:veiledsmile1: - Tænk hvis der sniger sig et billede eller 19 ind!!!!! :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

- MIDDAGEN

- INDSLAGENE

- BRUDEVALSEN

- GÆSTERNE DER GÅR AMOK

:denmarkflag:  :td:  :(  :(  :)  :)  :)  :)

:veiledsmile1: - Tænk hvis der sniger sig et billede eller 19 ind!!!!! :veiledsmile1:

Jubiiii - MEEEEENNNNN

hvorfor først i morgen????

Kan da ikke vente så længe!!!

:griner:- Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

...

hvorfor først i morgen????

Kan da ikke vente så længe!!!

Ihhhhh, Sandra - jeg mener jo også IDAG, fjollehoved... :drink2:

Skrev det jo igår lige omkring midnat... :griner:-

Nu skal jeg i skoooole - og når jeg kommer hjem går jeg i selvsving - DEAL...??? :rockf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhh, Sandra - jeg mener jo også IDAG, fjollehoved... :drink2:

Skrev det jo igår lige omkring midnat... :griner:-

Nu skal jeg i skoooole - og når jeg kommer hjem går jeg i selvsving - DEAL...??? :rockf:

Ok Khio - så er det ok. Det er en deal. Så tager jeg lige af sted til min venindes afslutningseksamen på frisørskolen hvor jeg skal være model - skal nok også smide en par billeder ind når jeg kommer tilbage. DEAL? :td:

:denmarkflag: Sandra

0

Del dette indlæg

- MIDDAGEN

- INDSLAGENE

- BRUDEVALSEN

- GÆSTERNE DER GÅR AMOK

:griner:-  :denmarkflag:  :td:  :(  :(  :)  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det lyder næsten ligesom introen til Paradise Hotel... ;)

0

Del dette indlæg

Hej Khio - og jeg troede du var en der står ved sit ord :griner:- *tudesmiley*

Nu drikker jeg mig fuld og kan ikke garantere for hvad der sker :carrot: :champis2: :drink2: :veiledsmile1: :mf_ind: jobbar :drink2:

Håber d lovede beretninger kommer snart.

:champis2: Sandra

0

Del dette indlæg

Ehhmmm.... *HOST*

Øhhhmmmm... *HOST-HOST*

Jaahhmeeeeeeeeeen..... *HOST-HOST-HOST*

ÅÅÅÅNDSKYYYYYYYYLD!!!!

Jeg troede at jeg ville få tid - men det viste sig at jeg fik et mindre (læs: STORT!) problem med den kontaktlim, som jeg sad og brugte igår aftes... :griner:-

Ved godt det lyder som en dårlig undskyldning, men brugte 3 timer i aftes med whitesprit for at prøve at få det bare nogen lunde af alle min 10 fingerspidser... :td:

RESULTAT:

Jeg har næsten ingen hud på mine fingerspidser - og tilgengæld stadig en masse lim!

*Jordens største banke-hoved-ind-i-muren-smiley*

MORALE:

Brug ALDRIG mere kontaktlim end det du behøver, når du skal lime dine stålben til sofamodallerne...

*Jordens mest rystende-på.hovedet-smiley*

LÅÅÅVER at se på om jeg får tid idag, søde tøser... :denmarkflag:

PS. :champis2: :champis2: :champis2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅÅNDSKYYYYYYYYLD!!!!

RESULTAT:

Jeg har næsten ingen hud på mine fingerspidser - og tilgengæld stadig en masse lim!

*Jordens største banke-hoved-ind-i-muren-smiley*

MORALE:

Brug ALDRIG mere kontaktlim end det du behøver, når du skal lime dine stålben til sofamodallerne...

*Jordens mest rystende-på.hovedet-smiley*

LÅÅÅVER at se på om jeg får tid idag, søde tøser... :td:

Ok ok ok søde- så skidt med dig!!! Men kun fordi det er dig!! Og det var sidste gang - ikke? Ellers :banned: :denmarkflag: :mf_ind: :(

Det er i orden - så lange du ikke selv har limet dig fest til sofaen er det jo det vigtigste :( :baa:

Glader mig bare helt vildt meget til at høre mere fra jeres dag.

:griner:- Sandra

0

Del dette indlæg

*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

T E K N I S K

:griner:- U H E L D :denmarkflag:

T E K N I S K

:td: U H E L D :(

T E K N I S K

:( U H E L D :)

Udbyder har midlertidlige problemer med kontakten,

der arbejdes på højtryk på at udbedre skaden.

Paradise Hotel beklager på det stærkeste...

VELKOMMEN TILBAGE!

*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

:) :veiledsmile1: :) :veiledsmile1: :) :veiledsmile1: :) :veiledsmile1: (y)

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Du er for dææææææææææjli'! Glæder os til at alt falder på plads, at du får hud i stedet for lim på fingerspidserne ..............................................................

FOR VI VENTER FAKTISK PÅ DIN BERETNING

hmmm... hvis det altså nogen sinde dukker op.... :huh:(y)

0

Del dette indlæg

:lol: Årh jeg tudbrøler lige nu!!! Hvor er din fortælling dog fantastisk Lise :hug: Fåååårk billederne er gode!!!! Tudbrølede også da jeg læste selve beretningen om første møde, da jeg læste om frieriet kom min mand og spurgte om jeg var okay :blink: I er bare dejlige at se på sammen ;) :blink:

Stort knus

Stina

:super::bearhug::biggrin::blink:

Og nå ja, tillykke med det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Årh jeg tudbrøler lige nu!!! Hvor er din fortælling dog fantastisk Lise :) Fåååårk billederne er gode!!!! Tudbrølede også da jeg læste selve beretningen om første møde, da jeg læste om frieriet kom min mand og spurgte om jeg var okay :bearhug: I er bare dejlige at se på sammen ;) :hug:

Stort knus

Stina

-HAHA-

Og nå ja, tillykke med det :thumbsupsmileyanim:

Årrhhh, sikken en hilsen at komme ind til... (y)

Søde Stina, tak for de varme ord - dem sætter jeg MEGET pris på! :kiss:

Og til fælles-orrientering kan jeg da fotælle, at jeg LÅÅÅVER at skrive fortællingen færdig inden 2008

- men kan godt forstå hvis I til den tid både har mistet interessen og glemt alt om denne tråd... :bed::biggrin:(y)

TAK! :hug:

:blush: Lise.

0

Del dette indlæg

- men kan godt forstå hvis I til den tid både har mistet interessen og glemt alt om denne tråd... :blush::thumbsupsmileyanim::biggrin:

Ikke mig kan jeg godt love dig - jeg skal nemlig giftes i samme kirke, så det var skønt endelig at se billeder fra et bryllup der!! -HAHA-

Kæmpe tillykke med dagen til et fantastisk smukt par!! :bearhug::biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer