Downfall

Designere

22 indlæg i dette emne

Jeg hælder i øjeblikket mest til at få min kjole syet/designet til mig - dvs. med mindre jeg dør af fryd når jeg, engang i starten af 2006, besøger Panayotis ;)

Stasia, Marianne Carøe, Rikke Gudnitz...hmmm....og nok et par stykker til har jeg fundet på nettet.

Men hvem kan I anbefale?

Hvem synes I er den/de bedste?

Jeg er ligeglad med om det er i Jylland eller hovedstaden, bare det er lækkert ;)

:hug:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hælder i øjeblikket mest til at få min kjole syet/designet til mig - dvs. med mindre jeg dør af fryd når jeg, engang i starten af 2006, besøger Panayotis ;)

Stasia, Marianne Carøe, Rikke Gudnitz...hmmm....og nok et par stykker til har jeg fundet på nettet.

Men hvem kan I anbefale?

Hvem synes I er den/de bedste?

Jeg er ligeglad med om det er i Jylland eller hovedstaden, bare det er lækkert ;)

Birgit

Kim Meng :-)

Meng-international.dk

han er Dansker og det er der min kjole er fra:-)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Hejsa

min er fra Rikke Gudnitz, og hun laver de lækrest ekjoler i en super super kvalitet, men man skal være til tylkjoler :hug: ellers har jeg fået anbefalet jesper Høvring af flere, han skulle også lave virkelig lækkert kvalitets design ..jeg prøvede også en Carøe inden jeg købte og hendes kvalitet er også super, men være obs. på at hun bruger plastik tivere i hendes corsager hvor gudnitz bruger 'metal' - sidstnævnte holder faconen bedre også når man sidder osv. tilgengæld har carøe et bredere udvalg - øjeblik serlige om jeg har billeder af begge :

det havde jeg - her er den fra carøe, og nedenunder - i næste besvarelse -den fra gudnitz jeg valgte :(

post-10253-1122879729.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Ja der er jo meget godt at vælge imellem! Udfra mine personlige erfaringer vil jeg anbefale Hansen/Højmark Couture i Aalborg. En fantastisk hyggelig butik, hvor to utroligt dygtige og søde designere kan vise frem af såvel egne kreationer som indkøbte kjoler. Jeg fandt en meget smuk indkøbt kjole hos dem, hvor jeg var helt vild med ideen bag kjolen, men alligevel var det ikke helt min drømmekjole.

De er nu igang med at færdiggøre min kjole, som bliver en kombination af førnævnte drømmekjole og mine og deres ideer. Jeg skal hente den her den 8. og jeg glææææææder mig. Så alt i alt kan jeg kun anbefale Hansen/højmark Couture i Aalborg!!! :(

Hjemmeside

Hansen/Højmark Couture

:hug: Cille

0

Del dette indlæg

Stineka, din kreation er uden overdrivelse vidunderlig :hjerte:

"Probelemt" opstår bare når man, som jeg, må stille en stige op for at kunne nå disken i butikken - kombineret med at rumpeteren optager 1½ sæde i en bus!! *g*

Tro mig; der skal ikke mange meret tyl, til at forvandle en str. 40 på 159 cm til en grim ælling :) *g*

Men det lyder som om jeg skal et par steder hen og kigge.

Der er ikke nogen der har billeder af noget fra de forskellige her på forum?

Birgit

0

Del dette indlæg

Stineka, din kreation er uden overdrivelse vidunderlig  :hjerte:

"Probelemt" opstår bare når man, som jeg, må stille en stige op for at kunne nå disken i butikken - kombineret med at rumpeteren optager 1½ sæde i en bus!! *g*

Tro mig; der skal ikke mange meret tyl, til at forvandle en str. 40 på 159 cm til en grim ælling  :) *g*

Der er ikke nogen der har billeder af noget fra de forskellige her på forum?

Birgit

Du kan da bare købe min )Hvis hende der lige har købt den, ikke køber den alligevel:-)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He heh, Pernille - du er jo brudekjolepusher :)

Bortset fra det, så er det en smuk, smuk kjole *s* Men når jeg gerne vil ha' designet specielt til mig, er det jo fordi jeg fra start af har haft en masse sæææære idéer.

Remember; det var mig der ville ha' syet et skørt i noget der ligner sækkelærred *g*

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

He heh, Pernille - du er jo brudekjolepusher  :hug:

Bortset fra det, så er det en smuk, smuk kjole *s* Men når jeg gerne vil ha' designet specielt til mig, er det jo fordi jeg fra start af har haft en masse sæææære idéer.

Remember; det var mig der ville ha' syet et skørt i noget der ligner sækkelærred *g*

;)

Birgit

:-) I salg gælder alle kneb :bestwishes::)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stineka, din kreation er uden overdrivelse vidunderlig  :hjerte:

tak for rosen, jeg er også helt forelsket i den :)

Tro mig; der skal ikke mange meret tyl, til at forvandle en str. 40 på 159 cm til en grim ælling  :hug: *g*

det er i hvert fald en god ide at enten besøge de forsk. designere og prøve lidt forsk. eller besøge en 'alm. brudekjole butik' - bare for at prøve nogle modeller og se hvad du syntes om... både ved designerne og i de alm. butikken er de jo proff. uddannede i hvad der klæder en :bestwishes:

:bestwishes:

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Hva koster det så at få syet en kjole?

Et realistisk bud starter nok fra ca. 10.000,- og så er det vel kun fantasien der sætter græsen op ad!

Personligt regner jeg med maks. 15.000,-

:)

Birgit

Gudnitz har ingen eller meget få til 12.000 kr., men ellers er hendes priser ca. fra 13.500 kr. for en syet efter størrelse og min. 3.000 kr. mere hvis det skal gøres efter mål.

Jeg har givet 12.400 kr. for min kjole hos Høvring som er syet efter mål og han siger at hans priser er meget faste, men hvis man skal have mange detaljer bliver det selvfølgelig lidt dyrere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gitte Dahlhus Design.......................syr efter dine mål, er hamrende dygtig, og ikke specielt dyr.

www.gittedahlhus.dk

Hun ligger i Fredericia, men er da køreturen værd.

Hilsen Mia

<{POST_SNAPBACK}>

Forkert link......sorry

Her er det rigtige....: http://www.gittedahlhusdesign.dk/

Så kan du finde hende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer