Sussen2

Har i hund?

144 indlæg i dette emne

Hunde

Tjaaah... Dette har intet med bryllup at gøre... men jeg ville høre om der er andre end mig der har hund og elsker de små eller store kræ... Ja så vil jeg meget gerne se fotos af dem... Eeeelsker dyr...

Her er min hund. Han er 1 år gammel og hedder Senna...

Han eeeelsker at sove på ryggen...

Mvh. Hundenørden

post-13440-1122925090.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke selv hund :) På trods af min store kærlighed, men vi må ikke have hund her...

Men I kan da få et billede eller to af svigerforældrenes hund. Terry. En overaktiv blanding af en minipuddel og en cairn terrier. Den er så sød...

post-9500-1122927323.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er da også hunde-nørd (Nørd i det hele taget) :)

Her er min dejlige lille Mille. Hun er 1 år gammel og uden tvivl den klogeste hund på den her jord (Av Av - ved godt i andre synes det samme om jeres)

Knus

Pernille

post-4709-1122967219.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug:  :bestwishes:  :bestwishes:  :bestwishes:  :birthday:  :birthday:  :birthday:

Jeg ANEDE ikke at du havde taget et billed af ham.........kors hvor ser han dog uintelligent ud :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da op - han var så sød - og glad - for ikke at nævne energisk :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Trisse, din hund er en skat - og der er ingen der ser intelligente ud med en gummiring rundt om hovedet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjaaaa - jeg giver da heller aldrig chancen fra mig, for at vise mine kære terrorister frem :)

Den gamle, længst til venstre ser lidt olm ud. Hun blev vækket meeeeeeget tidligt for at vi kunne tage dette billede... Kl. var 8 om morgenen, men hun sover altså altid til kl. 10 - man er vel en dame og har brug for sin skønhedssøvn!!! :hug:

Mette

post-3358-1122999967.jpg

Redigeret af mflask
0

Del dette indlæg

Nr. 2 er Bulder - vores biseksuelle hund :) Han er kastereret, men ved det ikke og hopper på alle de "kvinder" han kan, men han ser altså meget bøsset ud i sine bevægelser - han har meget løse "håndled"!!!

Skovtrolden på billedet er mig selv på en rigtigt god søndag, hvor alt er ligegyldigt...

post-3358-1123000263.jpg

Redigeret af mflask
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer