johepota

Hjælp!!!!

4 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg var på polterabend i lørdags, og tror i så ikke jeg har fået et kæmpe blå-lilla mærke på højre overarm her en uge før mit bryllup (nu kun 4 dage), og så skal jeg endda have en kjole uden ærmer på.... :)

Det store spørgsmål er nu hvordan får jeg det dækket bedst muligt???

Jeg skal ned og have sunspa på torsdag, og håber det dækker bare noget af det, men hvordan skal jeg dog dække resten.

Kom med et godt råd... Kan prøve at dække med makeup, men hvordan????

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Jeg var på polterabend i lørdags, og tror i så ikke jeg har fået et kæmpe blå-lilla mærke på højre overarm her en uge før mit bryllup (nu kun 4 dage), og så skal jeg endda have en kjole uden ærmer på.... :)

Det store spørgsmål er nu hvordan får jeg det dækket bedst muligt???

Jeg skal ned og have sunspa på torsdag, og håber det dækker bare noget af det, men hvordan skal jeg dog dække resten.

Kom med et godt råd... Kan prøve at dække med makeup, men hvordan????

Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

du kan købe en foundation der er lavet til at dække tattoveringer. tror ole henriksen har den slags. så tror jeg det vil dække

0

Del dette indlæg

Ofte kan man få det til at gå (næsten) helt væk ved at massere området i et pænt stykke tid - eventuelt i flere omgange (men det nytter ikke noget at stoppe fordi det gør ondt - med ondt skal ondt fordrives :blush: )... Bliv ikke forskrækket hvis det efter ½ dag virker som om det er blevet mørkere igen - tro mig det forsvinder hurtigere i den sidste ende - vil godt mene at du kan nå at få det mere eller mindre væk til på lørdag, og så kan lidt make-up jo evt. tage de sidste rester...

Held og lykke!

:) Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer