marlenea

smutte fra festen

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er faktisk en af de ting jeg ikke rigtig har styr på.

Hjælp er der regler for det også......... har kun få meter til sengen,sammen med størstedelen af gæsterne.

Men regner da ikke med det blir samme dag som vi er blevet viet at vi går i :)

Jannie

0

Del dette indlæg

Vi smuttede kl. 04 lige inden natmaden blev serveret.

Der var så mange indslag, at vi først kom fra bordet kl. 01 og gemalen og jeg ville gerne danse og feste lidt med gæsterne og før vi havde set os om var klokken 04.

Vi var helt færdige, da vi ankom til vores overnatningssted og bryllupsnatten blev en meget kort affære :) :sleepy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Natmaden bliver serveret klokken 2 og palnen er at vi trækker os tilbage klokken 3. (vi skal overnatte på stedet). Vi vil også gernne nå at nyde glæden sammen alene også.... Men vi tager det som det kommer. Både feststed og musik er fleksible... Men da vi ikke er typerne der drikker så meget selv til fester gider vi ikke at det skal udvikle sig til en druk fest, hvor folk hænger over bordene og snøvler... Men så længe vi hygger, danser og der er igang i den... ja så fortsætter vi da... Men jeg glæder mig også til at prinsen min og jeg skal være alene i vores suite... he he... Vi har nemlig planer!!!

0

Del dette indlæg

vi smutter når vi ikke orker mere, og ja, der skal også være tid til os, men pokker stå i at vi skal bruge 100.000 på en fest som vi ikke selv får fornøjelsen af  :)

Helt enig!!!

Men tror det hedder sig, at man stikker af før festen slutter, hvis man ikke selv skal betale (man stikker af fra regningen...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi smutter når vi ikke orker mere, og ja, der skal også være tid til os, men pokker stå i at vi skal bruge 100.000 på en fest som vi ikke selv får fornøjelsen af  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Så'n har vi det også :blush:

0

Del dette indlæg

Vi bliver også til vi ikke orker mere, jeg skal sgu have noget for pengene. Vores toastmaster siger, når middagen er slut, at det er tilladt at forlade festen før brudeparret, for de har tænkt sig at feste. Det er mest for de gamle, så de ikke skal sidde til kl. 4 og vente på, at vi går :sleepy:

Gitte

0

Del dette indlæg

Natmaden blev serveret kl.01.30 og vi smuttede kl.02.00.. Vi havde 30 minutters kørsel hjem, og derefter tog det mig lidt over en halv time at komme af kjolen og få hevet hårnåle ud af mit hår.. Så vi kom først i seng omkring kl.03.30.. og der var vi totalt bombet. (Jeg havde været oppe siden kl. 04.15 - havde ikke kunne sove pga nerver.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også vi kører ved 01 tiden. Vi har hele tiden snakket om ikke at holde den vilde fest.

Vi har så besluttet at en dag vi får en have (og et hus) ville vi holde en kæmpe fest og også for alle dem som ikke bliver inviteret med første gang.

Vi blir ca. 35 hvis alle kommer. Skulle vi have hele familien med så..

Vi har booket lidt overnatning, så jeg håber meget vi er friske når vi ankommer, til at hygge lidt m.v................

0

Del dette indlæg

Vi servere natmad enten k. 01.00 eller kl. 01.30 ( ikke helt bestemt endnu )

Hvis vi smutter så blir det nok índen natmaden, men tror vi bliver indtil gæsterne forlader festen efter natmaden.

Knus Heidi

:toot:

Hvad gør i med kørsel fra feststed til overnatningssted ? Jeg vil nødig have endt min bryllpsdag/aften og få 500kr i bøde til rengøring af en taxa oveni ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi smutter når vi ikke orker mere, og ja, der skal også være tid til os, men pokker stå i at vi skal bruge 100.000 på en fest som vi ikke selv får fornøjelsen af  :toot:

<{POST_SNAPBACK}>

Så'n har vi det også -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Har det på samme måde....

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne ikke være mere enig :yay: :yay: bortset fra at vi "kun" bruger 65.000 :)

0

Del dette indlæg

Hørt hørt!! Der skal da festes rigtigt :carrot:

Nogle siger at brudeparet skal stikke af når natmaden kommer, eller lige inden. Men helt ærligt så tror jeg også folk synes, at det er sjovest at have paret de fejre med til hele festen.

Desuden så tror jeg at uanset om man smutter kl 01.00 eller kl 03.00, så bliver det en lidt kort bryllupsnat :sleepy: Så meget spænding er blevet udløst og man har ikke sovet særligt meget natten inde, så det er med at holde sig på benene så længe som muligt :champis2:

0

Del dette indlæg

Vores plan er at danse vores sidste dans (til vores sang) ca. kl. 00.30 og smutter bagefter inden natmaden bliver serveret til gæsterne, hvorefter at festen slutter...

0

Del dette indlæg

Vi var selv meget i tvivl om, hvad vi ville gøre. (Har selv haft startet en tråd med spørgsmålet). Det endte med at vi smuttede ½ time før natmaden blev serveret. Alle syntes at det var sjovt og vi var også glade for det (Vi blev opdaget og båede at få en masse ris )

Med venlig hilsen MissFly Som nu er blevet til MrsFly

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer